戰利品


January 4,2012 (Thursday)

寫遊記, 真是寫了很耐.  哈哈~~ 今篇blog終可說, 這次在旅行所買的東西.


由夏威夷 + 溫哥華之旅, 回來多倫多之後, 全個人都散了. 雖然只有六小時夏威夷時差 和 三小時溫哥華的時差. 但回到多倫多, 遲遲都未能入睡. 還是要等待溫哥華時間才夠進睡. 睡了幾小時, 便要起床. 每天如事. 真是很攰! 


早幾年去旅行, 有幾多時差都沒有影響. 現在反應慢了. 真是要時間適應.


這次四個行李, 回來之後, 仍放在書房, 很遲才執完.

在旅行時,總覺買了許多, 害怕行李過重. 很多物品都沒有勇氣入手.  但回來之後, 又唔係覺自己買了許多. 總是在旅行時, 顧慮太多, 有點後恢, 當時沒有買多一點!!! 哈哈~~~



↓今次, 去了夏威夷, 在當地買了許多Hello Kitty 物品. 事前都想不到, 夏威夷又如此多Hello Kitty 物品購賣. 令到我很興奮, 令我更喜愛夏威夷...哈哈. Hello Kitty 物品大合照



↓每到一韃地方, 我一定買杯, 不知為何, 我對杯有情意結. Hello Kitty 杯都買了三隻, 另一隻係夏威夷便利店送的杯和夏威夷Starbucks 杯 (藍色個隻便是Starbucks coffee 杯)


↓Hello Kitty 湯勺和飯勺..................還有一大堆日用品




↓食物又買了不少...............................有夏威夷果仁


↓夏威夷果仁朱古力, ......................還有菠蘿味百力滋
 

↓買了個日用手袋, 亦可反轉使用


↓買了個鑰匙包 (由於我大廈是用卡開大堂門, 所以, 這個鑰匙包很適合我, 可裝卡和鑰匙)


還買了一堆衫褲鞋, 日本調味料和聖誕禮物....................但沒有閒情和時間逐件拍照. 但今次收獲真是很豐富. 哈~~~


13 comments:

  1. 嘩 真係大豐收喎 ^^
    有咁多戰利品 妳一定好開心呢 羨慕中 *:*
    菠蘿味百力滋 我都好想試吓 :P
    [版主回覆01/28/2012 15:28:37]Jo姐姐:
    我平時除咗食, 都唔係買好多野, 但去旅行, 想有個紀念, 都會係旅行時, 鬆手啲. 買下野......今次, 都算買了許多東西返黎!!! 但其實, 仲想買更多....哈哈!!
    菠蘿味百力滋, 味道都ok. 不過,我嫌菠蘿味唔夠重

    ReplyDelete
  2. 嘩,真係入左好多貨,好利害!我去都無點買野,可能我真係想relax多過行街啦,嘻嘻
    [版主回覆01/28/2012 16:25:54]Mrs. Wu:
    其實,我想再買多啲架!! 但成日驚行李重得濟, 先就住就住買!! 不過, 我係hometown除咗買野食, 我平時好少買野架!! 係旅行先會解放啲. 買完又有個紀念.

    ReplyDelete
  3. 去旅行當然要買紀念品.......
    有個方法可以唔怕行李過重的........
    就是帶埋我去......我將行李個quota俾埋妳.....便買幾多都得啦.....!!
    哈哈...
    [版主回覆01/28/2012 16:25:55]冬日:
    哈哈~咁都比你諗到!!!

    ReplyDelete
  4. wa ... 大豐收!!!! yeah
    [版主回覆01/28/2012 16:25:58]表叔公:
    今次都算大豐收. 去旅行買野, 又有個紀念作用嗎

    ReplyDelete
  5. 唔知菠蘿味百力枝好唔好食呢!?!? 我好鍾意食唔同味道唔同國家特別味道既百力枝ga~~!!! 個MJ袋....實平好多呢...
    [版主回覆01/28/2012 16:25:59]菲on:
    菠蘿味百力滋都幾特別, 但我嫌pineapple 味唔夠重. ......其實, 我自少都唔係太特別留意百力滋, 但今次依隻菠蘿味百力滋, 真係好代表夏威夷, 所以, 買啲比朋友食下!!! .....個MJ袋係平啲, 而且, 我係免稅店買!! 價錢合理啦!! 而且, 可以反轉用. 我覺更實用.你都喜歡MJ ??

    ReplyDelete
  6. 有好多戰利品呀!一定好開心呀!
    [版主回覆01/28/2012 16:26:02]Happy Girl.
    去旅行買到野, 好有紀念作用, 所以, 去旅行買野係更開心!!

    ReplyDelete
  7. All those Hello Kitty items have a Hawaiian theme to them.
    [版主回覆01/28/2012 16:26:03]HM:
    都係一啲啲Hello kitty有夏威夷嘅感覺啦!! 但我喜歡Hello Kitty, 係Hello kitty 我都鐘意. 哈哈~~~

    ReplyDelete
  8. 夏威夷有咁多Hello Kitty物品,收鑊豐富!菠蘿形狀個罌好得意!入面係咪菠蘿嚟呢?好似見過有罐頭食品係呢個Dole牌子!
    [版主回覆01/28/2012 16:26:05]ccKitty:
    我未去夏威夷前, 都唔知夏威夷有咁多Hello kitty物品賣架!! 一去到夏威夷, 見到周圍都有Hello kitty物品, 真開心!!! ......個菠蘿形狀罌, 你睇咗我下一個blog entry都知係咩. 個菠蘿形狀罌係Dole 農場買, 個菠蘿形狀罌係盛載住菠蘿雪糕冰. 我都係為個罌先買杯菠蘿雪糕冰飲. 飲完個罌, 洗光淨, 帶返黎囉!! 我現在用個罌做農曆新年糖果罌.

    ReplyDelete
  9. the hello kitty mug is so cute!
    [版主回覆01/31/2012 10:40:35]Sylvia:
    女仔都係鐘意得意野!! 我有時去街, 見到得意野都會望兩下. 但見到Hello kitty 物食品更加happy, 哈哈~~
    [Sylvia回覆01/29/2012 15:03:34]happy new year Vicky! 唔算係fans.但間唔中見到靚or得意就會買
    [版主回覆01/28/2012 16:26:07]Sylvia:
    Happy new year!!! 多謝你呀!! 啲Hello kitty mugs 我都好鐘意. 你都鐘意Hello kitty??

    ReplyDelete
  10. 睇到我都開心埋一份! 諗落我去hawaii個次乜都無買,笙笨呀!
    [版主回覆01/31/2012 10:47:11]Angela:
    我屋企人聚多, 去旅行抽簽架!! 所以, 自己大咗, 都希望去多啲地方. 你意思係Honeymoon去非州?? 去南非?? 但去非州要打好多針架!! 但果邊啲鑽石好靚, 迫dondon買件比你!
    [Angela回覆01/29/2012 06:58:00]岩呀,我去旅行都盡量唔重複。我以前黐家姐,所以去過好多地方(自己出錢就實慳返!),但dondon 無乜出外經驗,我地plan去非洲呀,不過諗下嗟。
    [版主回覆01/29/2012 03:37:27]Angela,同Dondon去夏威夷,兩個人去,浪漫d.哈!........有時我覺隨着年紀長大,思想都唔同,可能而家你再去夏威夷,個感覺唔同以前....但你哋都去過夏威夷,再有機會去旅行,應去下第二道....認識多d唔同地方.
    [Angela回覆01/28/2012 23:32:20]我同dondon第一次一齊旅行就係去夏威夷喇,同你一樣我地淨係留係oahu。下次去要去埋其他islands先。
    [版主回覆01/28/2012 16:26:09]Angela:
    你都去過好多地方, 我去邊度旅行, 你都去過. .........咁你有機會就同DonDon 去Hawaii 啦!!

    ReplyDelete
  11. 嘩!好多KT丫。我都有妳呢隻色的MJ袋丫
    [版主回覆01/31/2012 08:17:34]Oli, 我都估唔到夏威夷會有咁多kt 嘢!我買得好開心,.....你都有個MJ 袋呀!我哋啲興趣都幾相同KT+ MJ,哈

    ReplyDelete
  12. You didn't get a hello kitty with the pineapple? They said they only have it in hawaii? We got ours at the resort in Big island!
    [版主回覆01/31/2012 08:19:18]mrsleung, yes i bought a hello kitty mug with pineapple decoration. It is really cute

    ReplyDelete
  13. 輾轉睇其他美加華人blog見到你個blog!

    我啱啱去完夏威夷, 同你買埋同一梗一樣嘅Hello Kitty毛巾同沙灘袋!!不過我本身唔係Kitty fans, 兩樣就夠喇!
    [版主回覆02/14/2012 11:21:48]Ceci:
    Welcome 你入黎我個blog 坐下.............Hawaii 好多ABC store, 周圍都見到Hello kitty 毛巾, 所以, 一定忍唔到手買Hello kitty 毛巾and 沙灘袋. 我係Hello kitty fans, 第一日已經買咗啦!! 哈哈~~ 夏威夷依個地方, 我好鐘意. 你呢?..............你好勇敢呀!! .............brace teeth.

    ReplyDelete