鬧市...草地

June 7, 2009 (Sunday)

   現在, 日光時間真係好長!! 星期日, 返完媽咪屋企, 還可以去商場行個圈才返自己屋企!!

   行商場,....沒有特別原因, 只是見今個夏天, 唔太炎熱, 非常清爽, 便隨意走走!! 最奇怪, 今年夏天一點都唔熱 (臨時), 我覺好清涼添!! 有時, 我夜晚在街上, 都需要帶頸巾!!哈哈!

   很喜歡行Don mills Mall (戶外商場), 感覺唔似行Mall, 似行花園多一點! 哈哈!! 行到邊都見到花草樹木, 雀仔周處飛!!! 而且, 商場中央一大遍青草地, 傍邊還有茶座臺, 茶座凳坐....真係鬧市中嘅平靜!! 每次, 經開中央嘅青草地, 都見到小朋友追追逐逐!! 什至瞓在草地上"陸黎陸去".......外國小朋友就是咁不拘小節,  比着唐人家長, 見小朋友係草地"陸黎陸去", 啲唐人家長, 一定鬧生晒!! 哈哈!!

↓小朋友在大草地玩飛蝶....Brian 買了沙律, and 飲品嘆一嘆



↓但唔知點解, Brian無論咩時間, 一星期七日, 都會有Email, 仲要趕快check, 趕快覆,周不時渣住部電話"噤,噤,噤"!! 覆完Email 才望到鏡頭影相


↓一家人影相...Me, Brian and TT仔仔


5 comments:

  1. 1111111111111111111
    [版主回覆06/18/2009 21:15:00]Kitty:   你唔洗show 兩次111 比我睇架!! 我知你1111 咗!! 哈哈!!!

    ReplyDelete
  2. 1111111111111111111
    [版主回覆06/18/2009 21:14:00]Kitty   依排知你忙, 仲咁快手!! thx!

    ReplyDelete
  3. 外國草地真正呀!~
    [版主回覆06/18/2009 21:16:00]小威威:   其實, 我覺加拿大依邊啲天氣比較乾, 所以, 啲草地唔會太濕!! 可以比小朋友係草地上亂跑下!!

    ReplyDelete
  4. 好靚呀... 遲 D 我都會過嚟行吓! 
    [版主回覆06/18/2009 21:17:00]表叔公:   ~由於, 加拿大有的是地, 所以, 地域寬闊, 而且, 我依邊天氣比較乾, 所以, 在草地跑會舒服啲!! 哈哈!!   ~好呀!! 你得閒黎行下!!

    ReplyDelete
  5. 加拿大放假嘅節目就係咁﹐行下公園商場食下嘢!  
    [版主回覆06/18/2009 21:18:00]bobo de Licious:   ~好耐無見喇!!   ~係呀!! 加拿大有的是地,.....所以, 渣車去行一下公園, 行下商場, 咁就過咗大半日喇!! 哈哈!!   ~現在, 係釣魚季節, 我相信你現在好享受釣魚喇!! right??

    ReplyDelete