工作了

May 20,2014 (Monday)

工作第一天.

其實, 都唔忙碌. 但就知好多Training 及Tests , 等緊我。

唔洗做, 齋讀. 齋考試.  我都唔習慣.  因為全部要80% 先係pass. (我的壓力又擁現).

好彩工作環境, 工作上啲同事, 全都比我好好印像.

工作第一天, 公司還請我食welcome lunch.  餐廳環境都唔錯㖭!! 哈哈~~


↓去了日本餐廳食welcome lunch. 唔敢影太多, 簡單影咗兩張
 





不過, 工作第一天, 最感動是Brian 係我臨返工之前, 給了我一封開工利事, 這開工利事的利事封, 是他自己一路以黎keep 住係銀包的Good luck 利事封.

但他竟給了, 這"Good luck" 利事封我.


其實, 我也不敢相信, 自己能考上這間國際性機構工作.

我知, Brian 也為我能進入這公司工作, 而高興. 所以他最Good luck 的物品給了我. 因為都想我, 好像利事封上, 寫住嗰四個字咁. 係事業上, "一帆風順".....感動!


↓這就是Brian 給我都利事封.





44 comments:

  1. 好的開始係成功的一半,加油~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯,
      多謝鼓勵. 我也希望自己能快啲上手

      Delete
  2. 呢個利是封好有意義。

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Yan Yan
      -多謝你支持. 我也希望自己快啲上工作軌道.

      Delete
  4. brian真係好貼心呀!
    加油呀vicky!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu,
      -我都估唔到Brian 會比佢自己封good luck 利事我袋. 我反而好冇心, 他返新工. 我咩都冇表示. 我真係要反思下.
      -多謝你鼓勵. 我而家都希望自己會快d上軌道

      Delete
  5. 努力VICKY!DONDON開工我都有比開工利是比佢架。祝你。。。。都係祝你工作愉快最緊要!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela,
      -你對dondon 好有心.Brian 返新工時, 我反而咩都冇表示, 有時我都覺自己對Brian 好粗心.
      -而我份新工嘅工作環境和公司啲人都ok. 但我性格, 係需要長時間先適應到嘅人. Anyway, 希望自己適應期會快d 掂啦!不過, 好多謝你鼓勵

      Delete
  6. 入到自己喜歡的公司工作人都精神D, 你一定可以面對將來的挑戰!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~我適應力比其他人緩慢. 但我也感安慰, 自己能進入這所公司. 所以, 好想快啲進入工作軌道
      ~Anyway, 多謝你鼓勵

      Delete
  7. Wish you have a happyc and smooth start ! Enjoy your new job! Add Oil! Brian is always thoughtful!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~多謝你鼓勵呀!!
      ~有時我覺自己都需要關心Brian 多啲. 因為Brian 返新工, 我都無咩表示比Brian. 哈哈~~ 有時都覺自己原來都幾粗心

      Delete
  8. Replies
    1. samwei:
      ~多謝你鼓勵, 我會盡可能加油去做!!希望自己快啲上工作軌道

      Delete
  9. Vicky...有個細心又貼心的男朋友多好哩...!!
    加油....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~所以, 我覺自己係平時, 比較粗心!! 哈哈~~
      ~多謝你為我加油



      Delete
  10. Replies
    1. Nicole:
      ~所以, 我覺自己對他好粗心! 他返工時, 我無咩表示!! 哈哈~~

      Delete
  11. 恭喜你入左間大公司, 祝你工作順利, 同事合作愉快 :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mandy:
      ~同事和工作環境都ok. 而家就是希望自己快啲習慣工作軌道.

      Delete
  12. 第一日返工有welcome lunch 咁好,好嘅開始,祝你新工作順利。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~公司待遇不錯, 都好開心入到依個工作環境. 而家都係等待自己能夠快啲上手.

      Delete
  13. 第一天有好開始,以後一定會順順利利
    +oil!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我其實做咗半個月, 公司啲同事和工作環境都不錯. 但我適應力慢, 而家仲有啲盲摸摸嘅感覺. 我希望自己快啲上到工作軌道

      Delete
  14. Hi Vicky, Add oil! 事事如意!

    ReplyDelete
  15. 萬事大吉,一切順心順意!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel chow:
      ~工作上, 而家都好初步, 我都唔知自己做過咩. 但多謝你都祝福.

      Delete
  16. Replies
    1. Frank and Lois plus 2:
      ~我都唔怕講, Brian 真是對我好. 好有幸, 我可以同他一齊.

      Delete
  17. Vicky 要加油呀!一定順利架👍 輕鬆d唔好有壓力喔

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cindy:
      ~依家工作, 仲係好初步, 講真, 我仍是檬查查. 但好多謝你為我加油

      Delete
  18. 加油呀,一切順心順利

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia
      ~依份工, 我仍是初步階段, 依家都係唔知頭唔知露, 有時都幾迷網. 希望遲啲會好啲. 但好多謝你為我加油.

      Delete
  19. oh you were not working before? so happy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cherrie 農夫:
      ~依份工, 係大機構做, 所以有別於我以前嘅工作!!!

      Delete
  20. 新工作~加油呀~~祝順順利利~~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~多謝你為我加油.

      Delete
  21. 我post左我啲衫戰利品比你睇!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel chow:
      ~我睇咗你啲戰利品啦!! 好多, 又新潮!! 好多謝你咁有心機, 逐件衫影比我睇

      Delete
  22. 加油呀! Vicky! 祝你工作順利 :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eunice Ng:
      ~好多謝你為我加油, 其實這份新工作, 比我想像中更沈重, 希望自己能捱得過

      Delete