我係泰國人?

June 20,2009 (Saturday)

    都差唔多六月尾, 天氣都陰陰涼涼, 仲落雨添, 我哋出外渣車時, 我還需要在自己座位開heated seat, 先唔會覺涼!!  所以, 我身邊果個人, 成日都頂我唔順, 感覺我已經唔係生得細粒架喇!!  少少涼都覺凍. 仲比咗個外號我, 叫我做"泰國人" !!!!!!  (因為泰國地方熱, 無凍嘅感覺, 係泰國居住, 做泰國人最合我身體要求

    我依個"泰國人" 係星期六, 就同咗Brian 去咗食台式野做晏晝.....食完野, 順便去隔離間Future shop 買父親節禮物!!!   不過, 真係比Brian 提起, 我先醒起依個星期, 原來係父親節, 由於, 我一早同我自己Daddy 慶祝咗父親節!! 所以, 真係無為意今個係父親節weekend!! 

↓台式香腸飯 and 一杯凍蜂蜜綠茶with 珍珠, 食完飯買父親節禮物......其實, Brian 一早寄了父親節卡比他Daddy....但份禮物就會Brian 自己攞返去比他Daddy!! 因為, Brian 仲有唔夠一個月就去自己home town 探親!!    


    Mi mi mo mo, 行下街, 買下日用品, 又到dinner time!! 比Brian 揀, 他實話去食茶餐廳喇!! 他依個"香港人", 茶餐廳實滿足到他!! 其實, 茶餐廳, 食黎食去都係果啲野!! 但他就是好喜歡食返果啲野!!  所以, dinner time 便再去茶餐廳食!!!  食茶餐廳, 唔係話唔好, 但茶餐廳啲野有啲肥膩, 我每次食一蝶茶餐廳飯, 都食到有啲肚漲漲感覺!! 哈哈!

    有時, 我覺....黎得係外國居住,  但就成日都唔接觸外國文化, 點可以融入外國生活呢? 有時, 真係想"的" Brian返香港!! 因為香港生活, 香港步伐, 香港模式, 仲有香港食物, 都好適合他!! 真係唔知點解, 叫極佢返HK, 都唔"濟"!! 真奇怪? 

↓Brian食黑椒雞扒飯 with 凍奶茶, 我食芝士粟米大蝦一丁 with 熱檸茶


↓食完Dinner去了starbucks 飲野!!


-----------------------------------------------------------------------------------------
June 21, 2009 (Sunday)

  成個星期六都出了街, 星期日都係時候做返啲幾本家務(做泰慵!?....哈哈), 我一早起身, 落街買麥當當早餐,買報紙, 食飽, 嘆陣報紙, 就開始係屋企, 周圍抹下, 開洗衣機, 熨衫咁囉!! 我又唔覺做依啲野辛苦!! 成日覺完成心目中想做嘅事!! 確實好開心, 愉快!!

↓每次洗衫, 屋企支企燈都會變咗掛衫架!! 哈哈!! 一邊熨衫一邊睇U.S open 高爾夫球賽!!都幾緊張架!



6 comments:

  1. 你幾時會番黎呀?
    [版主回覆06/26/2009 10:26:00]心樂:   我想聽日就返添!! 哈哈!! 但有太多野顧慮喇!! 唔係話想返就有得返!!!

    ReplyDelete
  2. no more 11111111 lar I went to Peter parent house ; ;
    [版主回覆06/26/2009 10:26:00]Kitty:   唔緊要喇!!你都係去咗Peter parents house.....所以, 先留遲咗!! 你唔洗唔開心!! 下次再做返Miss 1 喇!!

    ReplyDelete
  3. 一丁?? 係唔係山前一丁面???
    [版主回覆06/26/2009 10:27:00]小威威:   係呀!! 一丁, 即係出前一丁囉!!

    ReplyDelete
  4. "顛那" 有嘢飲喎..... 仲去"莎筆" 飲嘢?
    [版主回覆06/26/2009 10:28:00]表叔公:   係就係dinner 有野飲, 但dinner 之後, 都去咗其打地方買下野(日用品), 所以, 到夜啲又想飲杯野囉!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  5. 咦.....咁我咪要開個【我係北極人】?
    而家加拿大的天氣對我嚟講叫做啱啱好, 十零廿度係好舒服, 唔會出汗咁啦......但一定唔會令我有凍嘅感覺啦.....哈哈!
    我知你啦, 你鬼咁怕凍, 但又偏偏要住凍嘅地方......
    [版主回覆06/26/2009 10:30:00]爆炸魔女(北極人)   ~哈哈!! 你真係同我打個均就岩喇!! 做人就係咁得意, 怕凍啲人就住寒冷地方, 怕熱啲人就住亞熱帶地方...真係好多野都唔到我哋選擇....哈哈!!   ~不過, 我次次係blog 話天氣涼之後,  打後個日就會熱架喇!! 哈哈!.....而今日(June25) 天文台話計埋潮度有成39℃......聽到都覺好得人驚!! ....我依邊夏天來臨喇!!   ~我對夏天都唔會話太抗拒, 我都會照行路去超市買下蔬菜之類嘅野架!! 可能我係"泰國人"喇!! 唔太怕熱架!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  6. 我仲以為係有人誤會你係泰國人添.....哈哈~~~
    你講得啱, 都唔明Brian咁鍾意茶餐廳都唔願意反香港既 ? 佢都係好似你咁, 喺香港出世, 然後移民? 如果係, 就可能係佢對香港有d唔鍾意既地方, 但就鍾意食港式食物囉~~~
    [版主回覆06/26/2009 10:31:00]細細粒:   ~我又未試過比人誤會為泰國人!! 反而, 比人誤會我係日本人多啲!!! !! 但我又唔知點解會咁?? 因為覺自己無地方似日本人!! 但又比好多人誤會係, 哈哈!   ~唔知佢呀!! 他間唔中都提下香港啲地方, 食物.....其實, 我覺佢似香港人多過我架!!! 哈哈!!  

    ReplyDelete