周處走

June 28, 2009 (Sunday)

        原本依篇blog, 好想一早就post 出黎架!! 但後尾先發覺, 自己寫啲野唔見晒!! .....算喇! 由頭寫過吧!


   同完啲妹係星期六玩完bbq 玩得好開心!  我仲唔夠喉! 第二日, 我再約她們出外食下午茶, ......其實, 我以為Daddy and 媽咪返咗香港, 啲妹會好似甩繩馬騮, 盡情出街玩架!! 點知佢哋又無喎!!! 個個乖乖坐係屋企!! 今日, 都係我主動約她們, 她們才出街!! .........突然間, 我有種感覺, 感覺我的妹妹, 其實, 都喜歡在家的!! 但只係平時Daddy and 媽咪係屋企, 多了一點說話聽!! 我啲妹才喜歡出街, 被開一啲話語!!

    我真係覺得, 長輩真的好需要同後生一輩互相配合!! 如果配合唔到, 後生一輩盞想方法被開長輩!!! 我覺每個人都需要娛樂! 間唔中出下街, 係好正常!! 後生仔女, 當然活潑點!! 才似年青人!

    很害怕, 自己是比Daddy and 媽咪帶黎外國, 因為, 他們對我哋在外國接受教育!! 好像有超付常人嘅期望!! 其實, 我同啲妹咪只係平常人一個!!  所以, 我好明白有啲妹有着和我一樣的害怕心理!!


-------------------------------------------------------------------------------------------


  講返下午茶, ........約妹妹and 她們的男朋友去食下午茶, 其實都希望大家能夠在周末時間瞓長一點!! 哈哈!!

  我真係太耐沒有試過港式茶餐廳的下午茶, 原來選擇都幾豐富!! 而且, 仲人頭湧湧添!! 相信比中午時段還要多人!!  平時, 上襯媽咪屋企, 多數都係飲茶, 食港式下午茶, 實在好少!!!

↓我們的下午茶 (餐飲, 海南雞飯, 酥皮蚶肉意粉, 黑芝麻吐司)



↓茄汁雞扒蛋飯, and 黑椒雙扒飯
 


    食完下午茶, 我們腳痕痕, 便一大班人走去ikea倒亂!! ....其實, 是三妹男朋友需要幫他爸爸購買一點物品, 所以, 先有念頭去行ikea!!  而且,   三妹男朋友就搬屋, 所以, 趁機去望下一點家具!!

    雖然, 我同啲妹係年齡方面相差一大截, 但我哋其實都傻傻哋, 好簡單嘅野都玩一餐!! Ikea 咁多家私, 真係每樣都玩下去掂下, 好似當自己屋企咁!!... 係就係有少少倒亂, 但就好好玩!!

     而今次, 我去Ikea 係無目的, 但我同Brian 竟然看"中"了一個電視櫃, 但我同Brian 又無即時"好想買嘅感覺", 因為, 我哋現在係租屋居住, 真係想, 真真正正擁有自己屋, 先想大興土木, 佈置自己屋企!! 其實, ....我喜歡去Ikea, 感覺Ikea 擺切好舒服!! 我以前都有諗過,....如果, Ikea其中啲家私and 裝飾擺切, 可以搬黎我自己屋企就好喇!! 哈哈!!....... 但現在都係唔係時候!! 到時真係有自己地方先算!!  

    但去到Ikea, 我竟買了一張深棕色小臺仔, 這小臺仔是放在我床邊, 好讓我臨瞓前閱讀使用!!!

↓我哋當自己屋企周處坐.....仲有我喜愛的電話櫃


↓三妹男朋友喜愛的屋企格局


   在Ikea 途中, 聽三妹男朋友話, 早論試咗一隻好特別嘅雪糕, 例如, 檸檬雪糕, 係成個真正檸檬裝住啲檸檬雪糕!! 蘋果雪糕,...就係用真正蘋果裝住蘋果雪糕!! 而且, 個蘋果還能食埋!! 聽落去好得意, 去完Ikea 便去食這種特別雪糕!!! 

   這種特別雪糕, 味道選擇唔算太多!! 但每種味道都唔錯!! 而且, 又幾特色!! 下次有機會再食!

↓我哋試了...檸檬, 橙, 椰子, 芒果 and 蘋果味道嘅雪糕



   依一日, 由下午茶起, 便去了許多地方, 其實當中坐了好耐車才到達目的地, 大家玩到晚餐時間, 都希望返屋企休息了!! 雖然, 大家短聚, 但感覺這日玩得好充實!!


2 comments:

  1. 哦~~~唔見你SHOW返買咗邊個柜仔既~~~
    我都好鍾意佢哋既擺設, 其實都好想搬返屋企, 但始終佢哋價錢係偏貴, 我無可能全部買晒呢~~~
    呢D雪糕好特別, 香港都未見過呢......咁你哋拎上手係咪好凍架? 我見佢哋都要雪住先...
    [版主回覆07/07/2009 09:23:00]細細粒:   ~張細臺仔....我費事影喇! 一張細臺仔之嗎!!! 我張細臺仔名為"Liden", 你有興趣就上ikea 個網度睇下喇!!   ~我反而覺ikea 啲物品唔算太貴!! 可能,我依邊有啲家私店啲價格仲昂貴, 所以, ikea 對我哋黎講, 比較經濟一點!   ~啲雪糕伶上手都幾凍架!! 要用張紙巾墊住囉!! 但啲味道的確唔錯架!!

    ReplyDelete
  2. 黑芝麻吐司
    where did u buy those special ice-cream??
    [版主回覆07/07/2009 09:24:00]小col:   ~你都喜歡周圍去試食!! 依個黑芝蔴吐司係金鳳茶餐廳食!! 你有時間都去試下喇!   ~依啲special ice-cream 係Vaughan mall 買黎食架!! (依間雪糕店, 係food court 附近, starbucks coffee 隔離啲車仔擋就見到)

    ReplyDelete