Thanksgiving dinner



    星期日(Oct 7)朝早好不容易先起身
equip-bed.jpg image by vickyngkiki
littlepeople20-2.gif image by vickyngkiki
,唔知係未放假想瞓耐d! 我起身都已經lunch時間, 煮咗碗辣麵
food-1.gif food image by vickyngkiki
當lunch就算! 到兩三點, Brian話約我食意大利雪糕 
ice-cream-gelatiW.png image by vickyngkiki
(gelato). 我聽到雪糕兩個字, 本來唔想出街嘅我, 我都即刻換衫出街
smile55.gif image by vickyngkiki
, 依間雪糕店有好多gelato揀,五顏六色好靚架! 依間意大利雪糕店, 係我係網上
equip-labtop-2.png image by vickyngkiki
and 電視
equip-tv1.jpg image by vickyngkiki
見到, 而且有好多人都留評語都話好食
smile57.gif image by vickyngkiki
littlepeople1-7.gif image by vickyngkiki
﹐ 所以,我同Brian一早就想試!  由於第一次去依間店鋪
house-Ice-Cream-Shop-icon.gif image by vickyngkiki
, 我同Brian都唔知,one scoop雪糕可以order三種味架
food9-7.gif image by vickyngkiki
!  d 意大利雪糕,好好食, 好滑, 好香濃,而且唔係好甜, 真係食幾都唔怕肥 ! 我以前馬馬地仲意食gelato 架! 因為我以前食過gelato,覺得gelato唔夠奶味 and 唔夠滑,但依間雪糕店d 意大利雪糕, 好好食,好多人排隊,連Brian馬馬地仲意食雪糕, 他食完雪糕 , 就已經約定等我離緊個果星期五
wordingfriday.jpg image by vickyngkiki
再食多一次,  哈哈!

                  
edgeheartdots.gif picture by vickyngkiki



arrow-pink.gif image by vickyngkiki
意大利雪糕店                      
arrow-pink.gif image by vickyngkiki
 睇下我杯三色意大利雪糕,我係綠,淺棕色, 深棕色(係辣味)個杯



                   
edgeheartdots.gif picture by vickyngkiki



     食完gelato返屋企,我就即刻要入廚房
cookingtool3-3.gif image by vickyngkiki
,  我知, 今日係我要stay 係廚房最耐的一日, 因為焗火雞
food-RoastChicken.png image by vickyngkiki
需要好長時間, 趕唔切整,真係到宵夜都無得食 , 哈哈! 首先,入廚房蒸d我琴晚臨sleep浸定d糯米飯, 好彩一早浸定,如果唔係好難蒸得熟, 之後,我就好快手用蠟腸,洋蔥
veg-onion1.png image by vickyngkiki
, 蘑菇
veg-mushroom.png image by vickyngkiki
,炒香
cooking-tool-utensil1.png image by vickyngkiki
cooking-tool-Pan.png image by vickyngkiki
d糯米飯, 再之後將d糯米飯
08B0CAB5eB4A1B9CF2F12ADB9AAAB2F062E.gif image by vickyngkiki
擠入火雞裡面, 再幫隻火雞查牛油
food17-5.gif image by vickyngkiki
, 才可羅攞入焗爐
equip-oven.png image by vickyngkiki
, 由於,今次隻火雞好重 ,成十幾磅, 有如一個初生baby咁重, 我今年要Brian 幫我手,搬隻火雞入焗爐個樹, 雖然,我放了隻火雞入焗爐, 但我係廚房的工作還未有得休息 , 我仲要切火腿
food-meat-4.jpg image by vickyngkiki
, 整火腿波蘿
veg-pineapple.png image by vickyngkiki
!又要洗青口, 整青口湯
food8-2.gif image by vickyngkiki
. 個廚房比我舞左一倫, 登登鄧!!,隻火雞出現喇
food-roastedTurkey.png image by vickyngkiki
!隻火雞好juicy
smile48.gif image by vickyngkiki
, d糯米飯好香, 因為吸收左d火雞味! 而青口湯好甜,d火腿波蘿由於係現盛, 所以無咩驚喜,哈哈! 今年﹐我同Brian的Thanksgiving dinner 開始喇! 我地係食dinner之前,仲影左好多相
take-CASIO-QV-70.gif image by vickyngkiki
, 又玩自拍, 仲罷post 添! 哈哈!

                  
edgeheartdots.gif picture by vickyngkiki



arrow-pink.gif image by vickyngkiki
隻火雞出爐喇! 有糯米飯係火雞個肚裡面架!



arrow-pink.gif image by vickyngkiki
火腿波蘿, 加d黃糖再焗, 好甜,好香架!


arrow-pink.gif image by vickyngkiki
火雞出爐,切火雞                                           
arrow-pink.gif image by vickyngkiki
食火雞前, 同Brian玩相機,罷埋post


arrow-pink.gif image by vickyngkiki
係dinner table 又再影一餐



arrow-pink.gif image by vickyngkiki
今餐我手多多點埋蠟燭,。。。哈!



arrow-pink.gif image by vickyngkiki
飯後食芝麻綠荳蓉冰皮月餅! 仲送白酒,同Brian一面傾一講添! 而隻火雞食剩好多好多,謂有切開d雞肉放入雪櫃,每日攞d雞肉,逐日用唔同調味料掩當餸配飯or 麵包食, 我年年都係咁架喇!



No comments:

Post a Comment