茶餐廳

June 11, 2009 (thursday)

   我對茶餐廳.....又唔會話太愛, 但係加拿大都有得享受茶餐廳食物, 我覺好開心!!

   而Brian 比較喜歡去茶餐廳架!! 仲以為他係香港成日幫襯, 所以, 好掛住茶餐廳食物, 同埋茶餐廳獨有嘅飲品, 但原來, 他係香港什少去茶餐廳架!! 黎到加國先去多咗!! 可能跟得我多, 口味都會平民咗!! 哈哈!!

  我去茶餐廳, 我會食焗飯多, 因為....實好味, 實熱辣辣,......而Brian 最喜歡茶餐廳嘅奶茶, 係茶餐廳飲完一杯, 仲會叫多杯凍奶茶行街架!!!

   由於, 今日要去同Brian 交易電話, 經開茶餐廳, 就入去開飯!! 換轉平時, 一定唔會走咁遠食架!! 不過, 好彩屋企附近無裝飾別緻嘅茶餐廳!! 如果有, 我相信Brian會時常提議食茶餐廳都似!!哈!!


↓玉米湯配蒜蓉牛角包, 咖哩雞焗飯(Brian嘅),  茄汁豬扒飯(我嘅), 仲有熱奶茶

7 comments:

  1. 111111111111111111111111111
    [版主回覆06/18/2009 21:21:00]Kitty:   賞聲鼓勵!!

    ReplyDelete
  2. 我都好鐘意去茶餐廳都係因為佢地杯香濃奶茶!
    [版主回覆06/18/2009 21:22:00]Pal:   我反而對茶餐廳, 唔算太熱充, 因為, 我有無港式奶茶都可以架!! 但我男朋友好喜歡港式奶茶, 去茶餐廳個心態係同你一樣, 為了奶茶而去幫襯!!

    ReplyDelete
  3. 我鐘意食玉米湯...
    [版主回覆06/18/2009 21:27:00]小威威:   其實. 個玉米湯係個餐附送, 所以, 個湯算係一般咋!!!

    ReplyDelete
  4. 我都幾鐘意食焗飯既. 以前我都好鐘意去新旺角的-新城市食野... 唔知依家仲係唔係樹呢.
    [版主回覆06/18/2009 21:28:00]florachk:   你仲記得新城市.....現在, 新城市仲係度, 但我好少去架!! 因為唔就腳囉!!

    ReplyDelete
  5. 我都幾鐘意食焗飯既. 以前我都好鐘意去新旺角的-新城市食野... 唔知依家仲係唔係樹呢.

    ReplyDelete
  6. 當然記得新城市, 以前成日都去嫁. 哈哈... 腳就真係唔多就. 
    [版主回覆06/20/2009 10:19:00]Florachk:   ~我去新城市次數, 都應該唔夠十次, 但行開行埋都有見過依間鋪!!!   ~加拿大地方真大, 真係好多地方都未必就腳, 我諗你都住過加拿大, 你都會明白喇!!

    ReplyDelete
  7. 我都好鍾意飲奶茶, 下次你哋返嚟帶你哋去試吓......  
    [版主回覆06/20/2009 10:20:00]表叔公:   ~無可否應, 港式奶茶啲味道就真係好特別! 所以, 身處去邊, 都想飲港式奶茶!! 哈哈!!   ~有機會返香港先話你知喇!

    ReplyDelete