街邊車仔檔

May 14, 2009 (Thursday)

   居住在現時個地方, 已經八年了!! 個垃圾筒由入伙買到而家!! 仲記得,當時買垃圾桶時, 剛遇到有間什貨鋪"執粒", 見到有依個鏡面垃圾筒賣, 價錢相當便宜, 便即時買下, 就一直用到而家!! 

   我每天都會踏踏踏依個垃圾桶, 點知踏到上星期, 終於比我踏到個垃圾桶嘅腳塔移咗位, 攪到擲垃圾好唔方便! 要買個新垃圾桶.....

   由於用開有感情, 想買返個同型號垃圾桶, 一係唔買,要買時先知, 依啲垃圾桶都幾貴下!! 謂有, 一放工, 就同Brian 周處去啲家庭用品店格下價.....順便買埋雪櫃突然間
燒咗嘅電燈泡!! 所以, 一放工都走咗出街!! 講真, 真係有點攰!!

   最後, 咩都攪掂晒!! 即時係家庭用品店門口啲街邊檔嘆返個hotdog and 薯條先, 嘆完先返屋企!! 又唔知點解, 好多家庭用品專門店實有啲街邊車仔檔擺賣小食! 可能啲家庭用品店實在太大了!! 我揾粒電燈泡, 都行到我傻.....買完所需用品, 一定要補沖下體力先得!! 哈哈!!   

↓街邊車仔小食檔


↓個垃圾桶腳踏已經移咗位, 要退休喇!! 買咗個更加大啲垃圾桶做替換!!

4 comments:

  1. 街邊既hot dog stand特別好味,以前成日食。係啦,我都想知點解實有架係家庭用品店/furniture 店出面擺檔
    [版主回覆05/27/2009 08:54:00]Mui:   ~街邊啲hotdog 燒得特別好味架!! 而且, 醬料多, 好好味架!!   ~我都唔知點解啲家庭用品店門口, 實有hotdog 店擺賣,但就令家庭用品店多了一啲特色!!!哈!!

    ReplyDelete
  2. Canadian tire at Bloor and Church
    [版主回覆05/27/2009 08:55:00]Kitty:   係呀!! 係依間, 但就係依間食野咋!! 買野就係第二間買!!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 用咗8年真係好襟喎~~香港都有呢款買, 真係好貴架, 我都係買膠做既, 平d嘛....... 我諗外國周圍都有呢d車仔檔, 賣既都係d好簡單既食物嚟, 方便煮嘛, 而且外國d店咁大,d人買完嘢都應該幾攰吓, 所以呢d店就會有生意架啦~~~哈哈~~~我行完"now"都會有時買吓熱狗食啦~~~嘻嘻~~~~一樣道理!
    [版主回覆05/29/2009 12:14:00]細細粒:   ~我八年前, 第一次買鏡面垃圾筒, 用開有感情, 但而家需要買返新一個, 先覺依隻垃圾筒越來越貴!! 所以, 行咗好多間先買!   ~係呀!! 外國啲店鋪面積比較大, 有啲超市都好似"NOW"咁, 買完野, 真係要食返啲野補充energy!! 哈哈! 所以, 依啲車仔檔都幾好生意架!!

    ReplyDelete
  4. Vicky: 你都唔好話丫,你類既腳踏垃圾桶真係好貴架,我係美國見過類似既係起碼都要成$50USD,好過去搶,但你舊o個個真係無得整番啦?因為如果可以整得番既話就整啦,環保丫嘛!
    [版主回覆06/03/2009 10:13:00]陶陶夫人:   ~真係物價高脹, 八年之後, 再買返鏡面垃圾桶, 原來係咁貴, 但行咗好多地方,終於, 揾到了!!!  ~舊果個垃圾桶都唔知點救得返好,...而且, 買咗新, 舊果個已經掉咗喇!! 況且, 我屋企面積唔大架!! 唔知係邊度再容立多個垃圾桶....所以, 用唔到, 真係要掉!

    ReplyDelete