Samsung Galaxy Note (White)


January 20,2012 (Friday)

放工時, 濕濕凍凍, 還飄着雪, 依啲咁嘅天氣, 最好即時返屋企啦!!


但Brian就是為了出新電話, 係依啲咁嘅天氣下, 渣咗成2小時車, 其實係塞了2小時車, 還以龜速行駛, 千里條條, 去買一部新電話.


新款手提電話真係咁有吸引力?我都唔識講, 但聽Brian話依部電話, 因識人才有discount, 而且係新色. 所以, 馬上要出一部.


我對手提電話知識不多, 只知依部新電話, 很薄 and 個營幕好大個囉!!


Brian 抱起新手機好樂在其中架!!  我晚餐放慢腳步準備, 他都唔會催食飯. 因有新電話嗎!! 等幾耐先食飯都無所謂. 可能, Brian 玩電話, 已經夠飽. 哈哈~~


↓就係買咗依部新電話. Samsung Galaxy Note (白色) (我覺discount咗都好貴!!)




↓我次次問Brian借個電話黎影張相, 他個樣子, 就是這樣, 很擔心. 好像我會對部新電話不利咁. (Brian 仲成日攞咗我張Hello kitty 被坐梳化,取暖!!! 我買Hello Kitty物品,Brian實有微言, 但另一方面又成日 "借家依"用我啲Hello kitty物品) 




今日, 買完電話,途經chinese supermaket, 即刻去埋啲Chinese supermarket 入賀年物品. 買到成車都係, 真係估唔到Brian 外型西化, 但一到農曆新年, 就好傳統, 可以買咁多賀年物品.
 
又買電話, 又去supermaket, 攪到餐晚飯, 成夜晚10:30pm 先食。 仲係打邊爐, 晚飯食到零晨. 哈哈~



↓晚餐---打邊爐

7 comments:

  1. HK人用iphone多過用samsung,男人都係鐘意科技野啦。Brian都好,攞張hello kitty被自己用,新年凍那幾天,D哥趁我睇唔到,攞我件褸咗d狗著呀:(
    [版主回覆02/04/2012 11:59:46]Emma:
    我依邊咩電話都有人用. 我覺我依邊都幾多人用Blackberry 電話. 可能我邊啲公司興出blackberry 比員工. 不過, 電話真係夠用就算. 追得幾多. 係我身邊果個用電話作玩具, 他可以一個月買幾部電話架!!! .....................0下!! D哥咁架!! 比你啲衫比狗着. 我諗D哥凍到傻咗. 哈哈~~ 而家我張Hello kitty被 , 已經長期比Brian霸佔啦!!

    ReplyDelete
  2. 依家係香港都有唔少人用Samsung Galaxy Note,搞到我心思思,因為個MON夠大。
    10點零唔係晚飯,係宵夜囉
    [冬日 Winter回覆02/04/2012 12:58:05]以前我是用Nokia, 但現已開始轉用Sumsung 三星機, 加上好多人唔留意的售後服務已直追Nokia咁好...Samsung 用得過
    [Oli回覆02/04/2012 12:04:36]我依家慣咗用i-phone,驚用samsung會唔識認,不過好多人都話samsuang好過i-phone...再睇定D先換
    [版主回覆02/04/2012 11:59:47]Oli
    我係facebook都見到好多hk's friends 都出咗依部samsung galuxy note. 可能, 我對科技唔太敏感, 我用開就會用架啦!! 無意向想換. 你想出新機呀!! 依家見到我依篇blog, 會唔會忍唔住, 走咗去出, 哈哈~~ ....................我哋依日為咗部電話, 真係到宵夜, 先食飯,唔識我哋啲人, 知我咁夜食野, 仲以為我哋食宵夜, 都食到咁heavy 添!!.......哈哈~~~

    ReplyDelete
  3. 我覺得啲男士買咗新玩具 , 比我們女士買到心愛物品更加沉迷0既 ! 有時看到他們會對住啲新玩具咪咪笑添 .
    [版主回覆02/04/2012 11:59:51]ak:
    女士有時鐘意啲野, 仲無咁貴添!! 啲男士對車, 科技 真係好著迷. 買得仲密過女士啲化妝品.

    ReplyDelete
  4. 男人為左心頭好,真係可以好瘋狂。嘩,咁夜先食飯,我一定會發脾氣,哈哈
    [版主回覆02/04/2012 11:59:52]Mrs. Wu:
    男人買自己野, 就無值, 我哋女士要買野, 啲男人會問, 有咩好! 有時我都唔明男士點解可為部新科技如此瘋狂...........平時, 遲食飯都有人催架!! 但有新玩具, 就無所謂.......你當然啦!! 你當然要定時食飯啦, 你唔食BB都催你食啦!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  5. 男愛電話, 女愛hello kitty ...這才是一對, 天造地設的情侶......恭喜, 恭喜 !!
    [版主回覆02/04/2012 12:00:12]冬日Winter:
    哈哈~~

    ReplyDelete
  6. Samsung Galaxy Note 我都好想擁有呢 :P
    [版主回覆02/05/2012 05:50:37]Jo姐姐,哎吔,科技追得幾多,我多數用開就用,真有需要先諗住買

    ReplyDelete
  7. 我都好想買呢部電話呀, 可惜半年前剛換了電話...
    [版主回覆02/07/2012 09:43:28]開心快活人: 其實電話出得好快,可能遲d嘅電話仲靚靚啦!

    ReplyDelete