Gelato again

     今日係十二號,又係星期五
wordingfriday.jpg image by vickyngkiki
,我 and Brian 都好開心,好輕份
hellokitty-tiny-yeah2.gif image by vickyngkiki
! 因為, 我地係十二號相識架! 所以, 每逢到十二號, 而且又係weekend, or friday, 我地都會慶祝, 有時出下街食下飯, 去飲下野 (好簡單的慶祝)! 但閒日係十二號, 我地就唔會出街架喇!! 只係互相hug一下就算架喇!
hellokitty-10.gif hellokitty image by vickyngkiki
hellokitty-10.gif hellokitty image by vickyngkiki
!

          
edge-heart-1.jpg picture by vickyngkiki

        今個十二號, 我地就係去意大利gelato店
house-shop-ice.gif image by vickyngkiki
慶祝! 雖然, 我上星期去過一次, 但已經被依間 gelato
ice-cream-gelatiW.png image by vickyngkiki
深深吸引住喇! 我 & Brian成個星期都好掛住依間鋪! 一放工, 我就同咗Brian行陣街, 買咗支紅酒
drink-bottle-wine2.jpg image by vickyngkiki
,  之後,就急急腳去咗依間gelato 店鋪, 今次我選擇咗tiramisu味, 無花果味(fico意大利文--英文係Figs) and  杏仁味(個意大利文好長,唔記得喇), 三種味! 今次我用杯
ice-cream-cup2.png image by vickyngkiki
唔用雪糕cone
ice-haagenDazsFruitYogurt.png image by vickyngkiki
, 因為用雪糕杯
ice-cream-cup2.png image by vickyngkiki
就可以逐少逐少慢慢嘆, 上次用雪糕cone, 食得慢d雪糕就好快流晒隻手道, 成手癡淋淋! 哈哈!  

**我本來係用medium size 黎寫字, 但唔知點解一POST出去就變咗細Size字, 但轉用大size 字,又post 到大size 字! 我自己都唔知點解??? 依家yahoo blog換咗system. 真係唔慣,希望遲d會好d喇, 比我post返medium size 嘅字體喇! 我唔想我篇篇blog都好似寫大字報咁!          
edge-heart-1.jpg picture by vickyngkiki


arrow-purple.gif image by vickyngkiki
我今次用杯食雪糕,Brian就用雪糕cone! 但用杯都會流架! 我隻手指要彈開被d雪糕




arrow-purple.gif image by vickyngkiki
Gelato 呀! 我影得一邊,其實,仲有好多gelato 架! 但有人隊緊排,費事喇......



arrow-purple.gif image by vickyngkiki
係電梯裡面,我又影一餐,因我仲意電梯d木牆壁! 哈哈!

0


arrow-purple.gif image by vickyngkiki
法國Bordeaux紅酒.
drink-red-wine-2.jpg image by vickyngkiki
...係幾種葡萄醞釀而成.

o


arrow-purple.gif image by vickyngkiki
返到屋企無幾耐就開咗離飲, 今日晚餐係打邊爐辣湯底
drink-soup-5.gif image by vickyngkiki
! 依支酒好fruity瀙濃味野食最啱!
0



10 comments:

  1. Vicky:
    你地每個月12號都去慶祝,真係好sweet sweet呀!仲有真係好唔得閒添,不過都好,俾個籍口你唔煮飯,可以出去食嘛!
    Gelato中文即係咩嘢呢?我查唔到喎!
    o個d Gelato有咁多味道,你日日食都有排食呀...你最鍾意邊幾款呀?同埋d雪糕要幾錢架?
    係啦,d字嘅point size真係好衰,一係大得滯,一係就細得滯...我都係用慣medium size架,我其實好怕d字太細,但而家large又太大喇,真係好麻煩!
     
     
    [版主回覆10/30/2007 14:49:00]爆炸魔女:  ~有時12號係閒日就係屋企,但會係出面買d好菜返去屋企食!都可以話比籍口...唔去cook!   ~Gelato 其實係意大利文,即係雪糕! 你知我仲意食雪糕,所以,咩味都仲意食,但上次食pear 就覺馬馬! 而最特別係有隻辣朱古力雪糕, 有冰凍chocolate 味,但食食下有d spicy...好得意! 依間gelato 店都幾貴(我覺得),Regular size ...two cups 雪糕, 有六種味choose...合共$9.5 (cdn) ($9.5x7=$66.5 hkd)...但d雪糕真係好滑好滑! 間唔中食就ok!! 時時食就...要揾返份part-time 先得!哈哈!!!      ~唔知點解d medium size ..時得時唔得..好麻煩!!

    ReplyDelete
  2. 好sweet 呀!!!
    [版主回覆10/30/2007 14:33:00]thanks 呀!

    ReplyDelete
  3. 你地相識左幾耐呀?
    [版主回覆10/30/2007 14:33:00]心樂:  都成八年幾!!

    ReplyDelete
  4. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。13 October 2007 at 07:08

    嘩,一年慶祝 十二次
    [版主回覆10/30/2007 14:32:00]Miss cheese cake:   係呀!! 十二次都好好玩!哈!

    ReplyDelete
  5. 好sweet呀,你地拍左拖幾耐呀?我都好耐無食gelato,你食左咁多味,最好味係乜野,等我下次出城都去試下
    [版主回覆10/30/2007 14:31:00]Mui:   我地拍咗八年幾! 其實依間d gelato 隻隻味都好好食! 有隻叫chilli pepper 就幾特別,辣gelato 渦! 夠特別!!   地址:647Mt. Pleasant Rd 夾Eglinton Ave E

    ReplyDelete
  6. 好Sweet呀!~ 我好羨慕你呀!~
    如果有人對咁好就啦!~
    [版主回覆10/30/2007 14:27:00]小威威: Thanks!!  你仲後生,你一定塭到架! 希望你快d揾到喇!

    ReplyDelete
  7. 真開心呀 !! 每個 12號都去興祝 !! 
    [版主回覆10/30/2007 14:25:00]beauty sandy: 係呀! 都興祝咗好多年喇! 哈!

    ReplyDelete
  8. 我尋日(14號)都去試完,眞係好好味!

    ReplyDelete
  9. 唔好意思,借咗你張雪糕相用,因太多人排隊,唔好意思影!
    [版主回覆10/30/2007 14:23:00]ok, no problem

    ReplyDelete
  10. 呢間雪糕店响bin架???? In downtown??? Yummy!!
    [版主回覆10/30/2007 14:23:00]flying cupcake: 係mid-town.....647Mt. Pleasant Rd 夾Eglinton Ave E. 好多電視,雜誌飲食節目都介紹過架! 你係香港返黎就試下喇!

    ReplyDelete