我們相愛10年

June 12, 2009 (Friday)

    係呀!! 又十二號喇!! 時間到今日, 同Brian 已經一齊了十年!!! 由單位數, 進入了雙位數字了!

    零晨12 am.....搭正....一齊擁抱!!! 相識10周年快樂! 

    擁抱當中, Brian 突然間搖頭感嘆...., 口中在講, 同前面依個人10年喇!! Brian 好像覺自己係依10年過着好悲慘生活咁!! 哈哈!!

   但我反而瞓唔着, 唔知係咪興奮過頭, 係張床"陸黎陸去", 又睇雜誌..... 都唔知自己做咩咁興奮....哈哈!!
 
   依十年,一齊實有開心,or 唔開心架喇!! 平平靜靜無野發生, 我講都無人信喇!! 不過, 依十年裡面, 我的確過得好實在!

   識咗Brian之後, 我有咩唔同, 我改變當然有喇!!算識食下野, 識飲下(紅酒---識皮毛), 識下廚, 識一啲打扮, 識啲golf, 識啲table tennis, 識啲滑雪.......,十年裡, 我仲知多咗唔同車嘅型號, 又知多咗手提電話囉!! .....一句講晒視野礦闊咗!

   我問Brian依十年......識咗我後有咩唔同,他話同我一齊, 識得坐地鐵,巴士 and 叮叮(Street kart)囉!! .....乜依啲野唔係係人都識咩??不過, 照Brian由細到大....都無咩坐過公共工具黎講(的士唔計)!! Brian肯每天乘坐公車上班, 又唔多渣他自己座駕!! 算好叻架喇!!

   所以,我成日覺我自己係同Brian 唔同世界嘅人黎架!! 能夠拉在一齊, 我自己都感覺好難得架!!而且,我屋企人又多,啲屋企成員又周不時嘈嘈貢, 但他仲肯去我屋企......錫埋我啲屋企人!! 仲有容忍我啲神經質!!鐘意得我好投入, 所以, Brian放工時..... , 我唔怕醜向Brian 講出以下句句子出黎!!

我覺得光榮 因為有你 擁戴

*算喇, 我哋十年喇!! 比我係度唔知醜, 講下喇!! 哈哈!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

   
    放咗工, 便開始慶祝我們的十周年紀念日!! 原本, 我都想隆重啲, 想去雜誌介紹嘅一間特別嘅西餐廳慶祝架! 但Brian 最怕係啲大日子接觸新地方, 如果新地方唔好, 成個紀念日都好像好掃興, 最後, 便決定去Brian 最感自在嘅日本餐廳慶祝!! 

   我都喜歡食日本食物, 所以, 去日本餐店慶祝, 我也沒有所謂, 大家感覺舒服便可!! 最開心,日本餐店近屋企,  唔需要渣太耐車就去到, 而且, Brian 同依間日本餐廳熟絡, 所有我哋叫嘅食物, 廚師都會私低下加大少少份量給我哋, 真係食到肚都脹, 哈哈!!

↓日本食物, 的的色色.....真係食了很多很多落肚! 有啲食物還忘記了影相添! 而且, 依日係我哋特別日子, 所以, 食得比較豐富!




   食完晚飯, 當然唔想太早返屋企喇! 話明慶祝, 便慶祝到深夜喇!! 之後, 去了屋企附近的西餐廳食甜品!! 

   很喜歡現在市中心嘅Eaton centre, 係深夜時間都非常繁華, 五光十色!! 人又多, 節目又多嘅感覺, 有時, 夜晚渣車回家, 明明有條路可直接駛回家,  Brian 點都要兜路經過這個Eaton cetre, 望望啲光到唔似夜晚啲燈光, 才開心!! 哈哈!! (所以, 我成日話Brian 適合香港生活多一些)

    食甜品地點, 其實都是時常光顧!! 但勝在地點位於高處, 有啲浪漫, 又可以飽覽市中心繁華景色, 雖然, 我哋今日係特別日子, 但都係傾下計, 食下野, 飲下野, 已經好開心!! 有時係度諗, 都一齊了這樣多年!! (人生有幾多個十年!!) 好多野大家都試過, 玩過!! 最緊要我知道, Brian 對我投入, 繼續同我一齊行.....就得啦!!


↓已經十二點, 零晨喇!! 條街好熱鬧, 好多人!! 好不容易才揾到個車位, 又好不容易,行去食甜品嘅餐廳!! 哈!!





----------------------------------------------------------------------------------------

    ↓回到家, Brian 在公事包攞了支紅酒出黎, 依支紅酒, 係Brian 在酒房, 悉心揾架!! 我會keep 住個酒瓶作紀念!! 哈哈!!



   ↓我哋好喜歡坐電梯時, 玩自拍的! 因為,屋企果六部電梯啲鏡好大, 好乾凈, 有時, 會到咗自己屋企都唔捨得出電梯!! 就係為了拍照, 便坐電梯河! 哈哈!! 



11 comments:

  1. 1111111 Happy 10th Anniversary
    [版主回覆06/18/2009 21:28:00]Kitty:   好快手...多謝你祝賀!!

    ReplyDelete
  2. 幾時拉埋天窗先?
    [版主回覆06/18/2009 21:30:00]心樂:   一問就問人幾時拉埋架!! 哈哈!! 其實, 站時都唔會住架!!

    ReplyDelete
  3. 恭喜晒!相愛十年而又好似你地咁sweet真係唔容易呀!祝一路都甜甜蜜蜜!
    [版主回覆06/18/2009 21:30:00]Pal:   我知你一早就想祝賀我哋, 好多謝你咁有我哋心!!

    ReplyDelete
  4. Happy 10th Anniversary!~......
    [版主回覆06/18/2009 21:31:00]小威威:   多謝晒!!

    ReplyDelete
  5. 恭喜哂呀!!!祝你哋日日都咁恩愛呀!!!
    [版主回覆06/18/2009 21:31:00]V&M:   多謝你嘅祝福!!!

    ReplyDelete
  6. 貓公館壹號16 June 2009 at 22:21

    Happy 10th Anniversary
    [版主回覆06/18/2009 21:32:00]貓公館壹號:   多謝晒呀!!

    ReplyDelete
  7. Wow...Congrats! Plenty more 10 years to come.
    [版主回覆06/18/2009 21:36:00]Momo   多謝晒, 我個心都係咁諗..哈哈!!

    ReplyDelete
  8. 恭喜恭喜!!!!!   話, 大多市咁夜仲有咁多人呀.... 
    [版主回覆06/20/2009 10:21:00]表叔公:   ~多謝晒!!   ~個日街頭有表演, 所以, 比較多人, 不過, 我都發覺大多市越黎越多人!! 夜麻麻都好多人係街!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  9. 恭喜晒啊~~  十年感情得來不易 好好珍惜啊~~
    我近排都好懶 + 攰.. 巡 blog + update blog 都少左..
    回覆留言更加懶得覆啊... ha...............
    [版主回覆06/20/2009 10:22:00]畫:   ~多謝晒你呀!! 時間真快, 不知不覺就同Brian 10 年了!! 哈哈!   ~寫blog, 覆blog 啲野,大家心照喇!! 唔洗講到好內疚喎!!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  10. 嘩.... 恭喜你啊vicky!! 10年了, 都仲咁sweet, 真替你開心!! 我都希望我10年後都仍會咁sweet咁開心地慶祝每一個大大小小的節日!!
    另外, 我覺得Brian好似瘦左d喎, 不過就型仔左....哈哈~~~
    [版主回覆06/24/2009 08:49:00]Elanie:   ~多謝你先! 知你依排忙到爆, 都留message 比我!!   ~係呀!  時間真快,唔經唔覺就過咗10 年了!!  依十年, 大家都經歷咗許多!! 大家一齊, 就係好快就話一年.....過過下就10 年了!! 哈哈!! 我相信, 我遲多幾年, 我都會同你and Jason 講, 十周年快樂架!   ~我會換告比Brian 知, 你話他瘦咗!! 哈哈!! 我相信, 係現今依個時代, 聽到個"瘦"字, 一定好開心!! 哈哈!! 不過, Brian 的確瘦了一點!!

    ReplyDelete
  11. hi~第一次入黎就比呢篇blog吸引住~真係要講句恭喜你呀~
    因為能夠維持一段感情真係唔容易,仲要十年添~希望你地會繼續sweet sweet咁慶祝你地o既 二十年,三十年啦
    [版主回覆06/24/2009 08:49:00]譚師奶:   ~Nice to meet you!! 得閒多啲黎坐喇!!  ~多謝你祝福!

    ReplyDelete