清淡

January 30,2012 (Tuesday)


經農曆新年, 一倫煎糕+ 香脆食品, 我隔離果個頂不住.  唇內生了一粒很大很大的「飛滋」.


我連忙煲菊花茶, 晚餐轉為清啖啲, 主要都係食粥.


其實, 我很喜歡清淡食物, 感覺食了, 個胃很舒服. 但對Brian 來說, 食得更清淡, 好像一件苦差.  時常都給一個苦臉樣, 給我看!!


但承應, 食得清啲, 夜晚好自然肚餓, 所以, 夜晚都要食一餐宵夜先, 夠喉!!


↓皮蛋生菜肉碎粥  和 玉米肉碎粥


↓宵夜, 都係農曆新年期間, 宵夜大多都係新年糕點, 但就唔會煎得太膿 (年糕 和 家鄉薯仔卷)


↓有時宵夜會落樓下買杯野飲. 現在,咖啡店啲飲品越出越大杯, 都係差幾毫子價錢!! 擺明鬥爛市

7 comments:

  1. 雖然清淡,但終於有糕:p
    [版主回覆02/10/2012 05:34:49]Oli:
    啲年糕都係叮熱食...哈哈~~~我相信咁食會無咁熱氣

    ReplyDelete
  2. 下次可以炒蘿蔔糕, 加d 菜(capsicum, onion slices), 咁咪冇咁熱氣
    (電視教既haha)
    [版主回覆02/10/2012 05:35:07]Cherrie:
    我都有聽聞過, 但感覺用其他菜炒蘿蔔糕, 好似唔太似農曆新年. 哈哈~~~

    ReplyDelete
  3. you can drink coffee at nite? I can't sleep if i drink coffee after 16:00.
    [版主回覆02/10/2012 05:36:58]Mrs. Tin Tin:
    得架!! 我飲完咖啡我都可以瞓到!!

    ReplyDelete
  4. 嘻,我同 Brian 一樣,有時 Dondon 話"今晚食清淡啲吖"我就無哂心機。好想食薯仔糕呀~~~
    [版主回覆02/10/2012 05:36:50]Angela:
    我反而喜歡食得清啲, 啖啖都食肉, 都唔係太舒服. 食咩都要有肉+菜均衡下, 先似樣!! .........其實, 薯仔糕和蘿蔔糕相似. 只係薯仔代替蘿蔔. 但講點整, 我就唔識!!!....你係薯仔怪. 聽到薯仔就精神百陪啦!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  5. 我好中意食粥,我覺得食完之後身體好暖好舒服,食多多都吾厭,嘻嘻! 我同你一樣,都好中意清淡食物,不過老公成日話D餸吾夠咸,其實對我來說已經好夠味。
    [冬日 Winter回覆02/11/2012 09:50:12]兩位女生 : 唔一定呀...我愛食清淡的餸菜, 食肉少素多的人, 若早餐食粥...我只愛白粥, 不加鹽的......哈哈 (我真係男人呀...)
    [版主回覆02/11/2012 06:52:34]Mrs. Wu:
    我聽人講, 食粥會更加增加糖療指數架!! 你生完先食粥啦!! 我都係為咗Brian粒大飛滋, 先煮清淡啲. 男士都係鐘意食啖啖肉多啲. 但其實食咁多肉, 我覺個胃頂得好辛苦. 你老公係邊樹人, 可能他由細到大都食開遍濃味野!!

    ReplyDelete
  6. 咖啡 + 煎糕就是我新年假期的早餐.....!!
    [版主回覆02/11/2012 06:52:23]冬日Winter:
    新年期間, 通常都會咁. 因為唔想浪費啲新年糕點嗎!!

    ReplyDelete
  7. 咦 個家鄉薯仔卷 好特別喎 仲有啲咩材料整架 ?
    冬天食粥好呀 暖笠笠呢 ^^
    [版主回覆02/14/2012 11:51:47]Jo姐姐:
    家鄉薯仔卷, 其實同蘿蔔糕啲料差不多, 但唔用蘿蔔, 用咗薯仔代替白蘿蔔. .........冬天食粥係好, 但之後就好容易肚餓....哈哈~

    ReplyDelete