Pre-Father's day

June 7, 2009 (Sunday)

   Daddy and 媽咪就黎返香港!! 我哋五姐妹, 又同Daddy and 媽咪分開咗半個地球喇!! 希望到時啲妹乖啲, 唔好再嘈嘈幣喇!! 哈哈!!

   六月嘅第三個星期係父親節, 但Daddy 已經係香港, 我亦都無可能飛到返香港同daddy 慶祝依個節日, 所以, 就趁Daddy 仲係加拿大, 就提早慶祝!!

  我Daddy 最喜歡一家人, 整整齊齊用膳, 我Daddy 仲係比較早食飯啲人!! 如果, 我哋其中一個突然間要開Ot or 我哋家中其中一個人約咗人, 總之, 唔齊人喇!! 係依個時候, 我Daddy 食餐飯都會"抆僧"過人架!! ......但最特別係, 我媽咪係無所謂齊唔齊人食飯....但媽咪就次次食飯都齊人!! 真係好好笑!!
  
   慶祝......當然一家人整整齊齊喇!! 雖然, 當中發生了小插曲, 但最後, 都順順利利一家人齊齊整整在chinese restaurant食!! 其實, 我Daddy 好簡單, 見齊人就會開心架喇!! 唔需要禮物, 都已經足夠!! 但我都買了禮物給Daddy, 份禮物他覺好實用.   暗地裡, 聽到啲妹話Daddy 成日用添!哈哈!

↓咁岩同Daddy 着同顏色衫....第二張相: 我 & 媽咪......第三張相: 係家中有四個人都着粉紅色衫, 所以, 一齊排排坐影張相!



↓全家福+全家福with 男朋友



    屋企越來越多人畢業!! 個個妹都話出外工作 (除五妹係學生, 都有返part-time), 所以, 好需要"車"黎代步!!! 係香港"車"係奢侈品, 但係加拿大, "車"係必需品!! 因為, 外國啲交通唔太完善, 無車就會出入不方便!!! 所以, Daddy 在早前買了多架車!! 希望, 夠用喇!! 

↓Daddy 早前買的新車


----------------------------------------------------------------------

今年, 係自我畢業之後, Daddy第一次同我講, 「Vicky 唔需要破費買禮物.」....聽了這一句簡簡單單的話, 我已經非常感動了!! Daddy 好像開始明白我!!


4 comments:

  1. 見你屋企人咁齊整食餐飯, 都戥你開心....而且仲有新車用, 我都好想有架呀........哈哈~~~
    [版主回覆06/12/2009 10:47:00]細細粒:   ~我daddy 喜歡齊整人食飯嗎!!! 哈哈!! 咁樣我daddy 開心啲!! 哈哈!!   ~我都話, 加拿大買車係"必需品", 因為, 我哋加拿大交通無咁方便!! 所以, 買多架車係會便利家中每一個人! 我令願坐交通工具, 唔洗揾車位外, 仲唔洗晒神, 因為渣車好需要專心, 一不留神會好危險架!!

    ReplyDelete
  2. 有好多野都一切在心中嘛!係咪~
    [版主回覆06/12/2009 10:48:00]傻妹:   ~你講得岩, 好多野,心中知就已經足夠!!

    ReplyDelete
  3. 你地一家人好齊整呀....食得好開心呢..
    [版主回覆06/18/2009 21:04:00]心樂:   yes, 我Daddy 就係喜歡一家人齊整...而且, 可以趁機影全家幅

    ReplyDelete
  4. 冇錯, 一家人一齊就好開心啦!  
    [版主回覆06/18/2009 21:04:00]表叔公:   係呀!! 一家人一齊係好開心!! 仲可以趁機影全家幅!!

    ReplyDelete