My first ....Crepe

  啱啱過咗生日
cake-birthday-1.gif image by vickyngkiki
,個日食咗crepe
cake-crape1.png image by vickyngkiki
, 就成日都好掛住! 所以,返咗屋企就上網研究! 比我成功製成到crepe
maggie1-5.gif image by vickyngkiki
. 我自己仲加上朱古力漿, icing sugar, and 花生粒粒! 一個好滿足嘅甜點!

edge-wire_line4.gif picture by vickyngkiki
edge-wire_line4.gif picture by vickyngkiki


Crepe 食譜
材料:
~麵粉 125克
~糖 15克~雞蛋 2隻~已溶牛油 25克
~牛奶 250 ml~朱古力漿 (隨意 or 個人喜好)
做法:
1)將麵粉,糖, and 雞蛋,用打蛋器打勻, 慢慢咁加入溶牛油,最後, 加入牛奶拌勻至粉漿狀.
2)燒紅易潔鑊掃牛油 or corn oil, 落適量粉漿入易潔鑊裡面, 煎至一面金黃色翻轉再煎後面.
3)將crepe 放平,放上朱古力漿 or 自己喜愛嘅topping, 例如:生果, icing sugar, 花生粒 或者雪糕
cake-waffle.png image by vickyngkiki
...., 即可. (可以整到8-10 片).

arroworange.gif image by vickyngkiki
好易整 and 好好食嘅crepe. 食完成日都滿足晒!
0



2 comments:

  1. 好開心見番你打中文字呀......
    煎得好好呀,仲好薄添.....
    係咪即係類似pancake呀?你下次可以加d生果&cream喎,應該都好好食架!
    [版主回覆10/30/2007 01:10:00]爆炸魔女:   ~ 我用緊男朋友電腦, 他知道我仲意打中文,就入中文program係佢部電腦道,我而家可以打中文喇!     ~ 我無waffle 機, 如果有, 依個食譜可以整waffle 架! 我三妹好似有waffle 機,下次會叫三妹攞返媽咪屋企一齊玩!     ~ 其實, crepe 都類似pancake! 但crepe就薄d! Pancake就厚d! 你咪話想食榴蓮pancake! 你有時間試下整黎食! 我如果有榴蓮肉,我都會加上去依個crepe 上面! 因為榴蓮好香架! 哈哈!      ~ 我都覺加水果 and cream 落個crepe 會更加好味! 哈哈!  但個日手上有朱古力剩,咪整朱古力 crepe囉! hehe!

    ReplyDelete
  2. 我都成日整crepe架,不過無你整得咁靚啦。我鐘意加maple syrup食
    [版主回覆10/30/2007 13:51:00]Mui:   你成日有整Crepe 比自己食架! 咁你咪係整crepe 高手!!!我就係第一次整, 所以,就整色整水,將件crepe 打扮得好睇d! 我諗我下次再整crepe都係求求奇奇算數,哈哈!

    ReplyDelete