珍貴的Haagen-Dazs甜筒

May 31, 2009 (Sunday)

  直到現在, 係加拿大還未有Haagen-Dazs 雪糕店嘅門市 (專門店), 也沒有雪糕店, 可以買到Haagen-Dazs 啲雪糕球!! 如果想食Haagen-Dazs 雪糕, 便去超市購買, 而且, 多數都係家庭裝!! 而雪糕味道, 當然沒有美國, and 香港咁多種類喇!!


  我好喜愛食雪糕, 我高峰期每日要食啲雪糕才安樂! 所以, 返香港都會特別幫襯Haagen-Dazs and Dreyer's Grand ice-cream. 

  早倫在電視看到Haagen-Dazs 廣告, 見到Haagen-Dazs 有甜筒, 周處揾都揾唔到!! 點知比三妹男朋友揾到!! 便買下給我食!! 認真開心!!

  嘩!! 真係好開心......有Haagen-Dazs 甜筒食! 即時小心翼翼, 逐步擦開包裝紙, 開黎食!! 唔.....啲雪糕, 真係好真正嘅雪糕味, 個筒好脆添! 總之, 一支甜筒, 就令我好開心了....住係香港啲人唔會明白我有幾開心架喇!! 我依邊真係好難揾到架! 所以, 依支甜筒真係對我黎講, 好珍貴!

Haagen-Dazs 甜筒



6 comments:

  1. 香港好似無咩 haagen dazs甜同!~
    [版主回覆06/09/2009 09:39:00]小威威:   係咩!! 但係香港有Haagen dazs 專門店嗎!! 想食一個雪糕球都得!! 哈

    ReplyDelete
  2. 琴日係 apm有 haahen Dazs 雪糕批免費試食呀....本來我都想去排隊...但人龍實在好恐怖...所以無排....如果係你...一定會排呢...哈哈!
    [版主回覆06/09/2009 09:40:00]心樂:   嘩!! 如果好多人又未必會排, 因為, 我怕排排下, 啲免費食物, 會比人食晒!! 哈哈!! 令願自己去Haagen Dazs 買黎食!!! 哈!!

    ReplyDelete
  3. 我都好鍾意食雪糕架,真係好正呢~~~
    [版主回覆06/09/2009 09:41:00]V&M:   係呀!! 雪糕真係一種好好食嘅甜品黎架!! 食完一定開心!! 哈!!

    ReplyDelete
  4. what is your next favorite brand? Baskin Robins?
    [版主回覆06/12/2009 10:25:00]Mrs. Tin Tin:  其實, 我好喜歡食雪糕, Haagen-Dazs 係特別鐘意!! 但反而Baskin Robins唔多食!!!   可能唔就腳!! 哈!

    ReplyDelete
  5. 哦~~~我就叫自己唔好食咁多雪糕, 有時見到都叫自己唔好買......哈哈~~~
    [版主回覆06/12/2009 10:27:00]細細粒:   點解叫自己唔好買雪糕呀?? 夏天食雪糕就最岩架喇!!

    ReplyDelete
  6. 我做果間行同妳住個城有關係...   咪呢間囉!!! 
    [版主回覆06/18/2009 20:56:00]表叔公:   是但喇!! 我個城, 都唔係好多間, 唔係A, 就B or C 喇!!哈哈!!

    ReplyDelete