Cherry Yogurt Pudding 食譜

      琴日已經想寫依個食譜

係依度架喇! 但係我懶,等到今日先同大家分享! 依個食譜做完係粉紅色 架! 係情人節 做比另一伴, 好sweet 架!   而且又易整呢!

   
       



Cherry Yogurt Pudding

Ingredient:

~Cherry 乳酪 225 mL
~牛奶 200 mL
~提子 20-25 粒 (青提 or 黑提都得)

~砂糖 70克 (如果唔想太甜,可減糖嘅份量)
~水 50 mL
~魚膠粉 15 克

Method:
1)將魚膠粉放水中, 等3分鐘,然後座入已盛載熱水的小碗中隔水加熱,用小匙攪拌至魚膠粉完成溶化

2)
提子撕開皮,去核 (我買無核提子,so唔洗去核)

3)
提子肉 and 乳酪倒入電子攪拌器內攪拌.

4)
牛奶 and 砂糖慢火加熱,直至糖完全溶解,熄火

5)
牛奶砂糖液體與步驟3 拌勻, 之後,加入魚膠粉溶液攪勻

6)
用"格" 過慮乳酪液的氣泡,  之後,倒入小杯內, 待涼後, 放入雪櫃內冷凍, 即可. 大約整到有5杯jelly杯!


5 comments:

  1. You are a great cooker~ know lots of cooking things

    ReplyDelete
  2. thank you your share!~

    ReplyDelete
  3. Vicky: 多謝你嘅分享呀,辛苦你打咁多字喇!!

    ReplyDelete
  4. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。8 October 2007 at 07:03

    你好叻呀,識整咁多嘢食

    ReplyDelete
  5. Reply all messages: Flying cupcake:   我坐subway,因為貪方便囉! 唔洗擠車嗎!我復咗d messages係你留言個樹,你有時間click入去睇下! MaGGie:   我好仲意食野架!後尾自己搬咗出去住就自己學整,有d食譜係網上抄低架!得閒就自己整囉! 小威威:   你得閒都玩下整甜點,整完好有開心架! 爆炸魔女:   唔洗多謝我打咁多字,我都想同你地分享我整野食心得!而且整野食好開心架! 所以,打食譜出黎我好落意架! 你得閒都玩下吖! 而且粉紅色d顏色好特別! Miss Cheese Cake:  唔好咁讚我喇! 我會面紅架! 哈哈! 但多謝你讚賞呀!

    ReplyDelete