搜購母親節禮物(前夕)

May 3, 2014 (Saturday)

在星期六開工.

打後啲時間, 就顯得好緊揍.

下星期又是母親節. 放工之後, 都是找母親節禮物. 

原打算一些母親節禮物, 但去到商店內, 竟然通通都無貨.  

所以, 在這緊揍時間內, 出外都搜購唔到禮物. 而且, 我把心愛雨遮又係依個落雨天氣下爛埋.  真係令我好抆. 

唔好講笑, 星期六忙到, 第一餐飯, 竟在6pm 才吃.


↓放工,即刻過橋去搜購禮物, 但竟然無收獲, 之後太餓了, 走了去食拉麵. 拉麵店又排長籠. 今次發現很多單身日本男排隊




↓唔好理, 即刻坐低叫咗碗日本叉燒肉飯. 好彩好快就上檯. 還食埋拉麵, 就即時大滿足. 



其實, 我都應該食完嘢, 先去行街. 食飽啲, 人嘅思維都好啲. 食完餐拉麵, 我好似冷靜返. 哈哈~~

又開始籌備第二啲母親節禮物. 



----------------------------------------------------------------------------


May 4,2014 (Sunday)


星期日, 係自然醒的日子.

但一起身, 竟然見到兩把新雨遮. 

由於, 我得一千零"一把遮". 但係溫哥華居住, 用遮比例比較多. 

但我謂一把雨遮已經爛咗. 爛咗都想照用, 因為我喜歡這把!

因我偏愛透明雨遮,  所以, 係星期日, Brian 竟晨早渣車過橋, 買透明遮比我.

還一買, 買了兩把雨遮!! 就算爛咗一把, 都有另一把做"是啤"

估唔到Brian 係星期日的第一件事, 竟去買新雨遮比我. 破壞了他在星期日, 自然醒的日子.

但就換來, 我落雨天, 唔會淋濕身.  感動ing.




↓黑色和黃色柄嘅雨遮是新, 舊的白色柄雨遮是爛的.




















下晝帶住新雨遮出街!!

落雨濕濕, 我哋近近哋, 又去咗食物流動車, 買日式熱狗, 再買碎雪凍咖啡飲. 


↓食紫菜wasabi 醬熱狗及日式味薯條. (黑胡椒薯條&蒜香牛油薯條), 再黎一人一杯碎冰咖啡





之後, 行商場, Brian 成功搜邏到母親節禮物, 行埋counter 找數, 仲有折扣, 太好了.

而我就仲未買到母親節禮物. 但買咗個hello kitty 杯. 還一大堆零食, 比自己一星期所需.


↓皮縷是Brian 買的母親節禮物 (Brian父母, 到現在依個年紀, 對衣着還很有要求, 去旅行時, 實買到衫).  另外, 買了一個hello kitty 杯用黎擦牙時使用.




↓零食, 我每星期必入的.



逢星期日, 都是出街食晚飯.

又是去食小炒. 我哋開始鐘意這間小炒店.


↓例湯(飲完唔口渴), 吃了豬潤粥和咕嚕汁炸魚



↓炸醬麵, 豆腐火腩煲(裡面有大量白菜仔, 好包羅萬有嘅煲仔菜)



↓薑蔥煎魚(好野味)



















33 comments:

  1. Replies
    1. samwei:
      ~依隻紫菜wasabi 熱狗係我第一次食日式熱狗時所食. 我好鐘意食.

      Delete
  2. 買禮物俾人, 真的好費神,
    好像我家姐, 新屋入伙, 都唔知買乜送她好,
    VICKY, 有無提議呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~下, 竟然你家姐新屋入伙, 問我意見!! 你試下,從你家姐興趣方面諗. 我都唔知點比意見你!!

      Delete
    2. 你見多識廣, 又常行街SHOPPING 嘛!

      Delete
    3. ......我屋企比較喜歡利事多啲.......
      呀! 你俾咗靈感我了!

      Delete
    4. 愛Shi 家庭:
      ~邊係見多識廣, 你過掌. 其實, 我真人好檬查查㗎!!
      ~你而家有idea送咩比你家姐新居入伙, 咁就好!!

      Delete
  3. 我成日都覺得Brian同妳好有耐性,就算肚餓都肯排長龍食拉麵,比著我就一定盡快搵嘢醫肚,無心機等 ^^"
    Brian同佢媽媽真係好close,買衫比女性一D都唔易,而佢有呢個信心+眼光,叻叻!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~果日, 我哋想食拉麵, 依邊好啲啲嘅拉麵就排隊啦!! 所以, 都會去排!!
      ~Brian 係買衫方面很不錯!! 我唔識fashion 啲野, 有時Brian 話有咩好, 我就買乜黎着!! 如果Brian 唔係我身邊, 我諗我仲着緊中學時候啲衫褲!! 因我唔太喜歡買衫!! 好需要先去買!!

      Delete
  4. 估唔到買衫Brian都在行,佢真係細心,一早出去買返兩把遮返嚟。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~Brian 買衫好有sense. 我就好唔捨得買, 如果唔爛, 我有啲衫, 真係由中學着到依家. 哈哈~~
      ~他怕我用爛遮, 淋濕會好唔抵. 又唔想我sad. 所以, 好急急腳買新遮比我!! 但打後係sunny day. 買完到而家都好似用咗一次咋!! 哈哈~~

      Delete
  5. 我都係用透明雨遮架!!!^^
    Brian真細心呢~知你把遮爛左~放假晨早就即刻去買2把新既比你:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi:
      ~我都鐘意用透明雨遮, 我覺落雨天已經黑麻麻, 仲要用有色雨遮cover 自己, 好似仲影得落雨天更加黑麻麻. 而且用透明雨遮,落雨天行路時, 我覺睇路會清楚啲!!
      ~我好慳, 爛咗都照用!! 哈哈~~ Brian 知我啲性格, 所以, 他買過新遮比我!!

      Delete
  6. 搞到我好想食福字麵~ 上個禮拜都打算食呢間拉麵不過無人肯同我排=(
    小炒店係邊度啊?係咪火鍋店?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ichigo:
      ~我想知, 係溫哥華依邊, 點解咁少地方有福字麵賣?? 啲大型asia market 係就係有許多公仔麵, 但就無福字麵賣嘅?? 啲福字麵, 我要去到Aberdeen Centre.間零食舖先買到.
      ~拉麵,自己一個人食都得啦!! 拉麵店唔坐得耐, 食完就要走. 真係自己一個人去食仲方便! 哈哈~~
      ~小炒店, 個名"麥之根", 依間無火鍋食. 地址, 8580 Alexandra Rd, Richmond. 唔知近唔近你!!

      Delete
  7. 搞到我好想食福字麵~ 上個禮拜都打算食呢間拉麵不過無人肯同我排=(
    小炒店係邊度啊?係咪火鍋店?

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. mabel:
      ~都係架!! 因他時時話, 幫唔到我返工啲工作, 但返工嘅設備, Brian 會盡量想我最好

      Delete
  9. Vicky. 全部遮都是透門明..??
    咁猛太陽的日子不多...??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~無錯,全是透明遮.
      ~猛太陽點解需要擔遮呢?? 有雨先擔遮嗎!!

      Delete
  10. 炸醬麵啊,我好鐘意食架,不過最近食過一間,超難食,中伏左....嗚嗚.......
    皮縷....好型呀 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~炸醬麵, 整得唔好食, 破壞咗啲材料!! 唔好再去食!!
      ~Brian 父母着衫很時尚和講究, 所以, 依家流行咩, 買咩做他們做禮物, 就岩!! 哈哈~~ 件皮縷, 我都好喜歡, 後生都着得.

      Delete
  11. 透明既遮令我想起日本...我記得以前去日本又係時時見到透明既遮~
    呢個拉麵好似好正~~~


    ReplyDelete
    Replies
    1. emily I
      ~我知日本人很喜歡使用透明既遮, 相中啲透明遮都係溫哥華啲日本鋪頭買
      ~依度多日本人聚居, 所以, 很多日本鋪頭, 會係溫哥華開鋪頭. 所以, 係溫哥華食到好多真正日式拉麵.

      Delete
  12. VICKY都話啦,次次SHOPPING都買到HELLO KITTY嘢架!VANCOUVER係咪多過TORONTO?
    你有無買嘢比你媽咪?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~你觀察力好好, 溫哥華啲hello kitty 真係多過多倫多好多. 所以, 容易買到Hello kitty 野!! 哈哈!
      ~我屋企比較喜歡利事多啲.

      Delete
  13. 星期六忙到, 第一餐飯, 竟在6pm 才吃>>>吓?連早餐都冇食呀?
    妳好鐘意透明遮架?三把新舊都係既

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~早餐有飲過杯熱茶. 估唔到星期六會忙下忙下, 就成6pm 先第一餐.
      ~我覺落雨天, 已經係黑麻麻, 還要用有顏色嘅遮cover 自己, 更加黑麻麻. 所以, 我好喜歡用透明遮. 我覺在落雨天, 用透明遮, 睇路都清楚啲.

      Delete
  14. Happy Mother's Day !! Brian's parents are very young and of course like to dress up !! Long time no see you cooking la !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~Brian 父母好追上潮流, 着衫好時尚和講究, 我諗我都要跟他們學下先得!!
      ~我真係好少煮啦!! Brian's daddy 太喜歡講究新菜式, 而且, Brian 家有顧用nanny. 所以, 我入廚房比例已經好少啦!!

      Delete
  15. brian真係對你好好呀!我相信我老公吾會記得,哈哈!
    自然醒...我好耐未試過啦!!
    咁最終買左D咩呀? 你幾時會返toronto探家人?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~我返工嘅野, Brian話幫唔到我, 所以, 他會留意我返工嘅物品. 他盡量想我返工會舒服啲,
      ~我都唔係好多日子自然醒, 人大咗,責任多!! 唔可以有太多時間sleep 啦!
      ~我最終買咗make up比Brian's mom.
      ~我現時唔會返去多倫多, 遲啲我會更加忙. 我比家用就ok!

      Delete
  16. 小心胃痛Vicky, 食無定時!!
    你鍾意吃拉麵嗎?見你都幾常吃拉麵喎

    ReplyDelete