我daddy生日呀!

        Sept 29-30返咗屋企
探屋企人, 依個星期比較特別,因為係我daddy生日 , 我一見daddy就去飲茶 ,本來係我請架! 點知我二妹男朋友爭住請, 比他贏咗! 但二妹男朋友比完錢,就問restaurant 攞收據, 真係非常市儈, 因為他要攞收據扣稅! 一餐午餐籍幾多錢, 要扣都攞唔得好多喇?? 我有時真係唔係好想同二妹男朋友傾計,可能大家唔係咁啱channel喇! 

              

       
  食完lunch, 多數d阿妹會做功課
, 我就同陪Daddy去行街, 因為Daddy話想買盒特別牌子嘅朱古力 送比人, 但我daddy唔係好熟加拿大地頭, 唔知邊樹有得賣, 所以,我咪陪同daddy去, 順便同daddy行下街囉! 我入到商場 就拖住Daddy行, 一陣間就完成任務買咗盒朱古力, 原來盒朱古力都幾貴! 買完,我daddy竟然提意去食軟雪糕 , Daddy仲話:"我記得曾幾何事係依個商場食過軟雪糕架!" Daddy真係有記醒, 依個商場真係有一間專食軟雪糕嘅店鋪 ! 我地一邊行去軟雪糕店,一邊睇下廚窗, and 傾計, 哈哈! 我地買完兩杯軟雪糕    仲坐係張環凳食 ,我地兩個仲玩自拍 ! 好好笑! 哈哈! 我同爸爸講, 我以前細個行親街都係我提議去食雪糕, 今次係daddy提議, 而且我知道我daddy唔係"就"我先話去食雪糕, 而係佢自己好想食! 哈哈! 我覺得我daddy越大越似細路喇!! 哈! 

                 

         去完商場, 同daddy返屋企休息下, 但臨返屋企途中daddy見經開超市
  , 就入咗去, 因為他話要買野比我返去apartment 呀!! 怕我自己唔買d有營養嘅野食,食埋d立立集集 for dinner 渦! .... 同daddy單獨一齊幾個鐘,但好開心, 大家有傾有講, 而且, 我daddy下下都怕我食唔飽, 真係多謝daddy成日都咁關心我!

    到夜晚, dinner喇 ! 依餐dinner係依個weekend嘅重點, 因係我daddy生日飯! 全家人, 我男朋友,二妹男朋友,三妹男朋友一齊出街食飯, 去一間我daddy預先訂定嘅restaurant食飯, 當然係食中菜  喇! 依間restaurant我之前係未去過,但d野幾好食, 碟碟都好大好多好特色, 而且d service仲好好! 好到我都唔好意思! 哈哈! 最尾當然有生日蛋糕 and 壽包 做甜品! 依餐飯食到我肚特特! 返到屋企真係要玩wii

先可以消滯! 但食得非常開心 and 好玩!

  

生日飯第一個餸, 係什果龍蝦沙律! 好清爽, 好味!



生日飯第二餸,我好仲意果個鳥巢!好脆,好香口!



依個都唔知第幾個餸,但蟹下面, 有粉絲,吸晒d蟹味, 好好味架!




係芋頭蛋糕, 未食之前我以為係blueberry 蛋糕! 。。。Daddy 生日快樂!!



壽包---係daddy至愛!


全家福!


我地一家人 with 我男朋友, 二妹男朋友, and 三妹男朋友!


食完飯等玩wii 時, 已經玩住nds and上網先! 左面係我男朋友,右手面係五妹

 

             


          到臨瞓我五妹竟然要求我做她功課裡面嘅model. (我五妹是讀廣告架!!), 五妹話全家d家姐已經reject佢架喇! 得我一個未問
, 我見五妹講到咁可憐, 謂有話ok囉! 我比五妹係咁影,我都唔知她影乜
! 又要 打燈, 笑到我牙都tired 埋! 我都未試過半夜三間笑咁多! 我五妹一邊影相一邊講野

! 五妹話她依份功課嘅professor
係幫加拿大百事可樂 影雜誌相, 又話有d咩名牌貨品都係她professor 手筆, 咁我問我五妹,我會唔會有機會被你professor睇中, 去拍雜誌廣告,唔洗做架!?! 我五妹係咁笑,笑到停機,...我諗我真係發緊夢喇!!哈哈!




                  
       到星期日(Sept 30)就同daddy食lunch, 都係食中餐--飲茶, 除點心   , 我地好豪食咗翅 呀! 咁Daddy生日week當然食得豪少少! 可能琴夜比五妹舞咗成晚, 我竟然食得唔多....仲一邊食一邊打喊怒! 真係唔好意思, 但我知 daddy食得好開心! 而且daddy 都好滿意我地安排. Yeah!!

   食完lunch 同屋企人坐多陣就拾野,返自己apartment , 返到自己屋企已經好疲倦, 食咗daddy and mummy 為我準備d餸菜 , 就上床sleep ! 每次我食daddy and mummy 為我準備d餸菜都會好溫暖, 就算係d太有營養, 平時自己唔會整嘅餸菜, 我都會一一食晒, 因我唔想浪費daddy and mummy 的心意! 多謝 Daddy and Mummy! 我不流都覺daddy and Mummy錫我, 但有時屋企人多,要顧及所有人嘅感受真係好難做到! 而且自己而家又有男朋友, 也要顧及埋他的時間和感受! 所以, 前兩日先有感而發寫咗篇-- 網誌叫"多野諗的一日".  雖然依篇寫咗好多唔開心野! 但返完屋企,就咩都唔記得晒!




No comments:

Post a Comment