i Phone 3GS

June 19, 2009 (Friday)

     又一年了!! 一年一度嘅蘋果電話又出喇!! Brian當然唔放過出新電話嘅好機會!! 雖然, 他事前沒有講過要出新手電話!! 但有新手機第一天發行,佢邊會唔玩吖!!  一放工, 就係手提包攞部新 i Phone 3GS 手機出黎!! 玩過痛快!!


    講真, 蘋果電話, 出得太快了!! 今年部新蘋果電話, 係外型上都無特別轉變! 只係interal 多啲function 同埋速率快咗啲囉!! 但已經令到 i Phone 迷雀躍!!! (因聽同事講Apple store有好多人排隊出新嘅 i phone 電話!! )

↓就係依部 i Phone 3GS



↓外型同上一代無咩分別


     
   玩咗陣新電話, 星期五當然要出下街食飯, 我哋又去了茶餐廳開餐!! 因為近排, 他好掛住杯無冰嘅港式凍奶茶, 佢飲到凍奶茶都唔知幾開心!!哈哈!! 而我飲熱檬茶, and 食咗個白汁蜆肉蘑菇酥皮意粉, 依個意粉都係第一次食! 味道又唔錯!!

   食完晚飯之後, 我提議去超市買果汁and 甜筒返屋企慢慢嘆!! 因為, 我知Brian一返到屋企, 定會望住部新電話研究, 研究........哈哈!!

↓無冰港式凍奶茶, 熱檸茶, and  我的酥皮意粉         


9 comments:

  1. 新iphone平d呀!~
    [版主回覆06/24/2009 08:53:00]小威威:   唔知香港啲價!! 但追開i phone 啲人, 都唔會點理!! 有新型號就想換!!

    ReplyDelete
  2. 我覺得一d都唔值得去買....有好多功能其他機都有, 只係佢個mon夠大咋~~~不過價錢好似無咁貴, 到部機壞咗後都唔知出咗咩新機lu~~
    [版主回覆06/24/2009 08:54:00]細細粒:   唔知香港啲價係點計!! 但追開Apple 產品啲人, 見到有新型號就想換架喇!!

    ReplyDelete
  3. 又黎追機潮啦~~~~~~~~
    [版主回覆06/24/2009 08:55:00]傻妹:   啲人追開就會繼續追架喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  4. 部新 iPhone 好正呀, 我都考慮緊買唔買呀!!!
    不過係HK買, 或者比起你地買機會仲貴呀!!
     
    [版主回覆06/24/2009 08:58:00]Bの家:   ~如果你覺自己部電話, 開始需要換!! i Phone 都係一個好選擇!!   ~但我知香港個價係幾多先出到機!! 但應該唔會同北美洲啲價錢差唔遠!!

    ReplyDelete
  5. 你地又有新玩具玩啦
    [版主回覆06/24/2009 08:58:00]Mui:   係呀!! 追開玩具啲人,見有新款出, 當然會買黎玩喇!! 所以, 依個weekend, 他都係度研究新玩具囉!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  6. 追得好貼呀!!!
    [版主回覆06/24/2009 08:59:00]V&M:   我算喇!! 我都控制唔到!!追開就會追架喇!! 好似我追Hello kitty一樣, 有新產品出, 都會兩眼發光喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  7. 又出新機喇...買左幾錢呀?
    [版主回覆06/24/2009 09:00:00]心樂:   Brian 視電話係玩具一樣!! 他買咗, 我先知!! 但我就無特別問部電話值幾多!!!

    ReplyDelete
  8. 好耐冇留言俾你添.......
    部電話真係幾靚, 我自己都好鍾意, 上次佢出我都想買俾老公, 但係我地唔用3G plan, 根本真係好嘥部電話, 所以都唔敢買呀....你知我架啦, 要我為咗部電話 join 3G plan, 我呢個C9實唔制啦.....哈哈!
    喂喂, 嗰杯無冰奶茶唔及香港咁得喎, 我係奶茶迷, 一睇就知啦.......我飲完台灣的珍珠奶茶之後, 就冇咁鍾意港或奶茶喇!
    [版主回覆06/24/2009 09:01:00]爆炸魔女:   ~無留言唔緊要喇!! 但我keep 住同你有聯絡架嗎!! 哈哈!!   ~有時, 我覺啲電話出得太新喇!! 啲科技太快喇!! 自己都未適應到!! 而且, 3G 科技唔係個個人都需要!!! 最緊要, 買到自己合適嘅電話用就得!! 你知我身邊果個係電話迷....他唔玩過新機唔安樂!! 算喇!! 比他玩下喇! 哈哈!!   ~你真係奶茶迷, 我依篇blog, 真係得你留意到杯奶茶!!! 哈哈!! 其實, 我對奶茶唔係太熱沖, 所以, 我對奶茶唔講究架!! 但係加拿大都有啲類似港式嘅食物and 飲品!! 已經好幸福!!! 而且, 依間茶餐廳啲奶茶係我依邊已經算唔錯架喇!! 哈哈!! 我相信Brian 返到香港, 日日都要幫襯港式奶茶都似!! 哈哈!

    ReplyDelete
  9. 哈哈.... 又有嘢玩啦..... 貴唔貴嫁?
    [版主回覆06/24/2009 09:02:00]表叔公:   ~係呀!! 我身邊果個人係電話迷黎架!! 所以, 有新機一定會買黎玩架!!   ~你問我部電話貴唔貴, 我當然覺得貴喇!! 因為, 我都唔知電話有咩好玩!!哈哈!

    ReplyDelete