曲奇槍--曲奇

    我見到自己有一個Blog 友--(爆炸魔女)買咗支Cookies Press. 見人買咗支曲奇槍, 我自己都 "鄧" 人開心
hellokitty-tiny-yeah3.gif image by vickyngkiki
埋一份! 有時真係好"僑", 我blog友買個支曲奇槍,咁啱係我上星期行街
littlepeople-6.gif image by vickyngkiki
見到同一樣嘅曲奇槍, 個陣時...真係有d衝動想買比佢架! 但而家我依位blog友都買咗...我就唔洗買喇! 

   其實,我自己早排都買咗支曲奇槍玩, 真係好好玩
hellokitty-tiny-yeah.gif image by vickyngkiki
, 但我"嚴"自己買得太早喇! 我買個陣時,只得白色一隻色揀, 而家出咗銀色曲奇槍! 如果我遲d先買一定買銀色曲奇槍
floor-No.gif image by vickyngkiki
!!! 但我唔會手多多買多支曲奇槍, 而家,唯有用到壞先再買新!

   我應承咗我blog友話..會post個牛油曲奇食譜
Cake-28-icon.gif image by vickyngkiki
Cake-25-icon.gif image by vickyngkiki
! 依個食譜係我使用曲奇槍個陣時用! 
   
edge-bar013.gif picture by vickyngkiki


牛油曲奇
cake-cookies-2.png image by vickyngkiki
(其實,依個食譜--係買曲奇槍附送架!)
材料:
~1 1/2 cup butter
~1 cup sugar (half white sugar, half brown sugar)
~1 egg
~2 Tablespoons milk
~1 Teaspoon vanilla
~1 teaspoon almond extract
~3 1/2 cups all purpose flour (麵粉)
~1 Teaspoon baking powder

做法:
1)Preheat over to 375 F. Throughly cream butter and sugar. Add egg, milk, vanilla and almond extract; beat well. 
2)Stir together flour and baking poweder; gradually add to creamed mixtrure , mixing to make a smooth dough. Do not chill. Place dough into Cookies Press and press cookies onto ungreased cookies sheet.
3)Bake 10-12 minutes or until lightly browned around edges. Remove cookies from sheet cool on rack.
4) Makes 7-8 dozen cookies.

*我自己就將份量減半. 因為做咁多一定食唔晒! 就算派比人食, 都派唔到咁多! 哈哈!

arrowpink.gif image by vickyngkiki
用曲奇槍整牛油曲奇! d 朱古力粒係自己多手加上去裝飾! 

4 comments:

  1. 好多謝你呀,仲要整到d字咁鬼大隻,係人都知我買咗喇!
    [版主回覆10/30/2007 00:44:00]爆炸魔女:   ~ 唔洗客氣, 我都好仲意同人share食譜架!    ~ 依家d字改返細d, 但個食譜d字仍然大d, 咁好似清楚d嗎!  ~ 買咗曲奇槍係開心事,怕咩比人知!! 哈哈!

    ReplyDelete
  2. cookies 整得好靚呀!~ 你下次可以試用杏仁做裝飾啦!~
    [版主回覆10/30/2007 00:45:00]小威威: 好提意, 而且杏仁會香D!

    ReplyDelete
  3. woo~ the patterns are quite good ar~how much is the 曲奇槍?
    [版主回覆10/31/2007 22:52:00]MaGGie:   曲奇槍有平有貴, 國貨(加拿大出)有d $10文cdn都有....貴到$60 cdn  都有! 我個支曲奇槍係普通貨, 值十幾文(cdn)!    我有一個hk blogger..係永安買咗一支買咗曲奇槍. 都好好架! 而且價錢好抵架! 你有時間就去永安睇下!

    ReplyDelete
  4. Thankyou very much for your info~ i regre for missing the chance of buying cheaper 曲奇槍.   I shall keep my eye close on that.
     
     
     

    ReplyDelete