發財好事

January 27, 2012 (Friday)


我從未炮製過, 髮菜 + 蠔豉


早排, Brian's mom 郵寄了髮菜, 蠔豉 and 冬菇給我. 叫我農曆新年期間, 整黎食下, 應一應節.  食下個意頭.


由於, 我第一次整, 又唔想浪費Brian's mom 的海味+心意. 所以, 整「發財好事 」依蝶餸時, 請教了Brian係溫哥華的maid. 她send 咗email + 食譜比我. 我就step by step 跟住整.  事先一晚浸定冬菇. 放工時浸蠔豉. 逐樣逐樣黎. 咁就完成  「發財好事 」依蝶餸. .........Yeah!! 味道還唔錯架!!


而且, 還比我預期中快手完成, 我見有時間, 仲煲埋湯 + 焗咗蝶雞翼添!!


兩個人食飯, 兩個餸 + 一個湯+ 飯. 咩都夠啦!!



↓髮菜 + 蠔豉 = 「發財好事 」其實, 還有其他材料 ....冬菇, 黃芽白, 豬腩肉 and 南乳.


↓煲了蜜棗青紅蘿蔔排骨湯


祝大家係龍年, 都「發財好事 」...恭喜恭喜.

12 comments:

  1. 好勁丫!仲好豐富呢
    [版主回覆02/08/2012 02:34:35]Oli, 其實都係個'發財好事"多料d, 其實我煮嘢食仲要不斷學習架!

    ReplyDelete
  2. 你好犀利呀...我就咩都唔識煮......:p
    [版主回覆02/11/2012 15:09:46]琪琪小公主,hk出街食嘢咁方便,而且選又多,真係唔洗自己煮都得,.......你先生煮埋比你,你真幸福
    [琪琪小公主回覆02/10/2012 21:04:15]平時如果唔想出街食都係我身邊嗰個煮飯......佢好似有興趣煮多過我!!
    [版主回覆02/08/2012 02:39:53]琪琪小公主: 我煮嘢食都係初哥,仲要不段學習......其實我剛剛自住,仲更加咩都唔識煮,撞撞下版,慢慢培養興趣,覺得煮飯都幾好玩,一d都唔辛苦,你試下由普通餸慢慢煮,你遲d都可能鐘意煮飯,哈

    ReplyDelete
  3. 好耐冇來探妳喇, 祝元宵節快樂,
    [版主回覆02/08/2012 02:41:56]開心快活人,多謝你的祝福,大家咁話,元宵快樂,你有冇整湯圓食下?

    ReplyDelete
  4. 元宵節快樂!今晚會唔會食湯圓呢?^^
    [版主回覆02/08/2012 02:59:05]ccKitty: 多謝祝福,我琴曰飽得濟兼賴,冇整到湯圓.....哈但食咗好多甜嘢,當應咗節啦!哈

    ReplyDelete
  5. 好豐富呀 ! 祝你們元宵節快樂 !
    [ak回覆02/08/2012 10:53:39]Vicky , 我衹係煮現成的湯圓而矣 ! 不過我都好想好下自己搓湯圓玩下的 .
    [版主回覆02/08/2012 03:01:10]ak: 多謝祝福,你有整湯圓,應下節?定我有時間去你個blog,望望先

    ReplyDelete
  6. 祝妳同BRIAN甜甜蜜蜜 溫馨愉快 ^^
    元宵節快樂 !!
    [版主回覆02/08/2012 03:02:53]Jo姐姐:多謝祝福,係你哋blogger 不段祝福,我先知係元宵節,哈!

    ReplyDelete
  7. 新年日日都咁豐富,好事好事。
    [版主回覆02/08/2012 03:06:13]Angela, 其實我平時食嘢好求其,係有節曰,先有d籍口整下嘢,我覺你平曰每日煮d餸菜更有心機+豐富

    ReplyDelete
  8. 好多野食呢!不過可惜我吾食蠔豉 :P
    [版主回覆02/08/2012 03:13:04]Mrs.Wu: 都係農曆新年先有dd衝動煮下嘢食,我平時煮得好求其,......其實好少餸菜有蠔豉,係新年菜比較多蠔豉出現,所以你唔食蠔豉,都唔係太大影響,我識有人,唔食蝦,你知中式菜好多蝦,攪到好多嘢都唔食得

    ReplyDelete
  9. wah 好多餸咁喎
    你d container 好得意
    [版主回覆02/10/2012 05:55:20]Cherrie:
    多謝, 我貪得意嗎!! 食飯時多點色彩都會開心啲.

    ReplyDelete
  10. 青紅蘿蔔排骨湯....加埋蕃茄一齊煲......
    多d紅色.....新年旺d....
    [版主回覆02/11/2012 06:47:06]冬日Winter:
    加蕃茄, 我有時都會咁煲. 醒唔起新年要紅一點添!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  11. 多謝到訪!
    你的LE CREUSET家族很壯觀呢。
    [版主回覆02/11/2012 06:47:29]Ka:
    咁你得閒多啲黎坐啦!! ....近來, 用了Le creuset 又覺幾好用. 買了啲係廚房. 哈哈~~

    ReplyDelete
  12. Vicky, 你都好多LC喎!
    [沙朗回覆10/27/2012 07:35:26]我都係咁話,中毒太深了!
    [版主回覆10/26/2012 23:16:41]沙朗:
    ~多謝到訪, 得閒多啲黎坐!!
    ~都係相中個啲LC. 就係我全部LC 啦!! 不過, Lc真係好實用!! 一買就好想繼續買落去去!! 停唔到!

    ReplyDelete