夜蒲

May 9, 2009 (Saturday)

    依個weekend,返咗媽咪度, 因為daddy 由香港返咗黎加拿大之餘, 仲係母親節!!


    係星期六, 雖不是母親節正日, 但臨近母親節, 所以, 周處餐廳, 酒樓都人頭湧湧, 原本一家人想出外食晚飯, 但周處都要訂位外, 仲要準時去到餐店, 都可能無位, 最後, 一家人都係留係屋企食晚餐!!! 

   到宵夜時段, 先出街食甜品, 飲下酒!! 可算係一家人出外夜蒲喇!! 癲返一晚.......哈哈!!

   其實, 只在媽咪屋企附近啲餐廳坐下! 大家一齊傾下計, 簡簡單單享受一個星期六晚上!!!


↓飲紅酒 and 特色咖啡



↓大家一起舉杯....傾下計...


↓叫了小食(小型漢堡包, 甜薯薯條, taco with dip)


↓也叫了甜品, cheese cake and chocolate cake.....


9 comments:

  1. 你阿媽都幾潮喎....夜媽媽都肯同你地出去飲嘢, 食宵夜~~
    你有無親自下廚先? 母親節喎.......定係你DADDY識得煮番幾味?
    你細妹D男友無出席咩? 一係有一個但見唔到樣?
    [版主回覆05/15/2009 11:09:00]細細粒:   ~都唔可以話潮媽媽, 你食完飯帶你媽咪出街食糖水, 都可以話夜蒲架!! 係爭在你有無同媽咪提議!! 我都叫咗媽咪好耐, 她先肯出, 哈哈!!   ~其實, 我哋依日係屋企食飯, 真係煮煲飯, 陸個菜, 啲湯媽咪一早已經煲定, 其他啲餸係街買返黎架! 叮熱食得!! 哈哈!!   ~依日三妹男朋友都有出席架!! 但他喜歡當攝影師, 所以, 無出鏡囉!! 

    ReplyDelete
  2. D 甜品好得咁,賣相好吸引  !
    剩係見到Brian , 你妹D男友要陪自己媽咪?!
    [版主回覆05/15/2009 11:10:00]高貓貓:   ~依間食甜品地方, 相信係你屋企附近架咋! 依間食店名叫Milestone, 你同波羅都去食下!!   ~依日三妹男朋友都有去, 但他喜歡影相, 所以, 三妹男朋友沒有上鏡!

    ReplyDelete
  3. mini burgers好得意呀,係咪可以一啖擺入口既呢?
    [版主回覆05/15/2009 11:12:00]Mui:   ~依個mini burgers 嘅地方, 咪係Cora 隔離囉!! 依間食店叫Milestone 呀!!   ~一啖, 都放得入口, 但女仔斯文啲, 應該兩啖就食完喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  4. 冇1 我走啦 我開始忙啦 有排唔洗搵我 不如我地聽日lunch
    [版主回覆05/20/2009 09:16:00]Kitty:   你又話忙, 又話聽日lunch...仲有個icon 笑晒口, 我真係以為你講笑, 所以, 無理你!!

    ReplyDelete
  5. 一家人開開心心真好呢
    [版主回覆05/20/2009 09:16:00]心樂:   多謝你!!

    ReplyDelete
  6. what a nice family gathering.  the food looks scrumptious!!
    btw thanks for your long long reply ar!!
    [版主回覆05/20/2009 09:17:00]Bobo de Licious:    ~我屋企一堆人......有時, 一人一句, 旁觀者會覺熱鬧, 但我有時都覺好嘈架!! 哈哈!! 但都玩得幾開心!!    ~唔洗客氣, 我都係將我所講啲野講出黎, 比多意見你!  

    ReplyDelete
  7. 我哋呢邊母親節都一早訂哂枱~~~喺屋企食唔錯丫~~~
    [版主回覆05/20/2009 09:18:00]V&M:   依日還未係母親節, 但現在好多人都係提早慶祝架!! 所以, 出街食dinner, 就算預臺都係同人迫!! 但反而宵夜時段無咩人喎!! 所以, 同屋企人一齊出街食下野,傾下計囉!!

    ReplyDelete
  8. 一家人夜蒲最緊要蒲得開心!!
    [版主回覆05/20/2009 09:18:00]傻妹:   係呀!!  你講得岩, 出街玩至緊要開心!!!

    ReplyDelete
  9. Vicky: 呢間舖點解好似咁似你話停電然後出去食甜品同飲野o個間舖咁既?(希望無記錯啦) 你daddy又返黎啦?佢都真係返得好密下喎,依家Swine flu咁勁,你要叫佢上飛機時要小心d呀!
    [版主回覆05/20/2009 09:21:00]陶陶夫人:   ~你真記醒好, 依間就係停電去果間囉!! 因為依間餐店係我媽咪屋企嘅街口, 所以, 好就腳囉!! 哈哈!!   ~我Daddy 依排係會返密啲黎加拿大, 因為他有啲野需要處理, 我成日叫Daddy 一次過處理完加拿大啲野先返香港, 但他不喜歡加拿大, 處理完一樣, 等唔切下一次, 就要返香港架喇!!! 他令願時時坐長途飛機, 都不希望留在加拿大!  所以, 他好快又飛返香港架喇!   ~唔該你, 我會叫我daddy坐飛機, 小心啲,thanks!

    ReplyDelete