Harrison Hot Spring

April 18,2014 (Friday)

去得鬱金香園, 就當然去埋鬱金香園鄰近嘅Harrison Hot Spring嘅渡假勝地行下.

Harrison hot Springs 是溫哥華其中一個著名嘅旅遊地區, 出名在於這裡的酒店是附設天然溫泉. 而且, 溫泉設施是頗有規模. (酒店把大水管引入火山區域, 再加以先進技術, 把火山的水,引入酒店內的溫泉池. 所以, 酒店內的溫泉, 是非常天然.

其實, 臨近個海, 旁邊有間特式酒店. 之後, 側邊又有啲食肆. 係依啲組織下. 真係已經好perfect嘅享受啦!!


↓Harrison Hot Spring 景色. 如果係夏天, 有很多水上活動開放
















↓Harrison Hot Spring有間特式溫泉酒店, 酒店對住個海, 望到山, 已經好舒服.




我哋就無浸溫泉, 只係喺酒店行咗個圈, 不過,  我哋就坐係海邊旁啲長凳, 買啲嘢食, 對住個海, 望下堆山, 黎個歡樂野餐.  


↓人真係要接觸大自然, 好簡單望下山, 望下海~~舒服. 我哋坐係度--野餐




↓歡樂野餐嘅食物. 啲食物係酒店旁邊啲舖頭買. 有雞肉三文治(熱), 水果, 日式熱狗(原來加咗千島醬, 就係日式熱狗)



↓食完咸, 就買啲甜來吃. Brian 食Rum & Raisin 雪糕, 我食朱古力芝士蛋糕




↓食完再繼續周處行下, 其實, 依度(Harrison Hot Spring) 真係純享受大自然嘅地方, 購物點唔多, 最多係農場人員搬啲新鮮收成係市集. 但估唔到, 都有成班五星人黎!! 而家, 五星人無處不在.





而我哋沿海邊行, 行行下見到個公園. 我忍唔住去咗玩韆鞦. 其實, 玩玩下有啲小朋友用啲唔太有善眼光望住我. 好似我霸咗佢哋啲玩具咁. 所以, 我玩咗一陣韆鞦就走. 

不過, 可以對住咁美個景打咗陣韆鞦. 真係打一陣韆鞦,已經感覺難得!


↓對住海景和山景打韆鞦, 打到個口,笑到好大!!




如果係六月黎依度 (Harrison Hot Spring), 水上設施就會開放.  Brian 話, 他細個時, 就係依度玩過踩下踩下嗰啲水上單車. 

係呀! Brian 黎過Harrison Hot Spring, 他亦去過鬱金香園添!! 他專登帶我黎多次.

因為他想我認識溫哥華多啲嗎!! 所以, 他一放假, 就plan 定, 帶我去邊樹行. 因為Brian 話, 無理由, 住係溫哥華, 都未去過溫哥華啲旅遊頂點嗎!! 

可能黎緊夏天, 我會多啲地方去. 



↓而家離六月, 仲有兩個月, 水上活動未開放, 就行去渡頭影下相. 夏天時, 啲旅客係依度上啲觀光船, 遊下山. 觀下景. 




↓近距離海邊影相. 山上仲有積雪, 啲雪去到夏天, 都會有!!



↓揾到人幫我影合照















↓似唔似坐係小船上影相??   Brian 專登影成咁





↓由朝行到黃昏啦!! 要返歸啦!!  臨走見到個好多積雪嘅雪山. 相信依度啲山長年累月, 都會係白色. 因為溫哥華啲山好高大, 離地面好遠. 地面熱辣辣, 山上仲係好凍!!!



↓返歸條路, 都見到雪山




















↓過埋橋, 就返歸啦!


43 comments:


  1. 好靚的風景。
    啲五星人有無幫手施肥?
    真係好似坐緊船仔,大風啲仲似哈哈哈。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~有部份五星人, 一邊食生果, 一邊吐核係草地, 算施肥, 定係播種呢??
      ~去大自然行下, 就順便同大自然玩下囉!! 渣加二, 影埋啲相扮坐船.
      ~大風啲似咩呀? 似水上飄? 哈哈~~

      Delete
  2. Vicky....嘩, 真係湖光山色最迷人 !
    哈哈, 妳和 brian合照那幅, 身邊有兩行光影, 更似在船尾上影.....good shot !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我哋用手機影, 啲合照又好求其, 請啲途人影, 影到好相, 都喜出望外.

      Delete
  3. "船景"相相技術巧威威又似到十足十,加埋靚人靚景,簡直perfect!
    妳咁鍾意打韆鞦,或者婚紗相相都可以喺櫻花樹底下打住韆鞦影喎!
    Downtown嘅japadog好似好D,無咁"流" XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我哋去大自然地方, 就順道同大自然玩下囉!! 所以, 扮玩"船景"相, 無嗰樣整嗰 樣就真.
      ~好高難度, 着婚紗, 打鞦韆, 仲要櫻花樹下, 邊會夾到咁多. 我影到櫻花相都ok 啦!!
      ~係Harrison Hot Spring 依啲郊區地方, 食野方面, 要求唔會高. 見有food cart 有特式少少hotdog, 咪去試下.
      ~而家Japadog 好強, 越開越多啦!! 西區都有Japadog 食! 我早兩日先食完.

      Delete
  4. 住喺温哥華,好似個個週末都係渡假咁喎。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~溫哥華冬天嘅天氣都可以接受. 所以, 黎咗溫哥華, 我都覺自己出多咗街!!

      Delete
  5. 很悠閒的活動呀~~你的朱古力芝士蛋糕好像雪條呢XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~其實, 件朱古力芝士蛋糕, 係特登做到雪條咁款, 咁可以一邊行一邊食.. 嘅我好鐘意

      Delete
  6. 好特別的朱古力芝士蛋糕~好似雪條呀XD~
    風景好靚呀~感覺好舒服~仲要有得打韆秋果下好玩呀~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin morita:
      ~件朱古力芝士蛋糕, 係特登做到雪條咁款, 咁可以方便一邊行一邊食嗎!!
      ~對住靚景打鞦韆, 真係特別舒服和難得!!

      Delete
  7. 好靚的景好舒服呀,我都想去RELAX下

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~大自然真係最簡單, 但就最美, 最令人舒服!!
      ~所以, 放假出去行下. 人都精神啲.

      Delete
  8. Hi Vicky, 眼睛去旅行 & feeling 好舒服! Presentation of 朱古力芝士蛋糕 is so cute.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky Shum
      ~大自然景色, 真係好簡單, 但就好舒服. 所以, 放假去行下. 人都會精神啲.
      ~我覺旅遊區, 通常都會將啲朱古力芝士蛋糕, 整到似雪條咁. 方便一邊遊覽, 一邊食嗎!! 哈哈~~

      Delete
  9. is the chocolate on the cheesecake crispy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~條朱古力芝士蛋糕, 啲朱古力食落口似脆皮雪條啲脆皮咁. 唔錯!! 我覺通常係旅遊區啲雪糕店, 就有依啲一條條朱古力芝士蛋糕賣. 因為啲朱古力芝士蛋糕, 整到咁, 可以方便一邊行一邊食嗎!!

      Delete
  10. 好鐘意見到雪山,可能香港無 :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Florence W:
      ~哈哈~~ 香港無就鐘意. You're so funny
      ~不過, 雪山真係好吸引. 我日日望我都望到雪山不同變化, 感覺好有動感. 我都係因為啲雪山, 所以先鐘意係溫哥華!!

      Delete
  11. 渡頭個景好得鬼靚呀,hk真係無哩d地方!
    5星人.......哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~我都係貪得意去渡頭行, 估唔到影到啲景, 咁舒服.
      ~香港有啲地方, 外國都無. 所以, 周圍都有特別之處, 有機會就去行下!!
      ~5星人, 而家無處不在!!!

      Delete
  12. Replies
    1. wing yi mo:
      ~所以, 去行下感覺好舒服.

      Delete
  13. Really very very beautiful scenery !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~所以, 放假去行下, 感覺好舒服. 好好玩

      Delete
  14. "加咗千島醬, 就係日式熱狗" <---噢....咁Hea 架....XDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan
      ~咁係啲郊區地方, 係食方面, 要求唔高, 有啲特式嘅hotdog, 算係咁. 好彩個hotdog 熱辣辣, 好快食完成隻 哈哈~~

      Delete
  15. 個度風景好靚喎,山長水遠去到,唔住番一晚?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~費事啦!! 我哋都係即興去行下. 所以, 都無係酒店book 定房住下. 我估無預約. 會比較難入住到.
      ~不過, 就可以等下一次, 再入一次, 就會試下住!!

      Delete
  16. 以前都經過 Harrison Hot Spring, 俾妳們影D相咁靚, 引到我都想再去玩呀! 最好住一晚啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~想去就入去啦!!溫哥華去Harrison Hot Spring 又唔係太遠, 又幾方便. 望到啲大自然景色, 真係人都會舒服好多.

      Delete
  17. Replies
    1. Mabel:
      ~大自然景色, 真係唔洗花巧, 望到已經好舒服.

      Delete
  18. 環境咁靚,有機會可以住幾天,可以嘆溫泉。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~會架!! 今次算係探路性質. 所以, 下次再去, 就會玩多日, and 嘆溫泉

      Delete
  19. 得閒嚟享受吓大自然景色 真係舒服到不得了!!! 而且開車都唔係太遠 你哋遲啲會唔會再嚟浸吓溫泉同玩吓水上活動呀~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~望得鬧市多, 真係去郊區行下, 真是相當relax. 雖然依日係海邊行咗好多. 但又唔係話好攰. 大自然真係有神奇魅力!!所以, 遲啲有機會都打算再去.

      Delete
  20. Replies
    1. 水太太:
      ~大自然風景, 望落去都好舒服. 所以有機會再去

      Delete
  21. Vicky : 風景好靚寧靜又舒服 , 很好的旅遊景點 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~啲旅遊書都有介紹, 我有機會, 都會再去下!!

      Delete
  22. 環境好舒服, 心鄺神怡, 放假過來走走真係吾錯 ^ ^
    咦! 五星人即係?

    ReplyDelete