另一位Vicky

May 16, 2014 (Friday)



內心永遠會有着一個夢想. 

話明係夢, 實知無可能達到.

但原來當夢想, 出現在眼前. 

又會覺得無咩特別. 一啲興奮都無. 

可能, 人大了, 責任大了. 知道夢想, 也是重任吧!!
 

-------------------------------------------------

從前, 我對自己事業, 有一股傻勁, 想不段向前衝. 很想力爭上游.

但衝到某段日子, 這股趕勁, 開始減退, 什至有點卻步.

通常啲故事, 都是這樣. 你越是無心. 

曾是你心頭上嘅事, 就會自然出現了.

寄然出現了, 便即本去試一試, 抱着試的心態. 去試試吧

無心下,我竟過了很多關, 一關一關上. 

過了足足兩個月關. 


------------------------------------------------------


上星期, 竟收到應可通知書. 

在我旁邊的人, 得知我收到"應可通知書",  顯得相當興奮. 還有些人讚我---叻女. 真係咁大個女, 都無比人咁讚法.

但我竟然沒有一點興奮. 反而有點
恐懼, 因為知道, 將來會接受更多挑戰.  要附出更多責任心去面對每一天. 


--------------------------------------------------------


現在終於明白, 當年的Brian. 點解想我放慢腳步, 去行每一日. 


我當年常常以為Brian 自私, 不想我向事業向前沖, 其實, 他是想我安穩, 平凡及舒服渡過每一天. 因為職位越高, 責任便大了. 顧慮也多了. 平凡是福, 原來是真的.



不過, 感謝上天, 給我機會. 因為這個機會, 不是人人會有. 我會努力去面對新挑戰. 

--------------------------------------------------------


我即將接受一份新工作

我唔知, 我從前的工作傻勁, 能否出現. 

願時間能浸出, 一位更懂承擔, 更有責任感, 更獨立的Vicky 出來


↓這是我新工作的名牌.




46 comments:

  1. Hi ,Vicky,
    恭喜妳, 願望達成!
    是同一間公司升職嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi家庭:
      ~多謝. 但我都唔算升職.
      ~我完完全全轉咗另一間新公司工作. 職位唔同咗! 但間新公司規模大啲. 希望自己應付得黎.

      Delete
    2. 人地肯俾機會你加入大家庭, 盡力無閉翳, 加油!
      第時有最新嘅一手金融投資利&弊消息, 不妨在此益吓D網友噃!

      Delete
    3. 愛Shi 家庭:
      ~邊有tips ....哈哈~~ 都係一份工. 盡力去做和適應!!

      Delete
  2. 恭喜恭喜!
    好犀利丫,妳去呢間公司唔係好耐,咁快升職,證明妳係好做得嘢的人

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~多謝, 但我唔算係升職. 只係去咗另一間公司工作, 職位唔同咗. 但間新公司就大規模咗. 我自己都估唔到自己可以考入去做. 希望自己會應付到.

      Delete
  3. 努力呀VICKY, 後生女保持份衝勁不竟係好事!
    加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~但我依股事業衝勁, 消失咗好耐. 我而家有啲想生仔多過做野啦!!
      ~不過, 寄然比我考入咗新公司工作, 我會盡下力, 希望會應付到.
      ~多謝你鼓勵

      Delete
  4. 去咗温哥華無幾耐就有咁嘅機會,真係叻女架。
    做人個個階段都唔同,做好目前已經足夠。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~唔好讚我, 我覺自己好彩咋. 你問我點解可以入到而家間新公司, 我都唔知點答你. 不過, 好鐘意聽到你話, 做人會有唔同階段. 所以, 我試下盡力去做. 希望應付到. 接受到新挑戰

      Delete
  5. Wish you have a very successful new start !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~Thanks. 新開始, 點都需要時間去習慣下, 希望自己應付到

      Delete
  6. congratulations !
    Wishing you all the best with your new role.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samwei,
      -多謝祝賀, 我也希望自己能快些投入新角色.

      Delete
  7. 恭喜曬! 我覺得自己好似之前既你. 曾經自己都衝得好勁,做兩份工,搞到無咩時間放係屋企. 但覺得機會黎到無理由唔要.
    之後又同自己講,應該放下腳步, 留返d時間精力放工做自己中意做既野. 但暗地裡都覺得自己仲後生應該繼續衝!
    我都希望自己可以有既機會. (非常好奇你係做咩, 類似金融保險要考牌gei?)
    ps: 終於的起心肝寫左第一篇blog http://www.foodinyvr.blogspot.ca 參觀下比下意見啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ichigo,
      -你應該後生過我好多. 你有衝力係事業上是好事.
      -我唔細, 又剛搬黎溫哥華, 又要習慣新工作, 心理上真係好多適應. Anyway, 希望自己快d溶入各方位啦!
      -無錯, 工作方面是關於金融. 但我而家好懶唔想再考試. 要考先算.
      -嘩, 你寫blog 啦! 歡迎你加入blog 行列, 我會去望下

      Delete
  8. 恭喜你呀~Vicky!!!!
    新工作新挑戰~~~加油!!!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi
      -多謝你為我加油. Thank you so much.

      Delete
  9. 恭喜你呀~
    你有實力先比個位你坐~你一定handle到架~唔好比咁大壓力自已呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia Cheong:
      ~我都唔知自己做唔做到, 會盡力!! 但好多謝你鼓勵

      Delete
  10. 恭喜晒~ 人地請得你, 當然係認為你會有能力的啊~~ 放心去工作啦~~
    我見到你打---而家有啲想生仔多過做野啦!!
    哈哈~~~ 話唔定又遲點會有好消息公布呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. emily i
      ~我而家已經無咩事業心, 最想結婚生仔.
      ~不過, 今次真係難得機會. 我會盡力去. 希望唔會令公司失望

      Delete
  11. Congrats!! 慢慢來吧,一定沒問題的~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我有啲害怕適應依一關. 但我都會盡力, 因為這份工, 機會難得. 但好多謝你鼓勵

      Delete
  12. 加油呀!你身邊所有人都會支持你!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~多謝你加油, 有人係身邊加油, 支持, 真係舒服啲.

      Delete
  13. 恭喜恭喜恭喜 ^^
    順順利利喔 ^3^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan
      ~Thank you. 我會盡力去做!!

      Delete
  14. Vicky...有新工作就有新挑戰...
    妳確實擁有好多, 已無什麼掛慮..這個時候就更可放膽去接受新挑戰...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~新挑戰對我黎講, 唔容易. 希望自己能做到更好

      Delete
  15. 恭喜Vicky !!!
    祝願你在新的工作崗位上 事事順利 可以快快投入適應新的工作 加油 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~適應依家野,真係唔容易, 每日都像盲模模. 只好盡力去應付!! 但好多謝你鼓勵

      Delete
  16. 恭喜曬!希望你快快適應新環境,事事順利,各方面都能平衡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~多謝你鼓勵呀!! 萬事起頭難. 而家盡力去走上軌道

      Delete
  17. 恭喜vicky!
    其實平淡是福係真架,雖然係我心目中都好似無點吾平淡過(由畢業到而家都係打同一份工),但有小小火花都可以令自己既生活精彩D既....希望一切順利!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~我越來越追求平淡, 但就是追求平淡時, 機會竟然出現. 現在慢慢試下去行. 希望可以適應一切!! 多謝你鼓勵

      Delete
  18. Congrats, Vicky!

    Having a new job will throw you outside of your comfort zone and achieve great things!

    Enjoy the journey!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Pluw 2:
      ~現在都係慢慢去適應啦!! 多謝你鼓勵

      Delete
  19. 恭喜你呀~Vicky!!! 

    ReplyDelete
    Replies
    1. 涼粉子:
      ~多謝你呀!! 其實, 新工作都有好多東西需要適應!! 我都希望自己快啲上手

      Delete
  20. 恭喜 Vicky!
    我之前份工都只係抱着試吓的心態, 因為自從仔囡出世後, 真係無做嘢多年, 只係專心照顧仔囡, 當囡囡都返全日學後, 咁啱比我見到份工時間非常適合又可以同時照顧到仔囡, 諗住攞D見工經驗, 因為我知道尼份工好多人申請, 而且全部申請人都係本地人, 為獨是我唔係英國人, 我有個朋友也有申請同一份工, 無諗住得架! 可能就係無諗住得, 可能就係咁表現也比較輕鬆, 自然, 當然其他一切都合付資格! 結果我有日我收到電話通知, 我被應用了! 世時就係咁奇妙!

    你一定得嘅!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~我都恭喜你, 你做咗媽媽之後, 都可以找到一份自己喜歡嘅工作!! 不過, 世事真是奇妙, 原是無心, 反而得到了. 但我很感激向上天比機會我. 因為我現在工作環境和同事比到一個好nice嘅感覺我.
      ~我而家希望自己快啲上手. 唔洗成日返工都盲摸摸

      Delete
  21. Add oil! 我都希望可以升職加薪~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nicole:
      ~我唔希望自己會升職加薪, 我只希望自己能快啲上手.

      Delete