Summer BBQ Party @June09'

June 27, 2009 (Saturday)

    依個星期六真係玩得好顛!! 一起身就係好似食同玩!! 可能黎緊係返兩日工, 就放一日假---加拿大國慶!! 所以, 個心比較輕鬆啲!!


   一起身就同Brian去嘆咗個露天茶座嘅下午茶, 順便去行下Mall, 又咁好彩, 行行Mall有starbucks 人員派免費飲品, 個咖啡哥哥仲同我好好傾, 派咗張starbucks coupons 比我同Brian添!!哈哈!!

↓中午露天茶座食下午茶


  到黃昏, 開始準備bbq !!! 由於, 我大廈個bbq 場係大眾便用, 無得book定位!! 所以, 一早就要親身落bbq 場霸定位, 好讓阿妹黎到時, 有位坐, 有位食....哈哈!! 幸好一切順利,  大家玩bbq玩得好開心!!
  有時, 覺bbq 只係一個籍口, 同阿妹and 阿妹男朋友group埋一齊, 你一句我一句, 笑餐飽,講餐飽, 時間唔經唔覺就咁過!!好享受!!

↓BBQ 時間開始喇



   玩完bbq 仲唔夠喉, 我們還走了出街, 話就話買珍珠奶茶下喉, 但我哋就周街影相, 影廚窗裝飾, 什麼廚窗裝飾都玩了一倫!! 哈哈!! 最後, 回家玩啤牌, 玩到半夜2am先收手!!


  時常, 覺同阿妹or 阿妹啲男朋友一齊,就好自然有話題, 好自然就有好多笑料! 就算玩少少好簡單嘅野, 都會好開心!!好回味! 

↓去買Bubble tea 又影相 and 周街同廚窗影相.(還扮廚窗啲神態...haha)



↓藍天白雲, 似唔似去咗"加勒比海"??哈哈!!.....又係廚窗裝飾


4 comments:

  1. 個WINDOW裝飾好特別呀!!
    [版主回覆07/07/2009 09:10:00]傻妹:    所以, 我哋就走去影相囉!! 其實, 我哋專登行依條街架!! 因為依條街啲window display 係比較特別啲架!

    ReplyDelete
  2. 好特別既window display呀,係咩舖頭黎架呢?
    [版主回覆07/07/2009 09:10:00]Mui:   咪就係Ashley 廚窗囉!! 依間店鋪, 啲window display 成日都比到驚喜人架!!

    ReplyDelete
  3. 海南島海景都唔錯呀!~... 因為我上星期才去過
    [版主回覆07/07/2009 09:11:00]小威威:   我曾經都聽過人講海南島啲海景好舒服!! 你去咗海南島玩喇!! 一定好enjoy!!

    ReplyDelete
  4. 幾好彩喎~~~無人同你地爭BBQ, 天氣開始熱, 喺香港真係唔燒得, 否則又會熱到中暑, 仲慘過乜都唔做...哈哈~~~
    有時D櫥窗真係好重本, 設計得好靚又好特別, 只係唔係太識影, 有機會反光呢....你哋咁大細路, 乜都影一餐呢~~
    [版主回覆07/07/2009 09:11:00]細細粒:   ~其實, 有人爭架!! 不過, 早啲霸住位先!! BBQ 爐同其他人share 都ok!!   ~香港同加拿大此於都係唔同地方, 文化, 天氣都唔同喇!! 依邊啲天氣, 如果夏天唔玩bbq, 到冬天實在太凍又落雪, bbq 個機會都會無架!! 所以, 夏天幾熱都會玩bbq 架!!   ~其實, 我哋依日專登行去依條街, 因為, 依條街啲window display 係比較有特色啲架!!   ~而我, 唔係太識影相嘅人黎架! 影到就得架喇! 反光......影相前都未諗過, 哈哈!!

    ReplyDelete