端午節

May 28, 2009 (Thrusday)

    講真, 我真係好耐無過一個傳統嘅端午節了!! 依啲節日, 都係以前, 住係香港先會強烈感受到!!! 因為, 依啲節日, 實聽到身邊啲人話"做節"....要食飯, 什至要包粽....

   係加拿大有一段日子, 曾有幾年, 都係媽咪提, 或者香港啲朋友同我講, 才知道端午節係邊一日! 真係過咗端午節先知...哈哈!!

    而係今年, 我就一早知道....端午節係邊一日!! 但又沒有特別期待! 只係多了一個籍口, 同Brian 出街食餐chinese 野!!  

↓簡簡單單食下粥, 炒河 and 叫了一隻咸肉粽 (應下節)




↓很耐沒有和TT 仔仔影相, 早倫仔仔打了蠟....便影下個醒神樣!!哈哈!


8 comments:

  1. 11111111111111111111111
    [版主回覆06/03/2009 10:16:00]Kitty:    快手!!

    ReplyDelete
  2. 過左成個week la Vicky
    [版主回覆06/09/2009 09:34:00]Kitty:   有時, 時間問題, 未能馬上post 上!! 雖然, 係遲啲post.....係就係慢啲!! 但我寫blog,係想將自己啲野記低....有個record

    ReplyDelete
  3. 端午節,食下粽,真係好應節! 我都有食呀~~HEHE
    [版主回覆06/09/2009 09:34:00]傻妹:   依啲節日, 一定會食下粽, 但我黎到外國, 都好容易食到應節食物, 都好開心!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  4. 過節簡單仲開心啦!~
    [版主回覆06/09/2009 09:35:00]小威威:   係呀!! 咩事情都係簡簡單單就最為開心喇!! 哈!!

    ReplyDelete
  5. 端午節食糭就最應節架喇~~~
    [版主回覆06/09/2009 09:36:00]V&M:   係呀!! 端午節食粽, 係最應節!! 因此,見到唐人超市有粽賣, 都會買黎食架!!

    ReplyDelete
  6. 咁又係, 喺外國又真係無咁易睇到邊D中國節日既~~但你今次咁叻一早知道? 食餐中菜都好, 應吓節...哈哈
    平時你哋幾耐先同架車洗白白? 打蠟? 我哋每星期都要做一次架, 因為好易封塵囉~
    [版主回覆06/12/2009 10:21:00]細細粒:   ~有時係外國住, 真係唔多知啲chinese節日係幾時,因為身邊啲人都唔多講!! 通常媽咪or Daddy or 香港朋友, 講開先會知道!!!    ~我冬天好少洗車, 因為, 加拿大長期都係落雪天, 洗完又比雪堆住=無洗過喇!! 但過完冬天會同架車做保養, 因為, 我依邊落雪時, 街道會有化學鹽, 會傷車, 所以, 過完冬天, 就帶車去車行做晒所有野囉!!! 而我哋架車迫係空內停車場, 所以, 無咁容易有塵    ~你每個星期都洗車?? .....你有車喇!! 恭喜你!!! 香港環境唔同加拿大!! 所以, 洗車, and 打蠟啲野係好難比較架!! 我daddy 香港架車, 係請人日日抹!!

    ReplyDelete
  7. 之前你估唔到咩?
    [版主回覆06/17/2009 22:58:00]細細粒:   ~話明估, 我估中咗, 又無人講正確答案, 我點知自己估中呀??   ~恭喜晒!! 依啲係開心事, 點解收收埋埋呀?? 哈哈!  

    ReplyDelete
  8. Raymond無話講出嚟, 所以我無講明囉....哈哈~~~
    [版主回覆06/20/2009 10:18:00]細細粒:   是但喇!! 而家, 我知就得喇!!

    ReplyDelete