炸彈

    星期六

(sept 29)如常一樣, 我坐地鐵 返屋企探我屋企人喇! 我每次返上去探屋企人都約daddy係地鐵總站等我, 點知坐坐下地鐵有個廣播, 話
"今日全線地鐵都唔會停總站, 總站已經被警方封咗, 如果想去總站,我地會係某一個地鐵站有免費巴士送你們去總站....." 我聽完依個廣播,我個心 有d亂, 但最衰係地鐵裡面唔可以打電話, 因為加拿大係地鐵裡面跟本無手提電話network 架! 所以我好亂, 因為daddy係總站等我, 我應該坐免費巴士 去揾daddy, 定係叫daddy 渣車去免費巴士站等我呢? 後尾經千身萬苦先揾到有地方打電話 比daddy,  他說已經到咗地鐵總站, 但daddy話發覺有d唔妥., 點解總站封住咗! 生晒門嘅?   好彩五妹係daddy身邊, 五妹教我坐另外一條地鐵線, 她和daddy會去另一個地鐵站等我, .....五妹好識臨險不亂呀! 到中午一點我終於可以見到daddy and 五妹喇! 我地即刻去飲茶, 哈哈! 因為已經好肚餓喇!

   後尾睇新聞, 原來地鐵總站發現可疑膠袋,而且懷疑內裡有炸彈,  好彩到最後發現係假架! 依日都幾驚險, 如果個炸彈係真, 真係非常危險 and 我會仲亂,仲驚!   因為假炸彈已經令到地鐵d乘客咁混亂, d乘客左問右問, 但d地鐵職員d指示非常唔清楚, 又非常唔禮貌,  只係識話地鐵無得坐去總站, 如果真係有炸彈, 我相信人群會更加亂!


5 comments:

  1. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。3 October 2007 at 00:30

    如果地鐵封得,我第一件事都係諗炸彈...好驚

    ReplyDelete
  2. 吓, 有炸彈 ?! 好彩唔係真咋 !!  

    ReplyDelete
  3. d人痴線!~..惡作劇...

    ReplyDelete
  4. Vicky: 真係有驚無險呀,好彩今次冇事啫...點解加拿大嘅地鐵冇network架,真係好危險喎,又唔方便! 你睇吓你屋企人幾錫你,諗多d好佢地對你嘅好,你個心就會舒服d架喇! 我睇咗喇,我一定會覆你架,你稍等一等!

    ReplyDelete
  5. Reply all messages: Miss cheese Cake: 我加拿大依邊d地鐵周不時話有d故障,都會封地鐵架! 有d地鐵站因為少人坐,政府想save 成本,都會封地鐵架! 所以,我聽到話封地鐵,都無諗到係有炸彈! Beauty Sandy: 真係好彩唔係真,因為我daddy架車迫咗係總站等我! 小威威: d人真係無料, 做d損人不利己嘅野! 爆炸魔女: ~ 你都覺地鐵裡面無手提電話用會好唔方便...我都覺, 係加拿大坐地鐵除咗有d站係露天站可以講電話之外,其他完全想打都無得打,但d加拿大人覺得無咩點, 所以到而家都無network架! ~ 我都知屋企人錫我, 但我屋企人多,真係好難顧及所有人嘅想法, 但我返咗屋企探屋企人時, 大家一見面就有講不盡嘅話題, 本來有好多野煩,都會好容易唔記得晒! 好快開心返! ~ 我知你依排好忙,你唔洗回email比我喇! 我知你已經好關心我, 我每個網誌你都好細心看, and 留言! thanks!    

    ReplyDelete