煲粥

      我今日用火雞肉
food-turkey.png image by vickyngkiki
and 火雞骨攞黎煲粥! 其實,我每年過完感恩節之後,我男朋友都提議我煲火雞粥
cooking-tool-Pot-2.png image by vickyngkiki
cooking-tool-Ladle.png image by vickyngkiki
food-chinese-congee.png image by vickyngkiki
! 因為雞粥好甜架! 但要用好多時間! 無計喇! 依個都係其中一個消滅隻火雞
food-chicken-1.png image by vickyngkiki
的方法!  就算煲粥有幾長時間都會整黎食! 哈哈!

               
edgepinkline.jpg picture by vickyngkiki


      其實, 我過咗感恩節之後,我係午餐,晚餐,都會食火雞架! Lunch會用火雞肉夾三文治食
equip-tupperware.png image by vickyngkiki
food-Sandwich-1.gif image by vickyngkiki
, 而dinner就會攞d雞肉煮麵
food-chinese-bowl.png image by vickyngkiki
cookingtool-chopstick.png image by vickyngkiki
, 或者攞唔同調味料炒
cooking-tool-pan2.png image by vickyngkiki
cooking-tool-utensil1.png image by vickyngkiki
香火雞肉當餸再配飯
food-dish-curry.png image by vickyngkiki
or配麵包
food-french-toast.png image by vickyngkiki
食! 雖然我日日都食火雞
food-chicken.png image by vickyngkiki
, 但我又ok! 唔會太厭架! 哈哈! 我好容易養架咋!哈!

               
edgepinkline.jpg picture by vickyngkiki


       由於,煲雞粥,所以,企係廚房嘅時間多咗, 所以,我就手痕痕整埋蛋糕仔
cake-muffin-1.gif image by vickyngkiki
cake-pot-pie.png image by vickyngkiki
食,但d蛋糕係用cake mix
food-popcorn-caramel.png image by vickyngkiki
整架! 唔洗自己量
cooking-tool-scale.png image by vickyngkiki
麵粉,糖.我只係 ....一擦開包cake mix,加蛋 and 牛奶混合埋一齊,倒係蛋糕盆
cooking-tool-MuffinPan1.png image by vickyngkiki
cooking-tool-cutter1.png image by vickyngkiki
,放入焗爐
equip-oven1.png image by vickyngkiki
, 就搞掂! 我而家整蛋糕都懶過人!
        
             
edgepinkline.jpg picture by vickyngkiki




arrow-t-blue.gif image by vickyngkiki
d粥煲得唔夠耐,所以唔夠棉! 下一次要改進! ...由於,我落咗好多雞肉,成煲白粥都變埋色,望落去似碗仔翅, 多過似碗粥, 哈哈!



arrow-t-blue.gif image by vickyngkiki
依碗係Brian架! 有多d皮蛋,因為他喜歡食囉!


arrow-t-blue.gif image by vickyngkiki
依個係普通牛油味蛋糕
cake-pot-pie.png image by vickyngkiki
,我專登攞個bear bear 形cookie cutter 黎整蛋糕! 我細個放學好仲意媽咪買蛋糕仔,我仲記得d蛋糕仔係用唔同顏色嘅蛋糕紙包住架! 突然間諗起,所以,心血來潮整蛋糕仔食!



arrow-t-blue.gif image by vickyngkiki
依個係朱古力蛋糕
cake-muffin-1.gif image by vickyngkiki
,我落埋花生粒粒係面!




8 comments:

  1. 火雞煲粥...?? 真係未聽過!~
    不過thank you 你的方法!~
    [版主回覆10/13/2007 00:49:00]小威威:  我聽d Auntie 講煲火雞會好甜,咪煲囉! 而且隻火雞咁大隻,真係要用唔同方法消滅先得!

    ReplyDelete
  2. 火雞粥??? 好唔好食嫁,其實我就唔鐘意食雞粥,因為怕會有油,同d雞會唔滑。
    [版主回覆10/13/2007 00:54:00]小魔女:   你平時一定食得好健康,好清! 我而家想消滅隻火雞. 所以諗咗唔同煮法去消滅隻雞,煲粥係其中一個方法! d粥我落得太多料,我覺得好似食街邊碗仔翅咁! 哈哈!

    ReplyDelete
  3. 你都好勁,可以餐 餐食火雞! 火雞粥一定好好味,落重料!你真係錫男朋友,佢話想食粥,你就整比佢食,我"彩"我老公至奇呀
    [版主回覆10/13/2007 01:08:00]Mui:   Post 咗兩次唔緊要!依排係yahoo blog個個人都有d唔慣架喇! 啱 啱換咗新system,咩人都唔慣喇! 你唔洗講sorry架!你好客氣!我到而家都唔識用好多野! 真係要自己周圍試先知點用!    d粥, 我落得太多火雞肉喇! 望落去都唔似粥, 似街邊碗仔翅多d,哈哈! 我煲粥除咗為男朋友煲,也為了自己,因為我好耐無玩過煲粥,早排見到有個blog 友煲d粥好棉,自己都想試下! 哈! 而且,今煲粥可以消滅咗少少火雞肉! 哈哈!

    ReplyDelete
  4. 你都好勁呀,餐餐食火雞! 火雞粥好好味,落重料!你好錫男朋友,佢話想食,你就整比佢,比著我,我"彩"我老公至奇呀

    ReplyDelete
  5. 唔好意思,post坐兩次。依排成日都係咁,個新system神神地

    ReplyDelete
  6. Vicky:
    煲火雞粥都好好呀,我都想試吓用火雞煲粥係點嘅? ....如果你想綿d,可以加一片腐竹一齊煲,仲可以放幾粒白果(要去芯,否則會苦!),但我唔鐘意食白果,所以唔會放...不過,我上次用個電飯煲煲粥,就咩嘢都唔駛落都好綿喎!
    你用明火煲粥,最好煲完之後就焗吓佢先食,d粥就更加綿啦!記住煲粥要開蓋,否則就滾瀉啦!
    我對中菜比較熟識,先可以俾到少少貼士你咋...對於甜點就要繼續努力學習喇!
    [版主回覆10/16/2007 06:16:00]爆炸魔女:  ~ 我煲粥之前都上網睇過, 點樣煲粥先ok! 我都係依幾年先煲依d粥,因為我係朝州人, 平時食開d粥係杰d架! 依家煲棉d嘅粥都係探索當中,但我都好多謝你提點, 要加腐竹and 白果一齊! 但我馬馬地like白果too! 我諗我都係唔落白果喇!   ~什麼叫明火?? 即係大火呀? 至於我今次煲粥就全程都係開蓋! 因怕滾個陣時會流到周圍都係! 爆炸魔女,你真係多謝你的tips and share 你煲粥心得!. 我會記住架喇!學習,學習!  你唔止中菜熟識,你有整甜點技巧仲好好! 我有copy低你d甜點 and 煲湯食譜架!

    ReplyDelete
  7. 煲粥通常我會用眞空煲,唔使睇住又慳電,不過火雞弼又幾有創意!
    朱古力蛋糕D 色好dark, 有冇食譜可以大家分享吓!
    呢個Sunday 會去試吓你post 個間gelato , 睇吓係咪好好食先!

    ReplyDelete
  8. 嘩, 又煲粥, 又整蛋糕, 你真係好有心機同時間呀, 我開始要返學喇, 所以我個 "美女厨房" 應該會暫時休業一段時間喇 !! 哈哈 ~ ~

    ReplyDelete