Sad

May 30, 2009 (Saturday)

    看電視劇, 看到主角去世, 我會流着眼淚!! 因為我眼淺! 

    前幾天, 突然間想起Auntie G. 就連忙問Brian, 這位Auntie G 近況如何? 因為Auntie G在早前, 舊病覆發! .......點知隔咗日, Brian 話我知, Auntie G 已經離開了!!

   有時候, 感覺自己有某一種第六感, 個腦會無喇喇出現一個人, 一件事, 但同現實係有啲關連的. 

   Auntie G 斯斯文文, 秀外慧中, 談吐有禮, 說話很細聲,.....令我印像深刻, 我識Auntie G, 就係因為Brian, ......Brian 在多倫多讀書時, Auntie G都有照顧過Brian., 我也曾經和Auntie G 一起食過飯, 在飯局中, Auntie G 還帶埋, 她兩位兒子出黎, 只是, 簡單一餐飯看得出Auntie G, 好悉心培育她兩個兒子, 她兩個孩子, 真是好有禮貌, 好乖巧!!  

   我和Brian 好早便到喪禮場地, 我也是第一次去喪禮.  一進場便看到Auntie G 的觀木. 再行前, 看到了Auntie G 時, 我也差點兒, 認不出Auntie G.....病真係可怕, ......我很好傷心, 好難過!! 眼淚一直流着.....還看見Auntie G 的丈夫, 很多時都緊緊地掂着觀木和Auntie G 說話!! 非常感人!!

  Auntie G 是採用基督教儀式!! 有神父祈禱, 點蠟燭, 還有Auntie G 兩位兒子獻奏鋼琴 and 吹單簧管(Charinet), 獻給Auntie G.............場面感動!!

   拜拜Auntie G!! 懷念你!

-------------------------------------------------------------------------

這篇文章, 真係一邊喊, 一邊完成.....每當想起, 也會流着眼淚............... 

No comments:

Post a Comment