一日遊

June 6, 2009 (Saturday)

   現在, Daddy and 媽咪 都比較優閒, 有時, 也會同埋一班優閒嘅Auntie and Uncle 去下啲一日遊......消磨時間!!! 

   見咁耐, 沒有同Daddy and 媽咪去旅行!! 我就叫埋Brian, 三妹, 三妹男朋友, 一齊join 媽咪啲優閒一日團, 出外走走都好!!

  所以, 星期五一放工, 就同Brian 嗱嗱臨上去媽咪屋企, 準備星期六一大清早 (6am), 就一齊去一日遊出發!!

↓星期五返媽咪度, 就立刻同Daddy去茶餐廳衣肚.....仲享受其中一個優閒Aunt 親手做的砵仔糕




     其實, 啲"優閒" Auntie and Uncle, ...佢哋已經上了年記, 大部分都退咗休, 沒有工作, 仔女都大了!! 所以, 比較多時間, 大家組埋一齊學健身操, 一齊飲茶, 一齊打牙交, 一齊去一日旅行團!

     所以, 今次join媽咪啲一日旅行團, 成車都係上年記啲公公, 婆婆, 有啲仲滿頭白髮,  但他們樣子好健康, 有啲樣子還比真實年齡後生!!! 其實, 依啲一日遊, 通常都需要去賭場, 之後, 再去指定地方食野, 再去一個商場or 景點, 就完成!!! 一日裡面, 可以玩咁多野!! 又唔洗自己渣車, 已經好好玩喇!!

    我們坐旅遊巴去了美國Buffalo, 首先到了賭場玩一輪, 估唔到自己可以贏了點游水!! 哈哈!! 但指定地方啲野食, 真的非常咸, ...........所以, 沒有影食物相!! 去了美國, 就好掛住加拿大啲食物!!

↓Buffalo 城市啲景色, 完成了旅行, 同屋企人馬上去擦中餐


    原本, 好想係美國啲商場買野, 因為美國啲野, 真係比加拿大便宜好多, 而且, 媽咪就返香港, 可以買點禮物送給香港啲親戚!! 但導遊就立刻同我哋講, 一日團買什麼東西, 回加拿大海關, 都一定會抽稅, 我話: 「 抽稅, 我預咗!! 而且, 抽咗稅都係便宜過係加拿大買!! 我唔介意」....但導遊話:「但成車公公, 婆婆, 如果一個人抽稅, 成架旅行車啲人, 都需要比稅, 啲公公, 婆婆有啲英文唔好, 要比加拿大海關問....到時就麻煩!!」 (我都明,依啲處景)

   所以, 到最後, 買嘅野, 能夠着得, 都着晒上身!! 我都未試過在夏天, 需要着成四件衫出街!! 第時, 去依啲"優閒"旅行團, 真係觀光好了!! 

   不過, 同Daddy and 媽咪去旅行, 最好, 就是什麼都有Daddy 安排, 真係我自己個人出現就得!! 哈哈!!

   而美國, 好像個市比較靜, 我依個旅行團, 行果個商場, 我以前都去過, 以前依個商場好巴幣, 入一間店鋪, 都需要排隊架!! 但現在, 個商場無咩人行之外, 仲唔洗排隊....但我喜歡啲物品就無以前咁平了!!  有許多人同我講, 七月頭, 美國先有大減價, 到時, 自己再去shop 過....哈哈!!

↓今次,旅行我和Brian都有戰利品!!


3 comments:

  1. 係喎....外國D一日遊同香港差不多呢....不過抽稅就咁怪架, 一人買其他人都要抽稅? 咁最後其他人有無要畀稅呀? 同埋你哋個團係咪要講英文? 定專FOR中國人架...
    嘩, 你賭錢嬴咗咁好呀......我無乜賭運, 加上都唔敢賭得多, 嬴少少就收手架啦~~~
    你哋好鍾意食POLO SHIRT? 買得呢間都好似剩係呢D款咁....哈哈....因我唔買, 所以唔清楚....同埋你對鞋有D紋又幾得意喎~~~不過未見過CONVERSE出呢款...
     
    [版主回覆06/12/2009 10:41:00]細細粒:   ~你太幸福, 因為你身處嘅地方係免稅港, 所以, 覺得抽稅好特別!!!   ~其實, 加拿大公民一離開加拿大境, 例如,觀光,旅行, 係外國所買嘅物品, 係需要比加拿大海關抽稅架!! 但去旅行日子有一段長時間,就有一定限額嘅免稅額! 好似我上次返香港, 我係香港買嘅野, 返到黎加拿大境時, 要同海關申報我係香港購買過啲咩野架!! 係香港買得太多物品係需要抽稅架!!   ~今次, 一日團, 成車都係chinese 黎架!! 而且, 團友啲年記比較大, 有啲唔多識英文架!! 由於, 我坐旅遊巴, 離開加拿大境只得一日沒有免稅額! 啲海關見到車上有人買好多物品, 會懷疑其他團友都會買好多物品, (因為我哋一團人, 係一齊去同樣地方觀光, 可能買野都會一樣)....總之, 就唔想連慮人喇!! 所以, 最後咩都着上身, 但有啲禮物係做手信, 就無可能着囉!! 好彩海關無所謂, 過到骨!! 哈哈!   ~對鞋唔係converse 黎架!! 係Coach 鞋黎架!!

    ReplyDelete
  2. 好多戰利品呀~~~ 咦~~對鞋幾特別喎!!
    [版主回覆06/12/2009 10:43:00]傻妹:   ~去旅行,由其事美國, 當然想買野喇!! 哈哈!! 不過, 今次去美國旅行還未減價,而且, 雖然買啲香港手信,  所以, 買自己野都少了!!哈哈!!    ~對鞋我都覺幾特別,所以, 買黎着!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 去美國似乎POLO係指家動作  
    [版主回覆06/12/2009 10:45:00]Florachk:   媽咪就返香港喇!! Polo 係買比香港啲親戚嘅手信, 因為美國平啲嗎!!

    ReplyDelete