雪糕, 熱狗車, 小炒

April 27,2014 (Sunday)

發覺自己, 每個星期日, 部手提電話嘅影集, 都會多咗好多相.

緊係啦!! 星期日, 我同Brian 真係好努力, 出咗街. 去一達地方, 就會影啲相, 這個行為, 已經成為生活嘅習慣.  真係儲儲埋埋一渣相. 哈哈~~

不過, 就係影相, 幫我記錄咗生活嘅一切, 有時, 就係我影啲相, 提返我, 我去咗邊一度. (哈哈~我確實, 係無咩記醒吖嗎, 都唔怕應!!)
.
.
.

這個星期日, 一朝早, 車Brian 媽去朋友度, 我和Brian 都係第一次行, 這一段道路, 好彩依家有GPS, 真係去新地方, 都放心好多. 

點知, 就係好心車Brian 媽, 比我和Brian 發現咗溫哥華的最大間雪糕店嘅所在地.

這間雪糕店出名在於, 內裡有100種雪糕味道選擇. 而且, 雪糕店面積大, 真係似同雪糕shopping 咁.

其實, 一入到間雪糕店, 望到啲雪糕顏色, 好唔實在, 似落咗啲人造色素. 但黎到, 就即本試下. 



↓雪糕店內裡大到不得了, 雪糕櫃有成270度咁圓, 圍繞住整間雪糕店,  啲雪糕選擇, 多到唔知點揀, 所以, 可以試味之後, 先下決定. 買邊隻雪糕食



↓啲雪糕多到唔知點揀




↓最後揀咗榴蓮味雪糕和栗子雪糕. (榴蓮味雪糕幾好, 但另一隻就馬馬), 臨走見到有雪糕蛋糕賣.



而這個星期日, 最想去嘅, 就係食日式hotdog.

因為, 這些日式hotdog, 擺放流動食物車發購.  咁啱架車, 流動黎我哋居住嘅區域, 所以, 特別想去食!!!

叫得日式hotdog, 啲hotdog 就是以日式食材做熱狗嘅元素. 好似紫菜熱狗, 麵豉醬熱狗....等等.


其實依間日式熱狗流動車, 已經開到上舖. 開埋分店去美國添!! 只係我哋貪"就腳", 所以, 就去食!!! 

而且, 好耐無食街邊野, 想食下街邊嘅風味!! 哈哈~



↓流動日式hotdog 車, Brian 負責叫野食



↓幾多日式hotdog 選擇, 還有日式薯條添! (日式薯條, 即係seaweed 紫菜薯條, 牛油蒜味薯條)



↓我同Brian 嘅美味日式熱狗午餐 (Brian食麵豉醬肉碎熱狗, 我食soba 炒麵熱狗), 還有紫菜薯條和牛油蒜蓉薯條


食完, 就周街行下, 而家還是櫻花處處, 原來櫻花嘅花期, 都可以有兩個月.

不過, 依家啲櫻花開始謝, 就變咗周地粉紅色櫻花. 有時, 出完街, 對鞋都會黏到粉紅色櫻花. 



↓櫻花, 開始謝, 全地都係粉紅色


由於, 每個星期日嘅黃昏都要去教堂.

見去教堂前, 有啲時間, 就去附近嘆下咖啡.

發覺係溫哥華, 我最愛嘅咖啡店, 有很多分店, 還要每間分店, 啲裝修都很特式, 很舒服. 西岸啲人, 我覺懂得享受啲.


↓這間咖啡店, 有個花園, 坐室外, 比風吹下, 比太陽晒下, 人都舒服好多.




星期日, 去完教堂. 都差唔多食晚餐時間.

通常, 星期日晚餐, 都會出街食.

今躺, 去了一間小店, 叫小炒食飯.  啲小炒好好味呀!! 好好餸飯.


有時, 我覺係溫哥華住, 就係食依一方面, 真係會特別唔同啲.

唔洗去高級餐廳, 普普通通嘅小店, 都食到美食, 近海居住, 原來係差好遠!!

↓晚餐, 食了皮蛋咸肉粥, 鹵水花生豆腐



↓晚餐, 食了梅子蒸魚(好好食), 炒咗蝶通菜(好食)




↓晚餐, 還吃了沙薑雞 和 白飯魚炒蛋



每個星期日, 我就係一氣呵成, 由朝去到夜晚.

所以, 每個星期日, 我部手提電話嘅相集, 實多咗好多食物相!! 哈哈~~ 




34 comments:

  1. 原來妳幫襯咗呢間雪糕店呀!佢哋以前有隻好出名嘅味道--->偉哥(羞)! 不過應該係gimmick!
    好鍾意妳喺食物旁邊加個括號話好食、好好食,簡單易行明呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~0下, 我唔知有偉哥雪糕添, 真係無嗰樣整嗰樣!!! 但其實, 我覺這間雪糕店啲雪糕都係馬馬哋. 試過就算!! 我比Bella 寵壞咗!!

      Delete
  2. 白飯魚炒蛋呀~~~~~~ 我的最愛呀!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nicole:
      ~原來你喜歡白飯魚炒蛋. 真係越簡單, 越鐘意食!!

      Delete
  3. 咁多雪糕真係唔知點揀。
    食呢啲小炒仲好味啦,睇見都覺得正。
    櫻花開完,又到第二種花開,可以不停賞花呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~間雪糕店,啲雪糕真係多到眼花遼亂. 但其實啲雪糕品質馬馬哋.
      ~出去食小炒啲獲氣實夠, 所以, 我喜歡食小炒架!! 自己點整到!!
      ~依家周圍啲小前園都有啲鬱金香. 原來溫哥華啲花草開得好多, 好美

      Delete
  4. 100種雪糕味道好勁呀,咁多種
    試都有排試lu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia
      ~都唔好意思試太多!! 試咗幾隻就算. 費事"左"人做生意
      ~不過, 這間雪糕店啲雪糕品質, 都係馬馬哋, 但就可以食啲特別味道嘅雪糕!!

      Delete
  5. 100種雪糕味道.........好犀利呀,真係好想知有咩味啊 ^^
    我又係,部電話充滿食物相....哈哈....我諗好多女生都係咁呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~啲味多到唔知點講. 不過, 竟然有榴蓮味雪糕!!
      ~有時, 電話啲相, 多到唔知點處理. 哈哈~~

      Delete
  6. 呢排無手機用,影少咗相,無相BLOG都無UPDATE。
    榴槤雪糕我唔敢試呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela
      ~你細路送咗部咁高級相機比你,快啲襯而家仲有啲時間, 就研究下點用. Jojo 出咗世, 我估你好忙. 而且, 我估你一定想同Jojo 影多啲相留念
      ~我最喜歡榴槤, 我想夏天時, 等Brian's daddy 去打網球, 我同Brian and Brian 媽食榴槤. 哈哈~~

      Delete
  7. 嘩!100種味雪糕,每日食兩隻味,都要食50日喎
    如果香港都有呢D雪糕店就好啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~你好鐘意食雪糕, 想香港都開返一間100種味雪糕店.
      ~其實, 啲雪糕真係得個"多"字. 但我覺啲雪糕質素馬馬哋.

      Delete
  8. 咁多種味道.....有選擇困難症就大镬喇,會唔識揀~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~有選擇困難, 直情唔去得依度. 我無依個問題, 都揀咗好耐!! 哈哈~~

      Delete
  9. 如果的在溫哥華住,唔使三個月就會有二百磅!

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~你講得好好笑, 會咁誇張咩!!
      ~咁如果黎溫哥華旅行, 你要係英國做定運動先好黎. 哈哈

      Delete
  10. 嘩! 間雪糕店有咁多種雪糕揀 我諗我行完成間都未必揀到要邊樣 實會心多多 樣樣都想試吓 ^^
    soba炒麵熱狗 聽落幾有趣 我都好想試吓~~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~我都walk around 間雪糕櫃好耐, 真係多到唔知點揀, 但榴槤雪糕就一早鎖定, 因為少見有榴槤雪糕!!
      ~你要找機會黎溫哥華旅行, 你又想試雪糕,又想試熱狗. 哈哈~~~

      Delete
  11. Hi Vicky,
    真係想試吓梅子蒸魚, 邊度有得食呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~梅子蒸魚, 我係"麥之根"食!!
      ~地址, 8580 Alexandra Rd, Richmond. 唔知近唔近你!!

      Delete
    2. "麥之根" , 哈哈, 個名好有趣, 近呀! 唔該晒!

      Delete
  12. 咁多雪糕選擇,我一定會心大心細,嘻嘻

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~我當日都係呀!! 心大心細,唔知揀邊樣好, 你話人幾矛盾, 多又會唔知點揀. 少選擇又話得咁少選擇. 哈哈~~

      Delete
  13. 成百款雪糕,真係會有選擇困難症!
    在溫哥華住,真係唔怕無好嘢食,日式熱狗真係幾得意,好吃嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Luca 媽:
      ~啲雪糕都係一個綽頭, 見到有啲雪糕, 都唔知係咩黎. 哈哈~~
      ~啲日式熱狗好美味, 我之後, 再去食多次!!!

      Delete
  14. One of my favorite foods --> 白飯魚炒蛋.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky Shum:
      ~其實, 聽落去簡單嘅餸菜, 就越多人喜歡食!! 都有其他blog 友都喜歡食白飯魚炒蛋

      Delete
  15. 好鐘意睇你地成日去唔同地方食野,不停試唔同的美食!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~好彩, 我哋喜歡周圍去試美食. 食到好味嘅食物, 真係好開心!!

      Delete
  16. 嘩~你地個個星都食咁豐富,見到都開心~~仲要可以KEEP得咁FIT,羡慕死人啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~平時都係食得清, 係weekend 先食狼少少.
      ~其實, 唔洗羨慕我, 我一啲都唔fit. 我真人好大舊㗎!! 不過, 食野係開心, 所以, weekend 時都會去食下

      Delete
  17. 100款雪糕咁多, 真係未見過, CEO見到一定好開心, 有排試啫 :DDD

    ReplyDelete