BBQ Party

May 17, 2009 (Sunday)

      Victoria holiday 好多時間都同Brian走黎走去, 就係prepare星期日開 BBQ party!! Brian邀請咗三妹,三妹男朋友, 四妹and 四妹男朋友一齊玩返日!!

      現在,啲妹一係做野, 一係做part-time!! 真係星期日先有時間玩!! 感覺啲妹長大得好快,仲有好多個人意見添!!哈哈!!想起我當年, 我真係傻間間, 阿媽講咩,就聽咩........哈哈!!!


      都係講返依日嘅行程, 我同Brian一早約啲妹and 佢哋啲男朋友係Don mills Mall (新Mall) 等, 首先一齊去食個lunch 先!!  我哋專登係Patio 食, 雖然, 係大風啲, 但一大班一齊食, 有傾又講, 好舒服!!


     之後, 一齊去行Mall !! 行Mall 途中, 見到好多動物教育展, 三妹真大膽, 夠膽問人可唔可以攞住條蛇, 黎摸下!! 我見到啲蛇都驚, 三妹仲攞黎玩!! 我見到都牙煙!!   不過, 三妹就係咁, 咩都膽大包天!! 哈哈!!

    到黃昏, 大家返去Brian屋企.....玩一陣, 就到今日重點---BBQ Party! Brian當然買咗好多特別食物黎款待!! 燒咗成幾個鐘, 食得好開心!! 不過, 依日異常大風........整到啲汽水罐都周圍飛!!哈哈!!

    燒完bbq, 一大排人又係Brian屋企再玩過, 玩鋤大啲, 飲紅酒 (支紅酒仲有三妹男朋友送架), 仲等岩時段, 一齊上大廈個空中花園睇Victoria 煙花!! 但係天氣有點涼, 所以, 睇煙花都睇得好凍, 好想啲煙花快d放完!!! 哈哈 ....Overall, 依日由朝玩到夜,我都玩得好開心!! 雖然, party 完需要清理下, 但Brian又唔介意清理, 仲話遲啲想再攪過添!! 哈哈!!

   玩完一日, 星期一仲係公眾假期.......可以休息一日, recharge energy才返工!!


↓係新Mall 同啲妹and 佢哋啲男朋友一齊係patio食lunch!!



↓Mall裡面有好多產品推廣活動, 個新潮電動車都周圍走, 仲有汽球裝飾物


↓有science centre 啲人, 介紹小動物....三妹就問人攞條蛇黎掂下!!我覺好得人驚囉!! 但三妹好似覺好好玩.........之後, 仲雪糕車啲軟雪糕添!!



↓BBQ Party......但天氣有點大風, 仲有啲凍添!! 個個仲帶住帽燒野食添!!哈!


↓大家一齊飲紅酒, 仲睇煙花添!!


9 comments:

  1. 1姐唔見左!? 
    你同你D妹s&男朋友s感情真好﹐成日一齊玩﹐夠晒熱鬧﹐好happy呢~~~
    [版主回覆05/27/2009 09:04:00]Bobo de Licious:   ~可能我依篇無通知1姐, 而且, 1姐依排比較忙呢!! 所以, 比你霸到一姐地位!! 哈哈!!   ~係呀!! 同阿妹and 佢哋啲男朋友好多時,都見到面, 所以, 一齊話題多了!! 周不時, 都會私低下約埋一齊玩下囉!!

    ReplyDelete
  2. 紅酒煙花正呀!~
    [版主回覆05/27/2009 09:05:00]小威威:   真係沒有夾時間咁做, 只係咁岩飲飲下酒, 就係放煙花時間咋!!

    ReplyDelete
  3. 煙花 .... 係咪 Ashbridges Bay 放呀?
    [版主回覆05/27/2009 09:06:00]表叔公:   唔係呀!! 依啲煙花應該係Ontario place 個啲煙花黎架!! 我哋只係在大廈度望煙花咋!! 哈哈!

    ReplyDelete
  4. 我好耐冇bbq啦
    [版主回覆05/27/2009 09:07:00]Kitty:   夏天時間唔太長, 咁你快啲行動喇!!

    ReplyDelete
  5. 蛇都夠膽玩, 仲要放埋上身, 真係服咗佢呀 .
    [版主回覆05/27/2009 09:08:00]小黑仔:   係囉!! 我個三妹, 比較有膽量架!!! 比我會驚囉!!

    ReplyDelete
  6. (Empty)
    [版主回覆05/27/2009 09:11:00]Edison and Cherry:   ~張picture 好得意!! 多謝晒!!   ~大家咁話, 端午節快樂!!

    ReplyDelete
  7. 成班人一齊BBQ, 好開心呀!!
     
    [版主回覆05/29/2009 12:17:00]Bの家   我哋依邊夏天時間唔多,趁大家有時間, 就一齊bbq 囉!! 一大班人一齊玩, 實開心喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  8. 咁好陽光既? 香港呢排落好多雨呀~~~ Brian又會咁鍾意搞BBQ既, 而且仲叫埋你d妹&男朋友, 你哋真係好好感情呢, 有咩都一齊玩~ 你三妹都幾大膽架喎....玩蛇...哈哈...我就唔敢啦~~~ Victoria Day好似係慶祝英女皇生日, 係嘛? 我唔記得啦~~~香港無呢個節日既~反而有端午節囉~~~
    [版主回覆05/29/2009 12:18:00]細細粒:   ~就係趁大家放假, 而且, 大家又時間, 就一齊玩下bbq 囉!! 好彩, 放Victoria day 時, 啲天氣好, 之後, 都有落雨, 仲有雷添!!   ~我三妹, 不流對玩都比較狂熱, 所以, 有咩小動物都會想玩下. 有時, 都幾得人驚架!! 哈哈!!   ~可能,加拿大比英國統治過喇!! 啲節日名, 街道名都比較英式架!! 哈哈!! 但Victoria day 真正來源, 就唔太記得喇!! 有假放就開心架喇!!哈哈!

    ReplyDelete
  9. 係加拿大BBQ真係好舒服,  不會好似HK甘悶熱...  十分懷念在toronto BBQ的日子.
    [版主回覆06/12/2009 10:15:00]Florachk:   人係咁架喇!! 係香港就望Toronto 嘅日子, 我現時住係加拿大, 咪又係望返香港啲日子!!! 哈哈!!

    ReplyDelete