兩件事

June 10, 2009 (Wednesday)
  
第一件事:
  今日, 揾黎揾去都唔見咗件黑色V字領衫, 我屋企有幾大, 有得幾多個櫃吖!! 揾極都揾唔到,......其實, 依件衫唔值錢, 但作打底, 或者用黎襯外套之用.  好怕再買過新!!又好怕會留係媽咪度!!因為, 啲妹見到唔係自己啲衫會淋亂放....同石沈大海無分別!!


  我好瘋癲, 係衣櫃逐件衫摷, 又好瘋癲咁, 逐件衫"接"返好!! Brian 見狀, 叫我買過件新!! 但新衫需要時間先習慣, 而且,去啲鋪頭揾, 又未必揾到心水, 唔想晒時間揾!! 攪到去bbq 都超無心機, 完全唔想講一句說話!!

   後尾, 最有手尾嘅五妹, 係Msn 同我講, (而家啲細路, 唔喜歡出聲, 喜歡send sms, msn, 留faceboook message...)原來我件黑色V字領衫, 在媽咪屋企個洗衣籃裡!!! 嘩!!!  霎時間, 成個人鬆晒!! 總之, 知道下落就開心晒!! 下星期三就同五妹去食壽司!! 哈哈!
-----------------------------------------------------------------------------------------

第二件事

    玩電腦時, 無喇喇見朋友M on line, 自己主動和朋友M打招呼!! 朋友M即時同我報喜, 宣佈年尾結婚喇!!! 真係恭喜晒!! (雖然, 感覺朋友M 結婚好突然....因為, 成日覺啲人結婚, 要用超長時間準備!! ....) 可能, 到我結婚時, 仲嗱嗱臨喇!! 皆因, 我同Brian 非常怕煩架! 哈

    成日感覺朋友M啲生活步伐, 同我有點相似, 因為我哋大家都係同男朋友同居生活, 只係我身處在加拿大, 她身處在香港!!

    我上年返香港,好想約朋友M 架!! 點知約她當日, 我病到了!!! 沒有機會見! 好可惜囉!! 不過, 黎緊九月朋友M 會飛黎加拿大, (她都好耐好耐無返加拿大了), 到時, 如果我幾病, 都會走去見佢架!!哈哈!!! ....     

   嘩!! 我依個年齡, 最多就係聽到身邊啲人講結婚, 擺酒....生仔, 擺滿月,  ....什至決定唔工作, 揍小朋友返學!!! 聽依啲野, 真係聽得好多!!  如果我係香港就好, 比較容易分享依啲喜悅.....哈!!
  

-------------------------------------------------------------------------------------
記低完.....走人!!

2 comments:

  1. 111111111111111111111111111111
    [版主回覆06/18/2009 21:19:00]Kitty:   快手!!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 里邊既人plan wedding,多數會係1年前plan,因為要book church/reception hall,又多數custom made婚紗,所以想急都急唔黎。你地第時結,真係要預番多d時間呀!
    [版主回覆06/18/2009 21:20:00]Mui:   ~你有經驗, 你實知道結婚啲野!! 其實, 我唔係太向往結婚啲果啲婚紗, 總言之, 我哋結婚想簡簡單單, 最好唔好唔攪咁多野, 唔洗煩就得!! 但我知事實一定無咁如意!! 覺結婚一定好多野攪!!諗起都煩!!哈哈!    ~但多謝你預先通知我!! Thanks

    ReplyDelete