買到禮物 & Mother's day

May 11,2014 (Saturday)


我都唔知自己係咪一個好識準備嘅人. 


其實, 我一早已經諗咗幾份母親節禮物, 諗住無依樣, 可以買另一樣.

但去到商場,我諗個幾樣禮物, 都話無晒貨. 


平時, 好哋哋都見到, 係到我要買嘅時候, 就無. 

係都要我, 用盡啲腦汁. 去諗母親節禮物. 

終於, 係母親節之前一日, 先買到母親節禮物比Brian 媽.



↓買咗化妝品比Brian 媽. 還有一張卡, 作母親節禮物

 


↓買完禮物, 即刻去買嘢食, 補補腦, 真係諗咗好耐, 逛咗好耐街, 先買到份合適嘅母親節禮物. 啲pizza, 好薄身, 好美味, 一人吃了三塊. 
 



↓還吃了甜品, 栗子蛋糕+皮蛋酥.




















還打電話返娘家, 講母親節快樂.

我現在好少提娘家, 但每個星期, 都會打下電話返去. 其實, 我父母都會自動波打電話比我. 不過, 現在, 他們已經好啲, 打電話前會whats app 我, 問我講電話方便嗎!! 唔會失驚無神, 連時差都唔計, 就打電話黎.

但每次和父母傾電話, 他們只喜歡問我, 幾時結婚, 幾時生B, 因為邊個親戚個女, 已經榮升媽媽級. 我屋企, 就是喜歡跟風, 人哋親戚做啲咩,就要跟. 有時, 我很懷疑, 我哋移咗民黎加拿大, 都係因為當年跟風申請.

我父母無點問我, 這兒生活如何, 工作如何, 但喜歡問我和Brian有無加人工. 哈.  我父母,喜歡在電話筒, 只說說他們自己近況. 我每次, 在電話筒聽多過講.

但我父母仍然頭腦清晰, 說話還理直氣狀, 總之, 他們身體健康就可以了


--------------------------------------------------------------------


May 11, 2014 (Sunday)


母親節正日.

真是一起身就開始食.

下晝同Brian 一家和一位Auntie 去飲茶. 慶祝母親節.


這個Auntie 啲仔女, 居住唔同國家. 真係每年坐飛機, 探她自己的仔女, 都坐咗好多次飛機. 哈哈~



↓母親節, 度度都人多, 啲點心黎得緩慢. 不過, 下晝黎講, 我哋五個人飲茶, 都食咗好多嘢. 食咗蠔豉肉碎包, 頭抽spot prawn 

 




↓食咗上湯牛肉, 之後, 失控地叫點心, 最後, 食唔晒, 打包咗三大盒
 


-----------------------------------------------------------------------


到母親節晚餐.

Brian 一家人, 連同另一家人.  一共七人.  一齊去食西餐慶祝母親節.

說實話, 我好像第一年食西餐, 慶祝母親節. 哈哈~~

而且, 還要去法國餐廳食. 整本menu, 法文多過英文. 哈哈~~

不過, 這間法國餐廳, 我一食便愛上. 係愛上這餐廳嘅食物味道. 好啱我.


↓Brian 媽的契女, 即Brian 的契妹, 在母親節當天, 送出嘅花. 這名契妹, 由細看她大, 現在已經升高中. 現在這位妹妹, 已經唔玩玩具, 她現在喜歡, 一邊打短訊一邊路出少女的微笑. 哈哈!!  



↓在法國餐廳, 飲下酒先, 飲咗香檳酒和紅酒




↓頭盤食咗法國運黎嘅白露筍(依間味道不錯, 但好似法國當地嗰啲鮮啲).頭盤還吃了蟹餅




↓頭盤: Quiche (法式鴨肉蛋餅, 我很喜歡呀!!), 還有洋蔥湯
 



↓主菜, 帶子鹽火腿risotto, 還有牛扒
 


↓主菜, 還有stable fish . 甜品, 有檸檬批配雪芭
 


↓creme brulee 和朱古力夾心雪糕(做得好好)
 




42 comments:

  1. 妳一個人食三塊pizza仲有兩件餅咁勁,妳個咩肚嚟㗎,一係唔食一食食咁多:p
    多倫多同溫哥華有幾多個鐘時差呀?會唔會收長途電話費㗎?
    我好鐘意妳個洋蔥湯丫

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~其實, 都係weekend 先會食多啲啲. 平時, 都係食到好清. 可能, 係weekend 開心, 胃口會大啲.
      ~多倫多同溫哥華有三個鐘頭嘅時差. 而打電話方面, 係需要收長途電話費.
      ~你真係識食, 個洋蔥湯, 真係很不錯!!! 好足料.

      Delete
  2. 三塊pizza....好勁呀!
    你父母會吾會去溫哥華探你呀?
    打算幾時結婚呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~可能係weekend 啦!! 心情比較好, 而且, 又完成買禮物過程, 成個人都鬆晒. 所以, 胃口會大增啲. 因此, 可以食到三件pizza. 不過, 啲pizza 都幾好食就真.
      ~我父母都講過會黎, 但唔知幾時黎!!哈~~
      ~太多人問我哋幾時結婚. 真係答到, 唔想再答, 而家太多生活上嘅嘢, 都未攪好完慈, 真係想買咗自己嘅居住地方, 先會打算結婚.

      Delete
  3. It's good that you are understanding about your parents.

    I am extra lucky that I have what-I-would-call-perfect parents.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus:
      ~無得complain 自己parents. 他們帶我黎依個世界. 點都係我父母. 所以, 他們身體健康. 食得瞓得. 我就好開心!!

      Delete
  4. Vicky , 有時真係唔知買什麼禮物好, 左揀又揀都好似唔夠好....!!
    妳都好有心思去選禮物...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~買禮物都係高深學問. 所以一有節日, 都會傷一傷腦根. 哈哈~~

      Delete
  5. 我諗父母可能唔明白我哋啲工作情況,所以會問啲比較切身問題。
    你對BRIAN媽咪好好呀, 我諗BRIAN實唔識買化妝品比女士呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela
      ~個個星期問, 我啲切身問題. 有時答到唔想答. 因為個答案係一樣. 哈哈~~ 總之,我知道他們, 食得瞓得, 身體ok. 就得啦!!
      ~化妝品都唔係我強項, 但化妝品黎講, 我係會認識多過Brian. 哈哈~~
      ~而Brian 媽收到份禮物, 即刻用咗啦!!
      ~你就做媽咪, 你下年會感受到不一樣嘅母親節!!

      Delete
  6. Mother's Day dinner is very very yummy !
    Happy Mother's Day !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~Thanks, 你都係Happy mother's day. 你做了媽媽, 母親節嘅感受會更大.
      ~餐母親節dinner, 係Brian媽, 揀去依間食!! 我都好鐘意餐母親節飯.

      Delete
  7. HI VICKY,
    蠔豉肉碎包 & 頭抽spot prawn, 這間食店的點心和厨點, 又好新款喎!
    母親節卡好特別和搶眼哩!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~我都係第一次去依間食店飲茶. 都係Auntie 介紹先識去!!
      ~張母親節卡係商場買, 而家啲卡, 設計好新穎, 好特別. 都揀咗好耐先買到.

      Delete
  8. 你父母可能唔識表達啫。隔咁遠又見唔面,其實佢地都會好掛著你。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~我都知他們掛住我. 所以, 會自動波打電話比我. 所以, 聽他們電話, 聽到他們把聲, 聲大大, 精精神神, 我都好開心!!

      Delete
  9. 舊式一輩既父母同仔女嘅相處方法係"別緻"D架啦,我爸爸都係咁,上車就問架車幾錢,入屋就問尺價,食飯就問幾時生仔...etc. 以前嘅人無咁著重同子女溝通,覺得materialistically越有得著,就代表子女"撈"得越掂!
    有時,佢哋可能都唔知有咩好講,但又唔捨得收線,又唔慣dead air,所以會重複又重複咁講番類似嘅嘢!

    ReplyDelete
    Replies

    1. 海豚兒:
      ~不過, 舊式一代嘅父母, 起碼夠直接. 如果要估估下, 有過高期望, 仲辛苦.
      ~此終, 都是自己父母, 我也想他們好, 知道他們食得,瞓得. 我就會開心.

      Delete
  10. 我都好懷念同我亞媽講電話嘅日子。
    母親節又飲茶,又食法國餐,真精采。尤其個法國餐,又飲酒,又頭盤,仲有甜品,係咪食咗好耐呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~心水清,......母親節嗰兩餐, 都真係食咗幾耐. 不過, 好enjoy 食野嘅過程. 耐少少有咩所謂.

      Delete
  11. i talk with my parents 2 hours per week. When i ask them about them, they say they want to hear about me :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. TinTin:
      ~Your parents are so sweet!!!
      ~你嘅parents 現在係加拿大定香港?? 有機會,你坐飛機去見見他們!!

      Delete
  12. 我中意洋蔥湯呀,食左三塊PIZZA好勁呀你
    睇落都幾大塊WO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia
      ~你真識食, 個洋蔥湯, 真係好足料.
      ~當時肚餓嗎!! 所以, 可以食到三件pizza. 而且, 啲pizza 熱辣辣,皮薄薄, 真係好好味!!

      Delete
  13. 買給Brian 媽的母親節禮物 幾經辛苦終於都買到了 好好啦 好靚呀 Brian 媽收到一定好開心~~~
    經你介紹完呢餐法國餐 真係好正 特別係啲甜品 食完一定好滿足 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~今個節日, 出去街買野, 都唔知點解, 想買個樣, 就無個樣, 真係母親節之前一晚先買到. 好似好趕, 但Brian媽收到, 即刻用咗!!
      ~其實, 我都唔知自己識唔識食, 但一食到, 岩自己口味嘅食物,會好開心!! 個甜品, 估唔到咁好食. 想遲啲再去食多次!!

      Delete
  14. 呢個禮拜既中西餐都好吸引, 可唔可以介紹下? 謝謝!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ichigo
      ~你都知我黎咗溫哥華有幾耐, 啲餐廳都係人哋帶我去食, 我先識去!!
      ~中餐係----"福陞"食
      ~西餐係----Bistro Pastis食

      Delete
  15. 哎呀...有時就係咁,想買的要買時就冇貨.....唉....
    份禮物 so nice 呀 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~依個世界就是這樣, 想做嗰樣, 就做唔到, 反而無心去做, 又會行出一段路. 哈哈~~
      ~份禮物, 是化妝品. Brian 媽已經用緊!!

      Delete
  16. Replies
    1. cowcow:
      ~而家啲卡越出越特別, 我都揀咗好耐先揀到.

      Delete
  17. 真係好擦得喎~3件+2件

    ReplyDelete
    Replies
    1. cowcow:
      ~其實, 自己係食量方面, 真係可以好大. 哈哈~~

      Delete
  18. Replies
    1. mabel:
      ~我都鐘意餐法國餐. 啲食物做得好細心

      Delete
  19. Replies
    1. 陳祖:
      ~哈哈!! 有節日, 都會食得特別啲.

      Delete
  20. 食得好豐富的母親節, 有中法餐, 最開心莫過於大家聚一聚!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mandy:
      ~食到啲特別嘅野, 我自己都好開心!!

      Delete
  21. Hi Vicky, Sorry I keep asking the name of the restaurant, what is the name of the French restaurant? Thanks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tata source:
      ~係囉!! 你好似住係溫哥華仲耐過我, 我應該問返你轉頭, 邊度有好野食介紹比我!! 哈哈~~
      ~不過, 唔緊要啦!! 你有興趣, 就隨便問啦!!
      ~間French restaurant 係1961 West 4th Ave (Kitsilano area)名為 La Cigale French Bistro

      Delete