維多利亞長周末

May 19, 2014 (Monday)

星期一是維多利亞日, 夾埋周末.  就做成一個長周末.  

講真, 我放這個長周末, 放得好------心不在言.

因為這個長周末之後, 就需要迎接新工作.

此於, 新工作, 需要適應一個大環境. 我知, 我個心, 實有十萬個為什麼!

不過, 依個長周末,   又唔知點解, Brian 屋企有好多節目.  而且, 啲節目都預埋我, 我咪跟住去囉!!

此於, 有啲街去下, 都唔會令自己個腦越想越多.

無事業心嘅我, 對返工, 係少咗衝動. 



----------------------------------------------------------------------

Day 1: (May 17, 2014 Saturday)

 假期的第一日, 去了賞酒大會.
↓Brian啲Uncle 係癲癲哋, 真係好喜歡品賞酒. 所以每個月會舉辦賞酒大會.十個人, 飲六支酒. 今次啲酒, 都係有名酒莊嘅酒.


↓除了飲酒, 都有食嘢 . 片皮鴨, 游水蝦 (Spot prawn). 我覺中餐, 襯酒都唔錯!!
 


------------------------------------------------------------------

Day 2: (May 18,2014, Sunday)
假期第二日
一朝去食早餐, 之後, 就去行街, 去行街原因, 都係因為需要買返工套裝, 準備返新工. 原來依家要買先知, 而家啲返工套裝都唔平. 總之, 以前嗰啲衫, 就唔好throw away 啦. 而家從新買, 又多咗洗費.



↓一朝早, 去咗食麥當當早餐
 



↓行完街, 買完套裝, 去咗食下午茶. 


↓入夜, Brian's daddy 竟然提議去食拉麵. 今次坐bar 檯食拉麵, 隔住大玻璃, 見住自己碗拉麵誕生








----------------------------------------------------------------------
Day 3 (May 19,2014 Monday)
假期第三天, 是維多利亞日.

又是我返新工前一日.

這天, Brian爸竟話去行海邊, 順便去海邊食下嘢. 不過, 行行下天氣, 都開始馬馬. 


↓係溫哥華, 去海邊好方便. 真係一陣就到. 但行行下天氣都開始馬馬
 


由於, 天氣馬馬, 都係轉去室內食, 會穩陣啲.  所以, 去咗一間成日幫襯嘅茶餐廳食lunch. 

↓lunch食咗白汁雞柳盒, 還有湯麵
 


↓lunch豬扒包, 還有西多士
 


夜晚, Brian 爸, 又唔知點解, 去買啲特別嘅食物返屋企食. 而且, 晚餐仲開酒飲. 好似同我返新工, 而慶祝咁.

但其實, Brian父母係唔知我要去開新工. 我想過咗新工嘅training先同Brian父母講.  所以, 這個長周末咁多節目去. 我都覺得奇怪. 點解我返工前會咁多節目去. 感覺我周邊啲人, 都是和我慶祝咁

我唔知點解自己對這份新工, 有着一種"怯"嘅感覺. 這種感覺前所未有. 可能我近幾年, 太追求平淡啦!! 有新戰, 感覺有啲難去對坑啦. 哈哈~~



↓晚餐食咗牛油果沙律, pizza (平時追求健康嘅Brian 爸, 邊會肯食pizza. 所以, 他主動買黎當晚餐, 我& Brian 好開心!!)

 


還有食燒雞. 最特別是Brian 爸開咗支珍藏出黎飲. (日本米酒Sake)
 





22 comments:

  1. 拉面係日本人主理嗎?白汁雞枊盒好厚,好似食緊厚多士咁 ^^
    希望你順利過渡這個挑戰

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~拉麵店, 全是日本人處理. 相中拉麵店, 係日本都有門市. 所以, 這間拉麵, 很正宗.
      ~厚多士----現在好hit. 哈哈~~ 不過, 相中件厚多士, 味道唔錯, 食完個胃好飽滿
      ~現在就是每日學習中. 真係想自己快啲上軌道.
      ~但好多謝你鼓勵

      Delete
  2. 成日同D uncle玩悶唔悶㗎?我好怕同我老公D fd玩(佢地大個十幾年),每次出親來我都悶爆
    妳之前返D工唔駛著套裝㗎?
    祝開工大吉、工作順順利利^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~Brian 啲uncle 好玩得, 無所不談, 一啲都唔悶, 每次見大家都開心無限. 而且, 每次見係一啲uncle, 都學識咗啲知識. 因此, 都唔介意同Uncle 出去食飯.
      ~我由多倫多搬黎溫哥華, 要pack 箱黎, 所以, 好多衫都丟掉or 送咗比人. 因為我初頭以為黎溫哥華會休息一陣or 做啲part-time 工. 所以, 以前啲套裝, 都無保留.
      ~估唔到黎溫哥華又比我考上份新工作. 套裝又跟身啦!!
      ~多謝你鼓勵

      Delete
  3. 你同brian家人簡直就好過自己家人一樣,好羨慕呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~Brian家人比較outgoing. 所以, 都會明白我和Brian 想法. 我同Brian而家同Brian 父母一齊住,但自由度都好大. 我都好感恩!!

      Delete
  4. 我好怕轉變,怕要重新適應。但VICKY你後生,一定無問題!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~都唔關後唔後生事!! 我而家心態,已經唔同咗, 太多新事物, 反而覺得怯. 唔同以前, 一尾鐘意衝, 諗起以前嘅自己, 都覺自己crazy!! 哈哈~
      ~Anyway, 而家都係不段學習, 但願上到條軌道

      Delete
  5. 見到你的食物,次次都會流口水,如果的住溫哥華,一定會肥到200磅。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~會唔會好誇, 係溫哥華住會肥到200磅. 哈哈~~
      ~不過, 溫哥華啲食物, 真係幾新鮮, 款式近亞洲口味.
      ~咁好彩, 你移民去英國, 如果唔係, 你當年黎咗溫哥華, 而家真係會200磅! 哈哈
      ~不過, 你係英國都好識揾地方食. 見你都介紹好多

      Delete
  6. 之前仲想問吓你幾時返新工 原來已經開始了:)
    面對新挑戰有怯的感覺 是十分正常 到你上咗手就會好好多啦 加油!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~我update 網誌好緩慢嗎!!份新工都返咗半個月啦!! 仲出咗第一次糧. 哈哈~ 不過, 好多謝你關心!!
      ~而家日日都學習中, 都咪話唔驚, 因為仲未有實在嘅感覺, 總之, 好想希望自己快啲上手. 不過, 返咗依份工, 感覺時間好快.

      Delete
  7. 温哥華食物相百看不厭。
    你啲uncle唔知係咪我識啲朋友呢?都係鍾意飲酒玩得好癲類型。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~又會咁橋, 你班溫哥華朋友又喜歡飲酒...哈哈~~ 不過, 飲下酒, 又幾好玩, 所以, 酒真係好好嘅發明.

      Delete
  8. 家人咁細心為你安排節目, 等你輕鬆面對新工作, 真係細心!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~其實, 我過咗training 先同Brian 父母講, 我有新工作做!! 他們事前唔知, 我返新工. 但又唔知點解咁岩得咁橋. Brian 父母係我返新工前, 安排一堆節目.

      Delete
  9. 連老公父母也和你慶祝和打氣, Vicky放心嘗試新工啦, 加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mandy:
      ~我而家同我另一半父母一齊住, 有時, 他們有街去, 都會預埋我. 但他們事前唔知我有新工作, 因為我想完成Training 先宣佈比身邊啲人知, 我有新工做!!
      ~但唔知點解咁岩得咁橋, 他們係我返新工前, 會咁多節目同我去. 好似先見知明咁.
      ~我都希望自己能快啲上工作軌道. 多謝你為我加油

      Delete
  10. Vicky, 能跟一班有品味,有話題的uncle暢聚,真係有好多得益,又食又學到嘢。感恩哩!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~有啲人覺我很奇怪, 會同一班Uncle 出街食飯, 出街玩, 其實, 我係班Uncle 身上, 學到好多野.

      Delete
  11. 白汁雞柳盒咁特別既

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~依個白汁雞柳盒都係第一次食!! 得意之餘都幾飽肚

      Delete