日光日白去飲酒

April 26,2014 (Saturday)


日光日白, 陽光高掛. 正常情況, 去賞花就最perfect.


↓四月尾, 一出門口, 仍是櫻花處處, 原來櫻花嘅花期, 都應該有成兩個月




但我都估唔到, 日光日白,竟然去了賞酒, 還飲足成個下晝!!

可能Brian 父母性格開朗, 他們識埋啲朋友, 即係我稱附嘅Auntie & Uncle. 也是十分開朗.

這班Auntie & Uncle 係lunch time, 舉辦了一個「點心大會」. 話就話點心聚, 但實話, 就係「賞酒大會」.

這餐茶, 點心都未到, 已經飲緊酒, 還越飲越多. 未飲完一支, 已經有第二支出現.

真係飲到, 都唔知啲酒, 係邊度走出黎.


↓雖然, 點心未到, 但初頭好哋哋, 會一支一支飲.




↓之後, 就好失控, 一次過開兩支酒. 依日啲點心, 又黎得慢, 真係飲多過食.



↓點心開始一窩蜂到達, 這時, 有個Uncle 介紹用"白蘭地酒點春卷"黎食.  用依個方法食春卷, 又真係幾鮮味.  不過, 感覺班Uncle, 真係顛到連食點心, 都要同酒有關鏈. 




↓去到點心甜品, 啲酒, 還沿沿不絕, 想飲多啲, 都有. (有啲酒已經飲完, 收瓶啦)




↓到最尾, 全檯酒, 清晒.  雖然檯面, 只有5支酒. 但當日全部酒係x2. 即係每一支酒, 都打孖黎開, 每款開兩支,  得10 個人. 係日光日白下, 咁飲法, 都幾得人驚. 


















雖然, 飲下酒, 傾下計, 嘻嘻哈哈, 又確實好好玩.

但下晝飲完酒, 出街就有啲唔方便. 此於, 個身有酒氣, 咁樣出街行, 好容易比警察懷疑. 所以, 下晝飲酒, 打後嘅時間, 無得周圍去. 好似無咗成日咁.

都係喜歡夜晚賞酒多啲. 起碼, 飲完之後, 都係時間返歸嗎!! 而且, 我感覺夜晚飲酒, 好似襯返個氣氛多啲.  






20 comments:

  1. You buy the alcohol from the restaurant? Or bring them there?

    That's a lot of alcohol for 10 people!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2
      ~係自己帶去, 我都帶咗兩支
      ~其實, 同依班Uncle & Auntie 飲, 大概都係飲依個份量. 咁先好玩!

      Delete
  2. Replies
    1. samwei:
      ~係呀!! 依一個點心賞酒大會, 我都覺個idea 好新穎. 不過, 難得班Uncle & Auntie 又肯玩, 我都唔介意玩埋一份!!

      Delete
  3. 日光日白飲酒又少見d wor......不過同咁多人一齊又開心d 既

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~我都覺依個活動好特別. 不過, 難得約到一班人, 所以, 大家嘻嘻哈哈, 都幾好玩!

      Delete
  4. 食點心開酒飲真係第一次見啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我都係第一次飲酒食點心. 雖然個idea有啲新穎, 但難得一班人有時間, 又肯玩, 試下都好!!

      Delete
  5. 情況好似將英式afternoon tea變咗做點心,然後茶變咗做酒咁! XD
    老實講,我都同意妳話中午飲酒好似就咁就無咗成日咁!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~現在啲英式下午茶, 都可以要雞尾酒或者甜酒作配塔. 可能, Uncle and Auntie 用依個方法現變成,依一次點心賞酒大會!! 哈哈~~ 不過, 難得大家都得閒約到埋一齊, 就一齊顛下囉!!
      ~依日, 飲完之後, 唔太方便出街, 攪到無咩野做, 就係咁, 坐係屋企等出街食晚餐. 咁就一日!!

      Delete
  6. 好新穎喎,點心賞酒大會。我都未試過日光日白咁飲酒,仲要用拔蘭地點春卷,梗係好高興嘞。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~係啲Uncle 諗依個點心賞酒大會出黎, 他們真係玩到無野好玩. 哈哈~~ 不過, 一大班人難得有時間group埋, 食咩玩咩都無所謂啦!!!
      ~拔蘭地點春卷, 我都係第一次!! 原來個配塔又ok. 帶出鮮味!! 而家又學識多一樣嘢

      Delete
  7. Vicky : 呵呵日光日白飲酒 , 仲係食點心嚟送酒好特別呀 , 參加這點心酒會的人位位都很飲得之人 , 犀利呀 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~都係大家難得都係依段時間得閒, 咁新穎嘅飲飲食食, 都幾好玩!!!

      Delete
  8. who drives??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~call taxi 呀!! 溫哥華坐taxi 好方便!!

      Delete
  9. 嘩,真係好犀利呀,日光日白飲酒,其實佢地係咪飲慣左,所以覺得早上、中午、晚上飲都冇分別啊?

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~哈哈!! 可能都係, 啲uncle & Auntis 可能飲慣咗, 所以, 咩時段飲酒, 傾計都無分別. 但對我黎講, 日光日白飲酒, 都幾新穎嘅節目. 哈哈~
      ~但難得大家有時間聚, 就一齊開心下

      Delete
  10. VICKY 你同 BRIAN 好特別,成日同UNCLE AUNTIE, 反而少同你哋同年齡的朋友出嚟。
    我實唔可以溶入你哋了,我完全無品味,比支可樂我仲開心。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~見到你真好, 我以為你已經去咗生bb啦!!
      ~Uncle & Auntie 都有帶仔女去. 所以, 都唔係得我& Brian
      ~我都係邊飲邊學. 越來越對這方面有興趣!!
      ~你依家點同!! 你最好飲牛奶就最好.

      Delete