凍咖啡

May 21, 2009 (Thursday)

    原來, 今日有間咖啡店有免費凍咖啡派, 每人限攞一杯, 三點三就去攞返杯,當下午茶!!  事先, 我完全唔知有免費凍咖啡派, 係Brian 有要事call 我, 順便提及咖啡店人生人海, 才知有免費凍咖啡!!

   這杯凍咖啡, 舊年summer 時, 已經飲過, 味道就馬馬, 之後, 沒有再買了!! 現在, 可能改良了!! 味道好飲了!! 遲啲都有可能會再飲!! 所以, 啲商店唔怕送免費野比顧客, 派免費禮品, 係商品宣傳! 回響會好大, 起碼, 知道依間咖啡店有凍咖啡飲吖!

↓凍咖啡



-------------------------------------------------------------------------------

   到放工, Brian 話需要去Sherway Garden 商場間Apple store, 我不流最喜歡行Sherway Garden Mall 我, 便跟Brian 去!
   但唔知係咪閒日去行Mall, 個Mall 無咩人行, 感覺個Mall啲冷氣好凍, 攪到我好想食啲熱野, 最後, 係個商場食埋dinner 先走! 求求其其係food court 食咋! 可以懶一餐....唔洗煮!!哈
   今日, 下晝飲凍咖啡, 夜晚就出食....都幾嘆吖!!!

↓ Brian 食wrap, 我食韓式燒雞and kimchi 飯!!


9 comments:

  1. 111111111 I got one too. The line up at College Park was really long but really fast
    [版主回覆06/03/2009 10:19:00]Kitty:   ~我都矇查查, 都係Brian 話我知,先知有免費凍咖啡, 我三點幾落去又唔係太多人, 都係好似平時咁排!!!   ~College park果間成日都多人排......不過, College park果間好快手, 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. Kimchi Rice sounds delicious!
    [版主回覆06/03/2009 10:20:00]Southern Gal:   ~Nice to meet you!!!得閒多啲黎坐下喇!!   ~我以前讀書, 有啲同學仔係韓國人,當試完啲kimchi, 一試就難忘, 所以, 間唔中都會想食Kimchi.... 而依日, 去依個地方, 個food court 有韓國店, 就買黎食, 哈哈!! 我有kimchi, 就可以爬好多碗飯架喇!! 哈哈!

    ReplyDelete
  3. Hi Vicky,
    When Tin Tin and i dine out, we always order the same dish for both of us ... Just a habit ...
    [版主回覆06/03/2009 10:22:00]Mrs. Tin Tin:   ~你近來點呀!! 係咪開始讀書生活??   ~我同Brian 又唔係成日叫埋同一樣食物.....我哋又無依個習慣...哈哈!! 所以, 有時去food court 食野, 大家都係分開買架!! 哈哈!!   ~你哋叫埋同一款食物, 即係你哋食野嘅品味應該差唔多!

    ReplyDelete
  4. 真係好呀!~
    香港好孤寒... 都無咩免費野
    [版主回覆06/03/2009 10:25:00]小威威:   哈哈!! 免費贈品都係商業招數咋!! 唔同地方, 就有唔同招數!!

    ReplyDelete
  5. 我比較鐘意飲奶茶
    [版主回覆06/03/2009 10:27:00]心樂:   奶茶都幾好飲, 我去茶餐廳都會叫黎飲架!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  6. 有免費咖啡飲, 梗係要去攞番杯啦, 哈哈~~~但點解可以三點三去到攞既? 唔係返緊工咩? 簡單一餐都已經唔錯啦, 呢個都係要無小朋友時先可以咁做, 一有小朋友就會盡量係屋企食呢~~~哈哈~~~
    [版主回覆06/03/2009 10:28:00]細細粒:   ~攞free iced coffee 間鋪都係喺樓下之嗎!! 咪鼠一陣囉!! 哈哈!! 去washroom 都係咁上下時間喇!!   ~你講得岩, 有小朋友就唔係咁容易出到街食喇!! 所以, 而家, 同Brian 大把籍口出街食都得!!

    ReplyDelete
  7. 係city真係咩都逼人,我地里邊既Tim Horton's,個日都唔洗排隊就有free iced coffee啦
    [版主回覆06/03/2009 10:29:00]Mui:   依度啲Tim Horton's 無免費咖啡, 都要排隊架喇!! 我三點幾去, 條排又ok..., 算正常果隻!!

    ReplyDelete
  8. 香港就冇嘢間咖啡店啦....
    [版主回覆06/03/2009 10:30:00]表叔公:   ~依間coffee 店, 唔算話太好飲, 但啲飲品比較超值, 而且, 啲人好快手!! 所以, 都幾多人幫襯!!   ~但香港, 大把依啲型式嘅咖啡店, 所以, 我相信依間coffee 店, 如果係香港開, 未必有競爭力! 哈哈!!

    ReplyDelete
  9. Vicky: 我最終都無去到加拿大玩呀! 係呢,真係大概一個月你就會show你地o個邊有咩free既野拎,佢地咁樣做宣傳最大得益係消費者呀,應好要做多d!哈哈 依家HK都好流行d jetso乜jetso物既web-site,而你地就實行益街仿,派呢樣派o個樣,真係唔明點解d美國佬唔會咁做架!我最多只係見過派檸檬水,仲要只限一杯,同埋派過一d for 點chips既醬囉,其餘既都無見過啦!
    [版主回覆06/18/2009 20:50:00]陶陶夫人:   ~最後, 都無黎到加拿大玩呀!! .......不過, 加拿大同美國咁近, 一定有機會黎架!! 希望你下次成行喇!!   ~點講好呢?? 其實, 加拿大唔係一面倒都係好多"着數"野!! 有時, 我看美國電視台, 都見啲人係啲報紙and 雜誌剪coupons 架! 自己儲儲埋埋, 就有唔少"着數"!! 我銀包裡都有啲coupons 袋住, 買開野, 就會有用!   ~至於, 啲贈品, 我都唔係好知有得派架!! 有時, 啲同事or 朋友講開, 就知喇!   ~好多野, 都係你睇我好, 我睇你好咁喇!! (你好似都講過依句), 話你知, 我哋加拿大啲商品價錢係貴過美國架!! 而且, 減價覆度無美國咁多架!! 而且, 好多品牌加拿大都未有, 因為啲品牌商, 係令願去美國多過想去加拿大架!! ....所以,...加拿大人去美國買野, 好似會特別興奮架!! 哈哈!!

    ReplyDelete