煮西餐

May 20, 2009 (Wednesday)

    過了一個好邁長, 好寒冷嘅冬天, 近來, 終於多了陽光, 溫暖咗, 但到現在仍然感覺天氣好涼, 由其事朝早時份, 還需要着長袖衫, 不過, 日照時間都多了許多!! 有時, 食dinner 都唔洗開燈咁濟!! ------> 但其實, 我差唔多夜晚八點才開飯架!

    我喜歡日光時間長啲, 感覺上好似活動時間多咗!! 有更加多時間做野, 見自己太耐無煮返餐好少少嘅dinner!! 便趁依啲時間整了一餐西餐吃!! 哈哈!! 

↓有意粉, 炸豬扒 and 沙律

6 comments:

  1. 111111111111111111
    [版主回覆05/27/2009 09:38:00]kitty:   依個1111,真係得黎易! Thanks!

    ReplyDelete
  2. 2222222222222222
    how can you stand the "cold" weather in Toronto?
    [版主回覆05/29/2009 12:20:00]表叔公:   ~你開始加入111111﹐22222 依個行例喇!! 哈哈!! 今次, 你能夠22222,成積唔錯....哈哈!!   ~我未黎加拿大, 都好擔心, 唔知點過個冬天, 但黎到, 就唔覺唔覺咁接受咗!! 係就係好凍, 但大把加拿大人陪我凍喇....哈哈!!! 但有得選擇, 當然唔想住係太凍嘅地方喇!! 哈哈!

    ReplyDelete
  3. 都幾健康啵..
    [版主回覆05/29/2009 12:21:00]心樂:   都係手痕之作!!! 其實,炸豬扒唔係好健康, 只係想食, 就整!! 而且, 炸野, 唔係成日食.....間唔中食, 都ok!!! 哈哈!

    ReplyDelete
  4. (Empty)
    [版主回覆05/29/2009 12:22:00]小威威:   多謝讚賞!!

    ReplyDelete
  5. 三樣都好正呀!!!
    而家見返陽光, 真係好舒服架!!
     
    [版主回覆05/29/2009 12:23:00]Bの家:   係呀!! 我依邊冬天時間比較長, 而且, 冬天係日短夜長, 好少日光時間, 現在, 夏天陽光多啲.....感覺活動時間多咗好多!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  6. 真係幾耐無見你煮晚餐咁.....呢晚你就食意粉, 仲有豬排同沙律, 好豐富喎.....仲會食得好飽添....哈哈~~~
    [版主回覆05/29/2009 12:24:00]細細粒:   ~我都好耐無煮好少少嘅晚餐喇!! 依日難得手痕, 就整餐好啲啲出黎!!   ~而啲沙律就食唔晒, 放咗係雪櫃, 逐啲食囉!!!

    ReplyDelete