2012 第一場雪


January  13,2012 (Friday)


我在這個冬天很少見雪, 只是感覺到很寒冷, 我知十二月中, 多倫多落過幾場雪. 但當時, 我正直在夏威夷+溫哥華.  被了幾場雪.


今朝, 一起身,望出窗.....即刻「嘩!! 白晒啦!!  」 好彩,不是Heavy 雪, 只是薄薄的一層, 依場雪都算應
付到. 不會太影響日常生活太多時間. 但好明顯, 馬路上啲車, 唔敢開正常速度, 因為道路上真係幾滑.


不知是否First snow 原故, 網上外賣公司, 竟有特價優惠.  正直星期五, 當然襯機會叫外賣食啦!!  我們揀咗食泰國菜. 


寒冬天, 是很有衝動吃辣. 哈哈~~



↓2012 年, 第一場雪


↓泰國菜外賣



↓羊咖哩粉+chicken curry, 還有椰汁飯配蝦片, 和春卷.................而泰國菜最好配啤酒



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


January 14,2012 (Saturday)


星期六,  -22℃極度寒冷. 通常這些天氣, 電話一定響, 要出去做兼職.

我們選擇坐地鐵去工作, 一來, 係weekend 坐地鐵會有優惠, 二來, 坐地鐵仲快過渣車, 因為, 路面例必塞車. 而且, 坐車無咁傷神嗎!! 存存埋埋啲精神, 可以放工, 周圍去行下嗎!!


今次, 坐地板鐵好開心, 因為可以坐新款地鐵. 光猛之餘, 仲無咁嘈. 而且, 卡車與卡車之間是直通. 上到地鐵可以由車頭, 行到車尾. 仲有電子顯示. 感覺好新穎.   加拿大, 只是部分路段and 時段先有依架新款地鐵坐.


加拿大地鐵, 年年加價, 但就年年赤字. 啲地鐵車, 真是修無可修. 先要換過批新.


我依啲小市民, 有得坐新地鐵是bouns, 坐舊款地鐵都無所謂. 地鐵都是代步.....總之, 唔好close就得.

 


↓早餐漢堡蛋蕃茄bagel 一個, 之後, 齊齊坐地鐵做兼職




↓新款地下鐵.....................有電子顯示目的地
.



做完兼職去Tea 一Tea. 買咗件餅+ 綠茶汽水,  享受下....... 之後, 就行街, 行下商場囉!! 禮拜六, 出開街, 通常都會直落.  而家, 過咗Christmas, 商場靜咗好多. 不過, 又唔係好見啲鋪頭, 減價大速銷. 所以, 我成日講, 加拿大啲鋪頭, 唔太識做生意. 時常都唔肯減價. 好似怕減價會得罪啲生產商..........攪到好多加拿大人過境, 去美國消費. 因為美國公司肯減價嗎!!

↓Tea- Time 綠茶汽水+ 曲奇餅 


晚餐去商場food court 食, 都唔係好洗排隊. 我哋兩個見凍凍哋, 都食咗泰國野, 貪夠辣, 可以暖身.


↓晚餐----食泰國野, Pad Thai (泰式炒河) and 冬陰公雞絲湯粉 (碗湯粉, 好味道!)



臨返屋企仲去咗書店打書釘, 順道飲咖啡. 但好驚喜, 我們這天的咖啡竟然是免費. 
事原, Brian 想飲星星咖啡的Apple Cider, 點知, 星星咖啡店話賣晒. 咁我哋order 第二款, 星星咖啡又話賣晒!! 就係咁, 星星咖啡店員, 話好唔好意思. 所以, 請我們飲咖啡囉!! 好彩, 我們之後想飲嘅咖啡, 都有存貨. 哈哈~~

無端端, 令我們享受一個免費娛樂的晚上. 


↓免費咖啡



------------------------------------------------------------------------------------

January 15,2012 (Sunday)


超級寒冷, -17℃全天候留在家. 剛巧, 香港有很多音樂頒獎禮. Brian 就坐着電視看, 他很喜歡看這類節目. 我相信, 身處香港啲港人, 都無咩興趣看音樂頒獎禮.  他真是比香港人, 還更香港. 我已經對這類音樂頒獎禮完全沒有興趣. 很耐了. 


他看電視時, 我就洗下衫, 執下行李, 執下旅行啲相, 仲好過.  


而這天早餐吃過麥當當, 下午便吃一小碗越南湯河. 就已經足夠.  估不到即沖的越南湯河, 很好味, 這兩杯湯河, 是無意中在超級見到. 完全無心買. ....不過, 就係依隻"無心", 就帶來驚喜.  



 ↓即沖越南湯河+ 配Cranberry juice.
 

8 comments:

  1. 香港呢個新年都很冷,雖然沒有落雪但有落雨,又凍又濕又沒有暖氣系統,也真難受
    。你們新的地鐵車箱和HK的都很似啊。
    [版主回覆01/31/2012 11:21:59]Emma:
    香港一凍, 都唔少野, 因為香港好多地方都無heat!!......依邊, 啲公眾交通工具, 時常赤字, 所以, 好多交通工具已經歷史攸久. 突然間見到新穎交通工具, 開心到我不得了.

    ReplyDelete
  2. 我呢邊係上星期落完啦,個排真係凍,不過呢幾日又好似OK。 我以前都對個D頒獎禮有興趣,而家我連D歌手係邊個都吾知,所以都係算啦。
    [版主回覆01/31/2012 11:22:03]Mrs. Wu:
    我依邊一月起, 都會比較多雪, 而家我出面落緊好多雪. .............你講得無錯, 依家啲歌手, 越出越多, 我都唔知啲唱星名啦!! 所以, 都無咩心機睇頒獎禮. 但我隔離就超鐘意睇.

    ReplyDelete
  3. 你地好鍾意食泰國食物啊!
    [版主回覆02/01/2012 12:06:09]靚太,因為泰國食物比較辣,寒冷天氣,就食到成身暖晒嗎

    ReplyDelete
  4. 我都有睇今年嘅叱咤, 十大中文金曲同勁歌金曲. "CHOKCHOKCHOKCHOK",正呀!多倫多啲舊地鐵都比紐約新地鐵好好多, 最少你哋無老鼠。原來你同 Brian 返同一份兼職,我成日都話想揾一份,但太懶喇。
    [版主回覆02/01/2012 12:24:20]Angela, 其實我早排先有人叫人解釋我知,咩叫做"chok"....你都睇咗好多頒獎典禮,我已經無留意,係Brian先鐘意睇,仲要一邊睇一邊批評,睇得好投入......我依邊有d地鐵站歷史太悠久,唔太新穎,有時我覺有d站好暗.好驚.........你攪完結婚d嘢先搵工啦!個人定d,容易搵工d.

    ReplyDelete
  5. 睇見-17度...真係好得人驚咁凍呀!!!!!!!!!! 匿埋O係屋企就至舒服~~
    [版主回覆02/01/2012 12:29:50]菲on, 依邊就係咁凍,出街個下,真係凍到出唔到聲. 所以一放假都想留係屋企

    ReplyDelete
  6. D雪景好靚丫,天氣咁冬,食辣野真係一流丫。
    我都有妳個隻KT杯丫
    [版主回覆02/02/2012 08:18:54]Oli:
    啲雪景,望就靚, 但處身其中, 就很不方便, 因為地面很滑, 車都慢駛, 所以, 每次落雪, 都需要早啲出門口, 才準時到達目的地, ........而寒凍天, 真係食辣一流, 食到全身暖晒, 好舒服.....我哋係Hello kitty fans 嗎!! 有啲Hello kitty 野, 我哋大家都可能有. 依隻杯飲beer啱啱好. 哈

    ReplyDelete
  7. 你個夏威夷之旅好正啊!! 返到多倫多又要面對番寒冷同落雪 : P ... 不過最近又暖番啲喇!
    [版主回覆02/14/2012 11:42:59]Wedy:
    去完夏威夷, 返黎多倫多, 天氣方面, 真係強烈對比.......不過, 中途返咗陣溫哥華, 好返啲...........依排又凍返!! 又大雪, 凍到唔想出街

    ReplyDelete
  8. -22度....嘩真好凍呀....!! 我好難想像我可以點頂....!!
    [版主回覆02/14/2012 11:43:00]冬日Winter:
    當身中其中, 唔慣都無辦法...

    ReplyDelete