pink pudding

    我早排買咗d整甜點用具
, 有d都未試過用, 所以,就左上下網 ,右上下網睇下有咩食譜啱自己心水! 最後我將自己見到嘅食譜左抄右抄就比我自己創造咗個新食品, 登!登!就係 Cherry yogurt pudding   喇! 做完出黎係粉紅色架! 我好仲意呀! 味道都幾好! 哈哈!  製作過程都唔係好難, 係要等 雪凍先食得! 到夜晚我叫Brian試下我依個新傑作,初頭他見到粉紅色, Brian都問我係咩黎! 我講完,他先食, 仲話幾ok渦! Yeah! 我新發明有人認同喇! 
                
         

    今日, 到煮dinner 時份, 我搞下新意思! 煮意粉! 因依幾排我見Brian都好似無咩胃口咁, 好可能我近排煮來煮去都係飯 , 豬肉 and 菜   , 所以整完 cherry pudding 就煮咗個意粉 比Brian 做晚餐!見佢一陣間就食晒! 證明我平時煮d野都幾悶! 哈哈! 好彩Brian無出聲! 哈哈!


          


依個就係我自創嘅cherry yogurt pudding 
                   由於我唔記得格開d泡,所以,有氣泡係面



晚餐係--白汁什菜肉腸意粉

5 comments:

  1. 你就好啦...識整咁多野食....幾時黎香港教我整?

    ReplyDelete
  2. cherry yogurt pudding   好似幾食咁喎!!!

    ReplyDelete
  3. Vicky: 你呢個cherry yogurt pudding好得呀,我鍾意呀...你得閒話我知點整啦!

    ReplyDelete
  4. yogurt pudding 應該幾好味~~    

    ReplyDelete
  5. Reply all messages: 心樂:   你真係誇掌我!我整d野食,都係係網上塭食譜!自己將食譜左抄右抄,因而得返黎! 我都有將d食譜post上blog,你得閒都玩下! 小魔女:   係呀!我仲意研究小食架! 爆炸魔女:   我將D食譜左抄右抄,因而create咗依個甜點出黎架!我已經post咗依個食譜出黎架!你得閒咪玩下喇! 炭炭媽:   係呀!味道都幾特別架!而且粉紅色, 我覺得好特別架!

    ReplyDelete