直落

April 21,2014 (Monday)


仍然是復活節假期.

這年, 放足四日. 我覺好驚訝! 但當然, 可以放多啲, 我都唔介意. 哈哈~~

有假期, 就盡量諗啲活動比自己. 輕鬆下,都好。

所以, 就去咗剪頭髮, 行街, 睇戲直落............

講到直落, 好似好勁, 好多節目咁.

其實, 我嘅"直落"嘅意思, 就係睇完戲, 即刻走咗去食晚飯. 而之後, 就返歸瞓啦!  哈哈~~


↓一朝早去剪頭髮, 好彩係假期裡面, 髮型屋, 都照開門.  剪到整齊啲, 就去玩!  今次專登要剪短啲, 長度啱啱touch shoulder. 剪完幾日, 都無扎馬尾, 但之後, 就好懶, 唔係太想用時間梳頭, 所以, 一星期後, 又扎返馬尾. 因為方便




















復活節假期, 當然會去行下街. 而家, 加拿大啲零售算係咁.  啲商場係假日都照開. 係早啲close之嘛. 好過無得行

而Brian 又推使我用新科技啦!!  所以, 行街嘅目的. 就睇下啲電子產品. 當然啲產品, 要啱我channel啦!!

一有粉紅色, 我就會比心機用. 



↓所以, Brian 買咗粉紅色keyboard 比我. 整埋Hello kitty home screen. 黎比我習慣新電腦.



↓復活節行街, 買了盒Hello kitty Puzzle.  寫明係3D Puzzle. 砌完要用3D 眼鏡睇 (puzzle 盒上的眼鏡), 用副眼鏡睇Hello kitty & Daniel 就有3D 效果. 其實, 只係少少特別效果.  有啲呃細路成份. 但我喜歡這副puzzle 有Daniel. 而且, hello kitty and Daniel 又一齊渣住把遮. 我覺喻意 "風雨同路".  所以先買



↓第二日, 仲去買個相架, 箱起幅"風雨同路"puzzle.  




















↓行街, 唔少得買零食. Rum & Raisin Pocky sticks 上咗癮, 大量入貨, 返工食.




而係復活節假, 依邊嘅戲院, 竟然有港產片上影.  

當然, 就走去睇啦!!  講真, 我都唔知幾多X年無睇過港產片. 而且, 我覺睇戲, 都係幾好娛樂.  而且, 仲係香港味道嘅娛樂. 簡直perfect.

我哋睇咗齣港產片叫「魔警」有張家輝和吳彦祖(靚仔). 


齣戲唔錯. 可能我太耐無睇港產片, 睇完「魔警」, 覺依家啲港產片, 啲橋段, 進步咗好多呀!!

  

↓戲院票 (用員工福利買, 有買一送一優惠).  由於係戲院內唔比影相, 好求其偷影咗張相. 睇戲有中文字, 廣東話對白. Happy~



睇完戲, 就直落去食飯.

去咗食, Brian 近期, 最喜歡嘅台灣嘢.

其實, 今次去食台灣嘢 , 都係特登帶Brian 父母去試. 因為他們成日聽我和Brian 食台灣嘢 . 所以, Brian 父母想知台灣foods 有咩特別.  因此, 係復活節假期同Brian 父母去食一次.


好彩, Brian 父母都肯試新嘢 , 唔會一邊食, 一邊擴拒. 仲食得多過我& Brian 㖭!!


↓食咗鹵水蛋, 飲咗仙草蜜, 芋頭oreo 沙冰.




↓食咗鹽酥雞, 鹵大腸, 炒羊肉



↓三杯雞, 仲有台式炒米(無上鏡), 最後, 還吃了豆腐花.



↓四日時間, 過得幾快, 放完復活節假, 就開工. 這天, 第一日帶新電腦開工, 部電腦係陪我食lunch和遊blog. 




















30 comments:

  1. 長度啱啱touch shoulder的髮型, 襯得妳更加柔情似水噃!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~我係見summer 就黎到. 所以, 就剪短啲!!
      ~其實, 好多年前, 我是長期短頭髮, 係依七,八年, 先留長 and 扎馬尾

      Delete
  2. 新髮型好好睇。
    有粉紅色keyboard好特别。
    台菜有大腸,Brian父母都啱?佢哋真係易相處,希望你哋嘅關係一路都係咁好。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~其實, 個髮型無大變. 我都係見summer 就到, 所以, 叫髮型師剪短啲啲.
      ~而家很多電子產品, 都肯出粉紅色. 所以, 我都用得好happy~~
      ~Brian 父母,真係肯參與, 很開通. 而且, 咩都肯賞試, 我覺依方面好緊要. 因起碼大家感覺都舒服啲. 我都希望我哋關係一直keep 到.

      Delete
  3. 新髮型好睇呀,我有時都懶但馬尾會令我頭痛,所以無辦法。
    你個邊有港產片睇,好開心呀,我好耐好耐無睇過戲啦,又或者係我覺得唔太吸引啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~我都係見summer 差唔多黎, 所以去剪短啲啲頭髮.
      ~我比較鐘意扎馬尾, 好簡單扎埋一齊, 就出到街, 而且, 望落去又好似好整齊. 哈哈~
      ~都係岩岩先有港產片係北美上, 講真, 我都好耐無觸摸港產片, 今次睇, 又覺港產片進步唔少. 如果再有其他港產片係北美上, 都會去睇. 而且去戲院, 聽到廣東話, 好親切

      Delete
  4. 個粉紅色keyboard堅靚喎~~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 水太太:
      ~現在很多電子產品, 都有出粉紅色, 對我咁鐘意粉紅色黎講, 真係用得特別開心.

      Delete
  5. 妳個新髮型幾好睇喎,影多D相黎睇下呀
    puzzzle叫風雨同路?好正喎,哈哈
    妳係戲院做?有員工福利?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~其實, 個髮型都係剪短咗, 諗住黎迎接夏日. 這個髮型只keep 一個星期. 之後, 我都係扎返馬尾. 因我懶梳直, 一起身, 把頭髮扎埋, 又方便, 望落去又整齊!!
      ~我感覺hello kitty 好少有埋daniel 嘅產品. 而且, puzzle 幅畫, 一望落去, 就有"風雨同路"嘅感覺. 所以, 即刻買!!
      ~我唔係戲院做, 只係公司同戲院有啲合作, 所以, 我現在睇戲, 有買一送一優惠

      Delete
  6. 真開心可以喺戲院睇魔警!吳彥祖型嘛?
    我鍾意你新髮型嘅長度。DONDON係要我有咁長留咁長,又唔方便,咁大年紀留到咁長又肉酸,不過佢話事啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela
      ~吳彥祖, 我覺他又型, 又靚仔. 見到他做戲, 都好開心.
      ~係北美住, 可以去戲院聽廣東話, 睇港產片, 我覺好有親切感. 遲啲再去其他港產片, 會再去一次睇
      ~以前Brian 很喜歡我短頭髮, 短到似梁詠琪, 係依六,七年, 他喜歡我長啲頭髮. 其實, 長有長好. 短有短好. 長頭髮, 一年唔係好洗剪太多次頭. 慳唔少!!哈哈~~

      Delete
  7. 粉紅色keyboard好靚呀,brian 對你真好啊~ ^^
    你就好啦,有員工福利,幸福 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~Brian 係電子產品發燒友, 他見我用新產品, 他仲開心過我。 Also,依家啲電子產品, 又出多咗粉紅色. 他見粉紅色電子產品, 都唔介意買比我. 都係個句, 他見我用新電子產品, 他會很開心!!
      ~依啲福利, 都幫唔係生活幾多, 但有好過無. 哈哈~~

      Delete
  8. I like your new look ! 英國還是有點兒落後,Easter Sunday 所有商店仍然唔會開門。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~thank you, 諗住剪短啲, 迎接夏日嗎!!
      ~加拿大都係依幾年, 先係啲假期肯開門營業, 但放門時間好短, 但好過全close.

      Delete
  9. Vicky你呢個新髮型好好睇呀 好襯你 :)
    好鍾意你帶返工個HelloKitty餐盒呀 仲有埋隻Kitty叉 有哂一套 見到都開心啦~~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~Thank you, 我都係諗住夏天就到, 所以, 剪短啲頭髮.
      ~個食物餐盒係溫哥華買, 我自己都好鐘意用, Anyway, 有hello kitty , 我就開心快樂.

      Delete
  10. 髮型好好睇啊!
    真係估唔到Brian爸爸會肯食大腸! ^^"
    仲記唔記得以前Toronto, Vancouver都有中文戲完呀!唉。。。真係those were the days!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我見夏天就到, 就剪短啲頭髮, 迎合下夏天!!
      ~Brian 爸爸都有啲唔太鐘意食大腸, 只係叫我哋唔好食太多, 之後,講咗一堆豬嘅結構常識比我哋聽. 哈哈!!
      ~我以前讀書, 會去多倫多城市廣場睇港產片, 之後都無晒啦!! 所以, 我都好耐無睇港產片

      Delete
  11. 粉紅色Keyboard好Sharp好靚呀!!!
    原來你個邊戲院都有得睇港產片架!!!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily bubi:
      ~我都好鐘意粉紅色keyborad, 而家都係用緊依個keyborad 打字!! 越用越鐘意
      ~其實, 我覺依邊戲院, 應該一早入啲港產片啦!! 依邊啲戲院, 都有其他國家嘅電影上畫. 而且, 依邊亞洲人都唔少!!

      Delete
  12. 我覺得你嘅新髮型好好睇呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~而家唔型啦!! 通常剛剛剪完都好睇啲. 我自己懶打理. 我依家又扎返馬尾啦!! 方便又整齊!!

      Delete
  13. Vicky : 粉紅色keyboard 好靚 , 顏色鮮艷人都醒神些 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~而家啲電子產品出多咗粉紅色, 真係岩晒我!!

      Delete
  14. 想問邊度可以買到hello kitty野? 唐人商場個間好似閂左..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ichigo:
      ~Metrotown,Richmond centre or downtown(Shifeon) 都有啲hello kitty野賣.

      Delete
    2. 我之前係aberdeen見過hello kitty包書膠, 如果你見到可唔可以通知聲~ thanks!

      Delete
    3. ichigo:
      ~我見Metrotown 有間叫Gift surprise (Metrotown Ground level, Tel:604-439-3363), 有很多種類嘅hello kitty 物品賣, 你試下call 去問, 有無hello kitty 包書膠. 依間, 你可以用廣東話去問都得.
      ~希望幫到你

      Delete