開始放長周末了

May 15, 2009 (Friday)

   今日, 周處都好靜,...繁忙時候, 等一陣電梯, 就有得塔, 公司又靜英英, 連停車場都無咩車迫!! 好多人係今日已經提早放假!! 迎接夏天第一個嘅長周末假期(Victoria day), 雖然, 我到現階段仲未着短袖衫, 但已經唔洗着擁腫大樓同帶手套出街, 已經舒服, 輕便咗好多了!

   雖然, 依日可以早一點放工, 但放咗工後, 仍同Brian係屋企"灘投"好耐, 睇下電視,  到九點幾, 先起行出街食dinner!! 由於, 近排想食pasta, 所以, 選擇咗一間西餐廳食......我個pasta 味道都ok 架! 但可能夜食, 比較肚餓, 我覺自己蝶pasta份量細咗啲添!! 仲叉埋Brian 果蝶 dinner 黎食添!! 哈哈!!

  食完飯, 返屋企仲係雪櫃攞咗支dessert wine出黎開, 黎慶祝周末長假期!! Yeah!
 
↓係屋企附近嘅西餐廳食dinner, Brian 食all day breakfast, 我食shrimp pasta



↓食完飯, 開dessert wine, 好開心!!


3 comments:

  1. 放了工既優遊自在生活, 真係happy啊,
    香港既天氣, 都係介付於知袖衫與長袖衫中間, 話哂都未到端午節嘛,
    未食五月稯, 寒衣咪入籠,
    哈, 唔知你那裡有冇得食稯既呢.
    [版主回覆05/27/2009 09:01:00]小黑仔:  ~放了工, 坐在家都感覺好舒服喇!! 哈哈!!  ~我都有聽過, "未食五月粽, 寒衣咪入籠" 依一句, 但我係加拿大居住, 我係夏天都少着短袖衫架!! 因為, 我覺朝早都係比較涼.....所以, 我無時無刻都穿長袖衫會適合我多一點!!   ~我依邊都有粽食架!! 係chinese supermarket 實有得賣!!

    ReplyDelete
  2. no 1111111111 成個禮拜啦 有排先long weekend...
    [版主回覆05/27/2009 09:02:00]Kitty:   ~你依排工作比較忙吖嗎! 無11111, 我明白架!!!   ~係呀!! 都感覺自己寫blog好緩慢....哈哈!! 會慢慢追上軌道架喇!! 哈哈!

    ReplyDelete
  3. 有得連埋週末就好啦, 我哋唔係有咁多呢種連假呢....下年仲衰, 有兩次係星期六, 浪費晒我d假........諗起都唔開呀~~~哈~~ 簡簡單單食餐都無問題既, 我哋成日都係咁, 佢仲好鍾意食快餐添....唔係麥當當就食雞添........
    [版主回覆05/29/2009 12:16:00]細細粒:    ~係呀!! 比較多連假, 因為, 啲假期都係計, 第幾個星期嘅禮拜一就係個假期日子!!! 但香港啲節日比較跟農曆計, 所以, 就可能無端端閒日放假囉!! 但我哋今年國慶, (由於計日子, July 1), 所以, 都係閒日放一日囉!    ~原來, Raymond 喜歡食快餐, 哈哈!! 他都幾容易養呀!! 哈哈!!! 不過,我都食快餐架!! 因為方便, 而且, 比較香口, 實好味喇!! 哈哈!

    ReplyDelete