日本壽司

June 17, 2009 (Wednesday)

    我Daddy and 媽咪已經飛咗返香港了!! 我哋五姐妹無皇管喇!! 哈哈!!

    以前細個讀書時, 幼兒園畢業, 小學畢業, 什至中學畢業, 講真, 我parents 都唔係好理架!! 我亦唔覺得咁樣會sad,  因為, 我知我媽忙嗎!! 又大把細妹要理....而且, 我daddy 又揾食, 費事無啦啦要佢哋為畢業典禮請假喇!!

     最好笑, 係我入大學時, 我同Daddy 講話, 我下年讀書需要交學費喇, Daddy仲反問我:「點解??? 」我話:「我黎緊九月入大學囉!」 我Daddy 才知我有大學取錄!! 哈哈!!

    但自己大學畢業時, 我屋企都好隆重期待!! Daddy 一早訂機票, 我又一早租定畢業袍.....之如似類咁.......其實, 我Daddy and Mommy 剩係着緊參加我哋大學畢業禮! 我Daddy and 媽咪參加咗四次了!!  現在, 只有五妹仲讀緊, 希望她都快點讀完喇.

    其實, 第一次永遠係最緊張, 到有機會行多次畢業禮, 已經無心再行!! 因為, 現在好多人讀書唔止讀一個學系, 有啲讀兩個學系, 什至讀埋碩士, 博士....一路上...!!!

    仲記得, 我可以有機會, 行第二次畢業禮時, 我已經無行到喇!!  可能, 自己以前都行過一次, 第二次大至上都是差不多!! 而且, 自己在第二次畢業禮時, 自己個心態和身處嘅環境都不同了. 所以, 選擇郵寄方式, 接收畢業證書!! 想簡簡單單!!

    今年, 四妹又行畢業禮喇! 我Daddy and 媽咪已經飛咗返香港了!! 而且, 我Daddy 都話:「上年都參加咗四妹畢業典禮!! 咁就得架喇!! 第二次, 就算架喇!!」 有時, 覺得我Daddy好似着緊返香港多啲!!哈哈!!! 

    我哋五姐妹對屋企人有無參加畢業禮,抱住無咩所謂嘅態度!!  但我見到現在啲家長, 好着緊小朋友學業架!! 連學校Field Trip 都舉手做義工, 要同小朋友一齊參加!! 依家依代小朋友, 真係同我屋企個代好唔同....

    雖然, 四妹和她男朋友, 仲有五妹, 已經係今朝行咗四妹第二次畢業禮!! 但我哋幾姐妹, 連同身邊啲男朋友, 一放工之後, 都嗱嗱臨渣車去同四妹食日本壽司慶祝一番喇!!

↓壽司


4 comments:

  1. 我成日都覺得喺外國係容易讀大學架,雖然而家多咗大學揀,但仍然有唔少人入唔到,所以香港既大學畢業禮仍然係好多人重視既日子~~~
    [版主回覆06/20/2009 10:20:00]細細粒:   ~你時常講到外國, 好似咩都特別好, 咩都特別容易架!! 不如, 你移民外國喇! 哈哈!   ~我相信你mis-understand 咗我意思, 我都好期待畢業禮架!! 我第一次畢業時, 真係好開心!! 預早準備好多野!! 但後尾, 又再讀返書, 個心態和身處環境也不同!! 所以, 第二次就選擇用郵寄方法接收證書!!   ~其實, 我相信全世界入大學, 係成積方面都需要一定分數, 大學才會取錄架!! 所以, 我相信唔一定香港以外啲大學特別容易入!! 就算入到大學, 都需要努力讀, 達到一定水平, 才能畢業!!

    ReplyDelete
  2. 現在香港豬流感停課.... 取消畢業禮!~ 好可憐呀!~
    [版主回覆06/20/2009 10:21:00]小威威:   我都明白!! 如果取消畢業係好可惜!!! 特別是有啲畢業禮只得一次!

    ReplyDelete
  3. (Empty)
    [版主回覆06/24/2009 08:51:00]Sindy-hello kitty:   多謝你!! 大家咁話!! Happy father's day!

    ReplyDelete
  4. 恭喜恭喜..... 學無前後、達者為先!
    [版主回覆06/24/2009 08:52:00]表叔公:   ~多謝晒!!! 你講得好岩呀!!

    ReplyDelete