Small Muffin pan cups

       我成日心思思
想去買一個細muffin pan , 星期一(Oct 1)我終於買咗喇! 可以整蛋糕仔 食喇!!! 當我比錢途中我見到有個焗雞盆 on special, 我好想買埋, 因為都就黎thanksgiving holiday可以用依個靚盆焗雞應節 , 其實我都唔知依個盆抵唔抵架! 但我就覺得好實用, 而且我見到有個白頭髮婆婆, 她一邊攞住兩個焗雞盆,一邊打手電 比朋友, 話"買咗一個好抵嘅焗盆", 我見到依個阿婆都買, 我咪又跟住買囉! 我就係咁, 去親買野, 一定會買埋其他嘅野返屋企! 哈哈!


       


        返到屋企 就即刻整蛋糕仔食! 順便試用我新買嘅細muffin pan! 但我好懶, 而家我整蛋糕都係好求其用cake mix 整蛋糕就算, 但結果就有d 唔成功, 因為外面有d黑, 但內裡就好軟棉棉, 味道都ok! 我一口氣食咗兩個蛋糕仔! 哈哈! Brian放工都食咗, 我問他好唔好食? 但我唔洗問都知道個答案....Brian一定答: "ok喇!", 我整咩野食他都話ok架喇!! 都唔知係咪真係ok!! 哈哈! 




            



我用cake mix整嘅朱古力muffins. 覺唔覺有d黑呢?但食果陣時又無"弄" 味渦!





我就係用依包cake mix整上面d muffins囉!




左面係 small muffin pan ﹐ 右手面係焗雞盆,有手柄架! 我自己用開果個係無手柄架!




我買完muffin pan經過鞋店,見到對鞋幾好, 唔知好唔好買,so我影抵問下Brian意見先!後尾我都唔買

7 comments:

  1. Muffin looks great ar~

    ReplyDelete
  2. 你d muffin ok 喎~~~你真係好似好鐘意整蛋糕呀!!!

    ReplyDelete
  3. 你成日都整cake食,我都想,但係屋企又無焗爐~~~

    ReplyDelete
  4. D muffin mix 有埋朱古力碎?! 又幾方便 ! 估唔到你會著咁大"碼"鞋!

    ReplyDelete
  5. 我的白痴意見: 如果在Cake加少少牛奶焗會唔會好D???

    ReplyDelete
  6. Vicky: 你都好過我,起碼有開爐,我仲懶呀,成個月未開過爐,我好想開爐呀! 其實d muffin都好好呀,我又唔覺有問題喎! ....你下次較低溫少少,用長少少時間試吓,或者會好d呢! 你鍾意對鞋,點解又唔買呀??

    ReplyDelete
  7. Reply all messages: MaGGie:  多謝你讚賞! 我都係用cake mix 整! 跟住包裝紙上d步驟就得!好方便,又滿足我想整甜點都手癮!哈! 小魔女: 係呀!我好仲意整甜點食,手痕就整! 檬檬: 無焗爐唔緊要, 我有d甜點係唔洗用焗爐都整到架! 我post咗係blog嘅食譜編個樹,你可以睇下架! 我有d整蛋糕食譜係唔洗用焗爐,係用蒸嘅方法,如果你要就話我知,我send比你吖!咁你咪可以整比男朋友食囉!哈哈!
    高貓貓: ~ 係呀! d muffin mix有埋朱古力碎架! 但我自己私低下再加多少少! ~ 我隻腳好大架!係香港有時d鞋款要着9號先啱着架! 小威威: 今次d muffin對我黎講唔係好成功,但口痕,手痕,咪玩下﹐食下囉!但都多謝你嘅 idea! 爆炸魔女: ~  我覺得今次做出黎d muffin賣相唔好! 所以,係我心目中係唔成功! 但滿足到我手癮,就已經覺好好玩,而製成品就比男朋友食大咗大半! 哈哈! ~ 我好婆仔架!我買一樣野要諗好耐先買! 而且,我對腳比較長, and闊,要買d鞋,鞋身唔好太窄,我先會買! 依對鞋身ok....但,我後尾諗諗下覺馬馬, 所以,無買囉!



     

    ReplyDelete