鬱金香節

April 18, 2014 (Friday)

擁有四日復活節假期. 真係前所未試過. 真係自返學之後, 都未試過復活節, 可以放足四日假.

放假, 就當然諗啲活動玩下.

而每年復活節開始, 溫哥華嘅鬱金香園, 就會對外開放. 舉行鬱金香節. (Tulip Festival)

但check check 天氣報導, 原來四日復活節假期裡面, 有三日都會落雨.

我哋就揀咗無落雨嗰日, 去咗睇鬱金香.


↓而去鬱金香園, 路程唔近. 要上高速公路, 又要過橋. 所以, 出發前, 去咗A&W快餐店食個早餐先


↓出發啦, 首先, 過橋. 我覺溫哥華啲橋, 外觀好有型. 感覺好宏偉. (突然係度諗, 溫哥華需要咁多橋, 係度讀工程師, 咪會好吃香. 哈哈)



↓沿途見到山景, 山頂上高, 仲有雪堆積. 山上高, 仍然好凍下. 而行行下高速公路就擠車. 真係公眾假期, 就真係公眾假期. 人人都諗節目去. 去鬱金香園都零舍多人啲.



↓坐咗兩個幾鐘, 終於到啦! 見到路牌指示啦!! Agassiz Tulip Festival (如果條路唔擠車, 個幾鐘就到㗎啦!)



點知, 去到鬱金香園門口, 門口位工作人員, 突然間話, 鬱金香園要close. 


理由係停車場無位和園裡面太多人. 好擠迫.

我當躺打了個特. 山長水遠黎, 竟然係門口話, 無得睇

但當然, 無人願意走.

我咪單人匹馬, 行入去園內, 同啲其他工作人員講, 點知園內啲工作人員, 竟然同我講, 「我無聽過鬱金香園要close喎!! 」


所以, 我咪叫Brian 去第二樹, 迫好架車, 照行入鬱金香園囉!!

跟本, 鬱金香園門口個位工作人員, 一對手應付唔到, 咁多人流, 就係咁趕人走. 其實, 好多人有心黎睇, 係唔介意排隊等. 但門口工作人員, 唔識應變, 就趕人走囉!!

鬱金香園請到依啲前線人員, 真係同公司倒米.


雖然去鬱金香園過程, 比較混亂. 但最後都能達到目標. 入到園內. Happy. 仲有啲滿足感. 嘻  (因有啲人, 真係被趕走咗, 白行咗躺)




↓Anyway, 終於, 入到黎鬱金香園啦!! 啲鬱金香一節節唔同色.


↓紅色鬱金香, 望落去, 好似紅海



↓身後是不同顏色鬱金香, 遠望一條條不同顏色, 啲旅遊書話係地下的彩虹.




↓係鬱金香園, 影咗張合照.
















↓鬱金香背景係被山圍住, 當時置身其中, 感覺好舒服. 但如果, 等多一,兩個禮拜先黎, 啲鬱金香開得大粒啲, 我相信風景會更美



↓黎得花園, 農莊地方. 實會有泥. 原本一入場係會附送鞋套, 點知當日人太多, 一早派晒啲鞋套, 我就自己用購物膠袋製作成鞋套囉!! 




↓Brian 平時好少要求影相, 黎到鬱金香園, 他影相竟擺埋手勢. 我都和應下!! 哈哈~



↓而鬱金香園, 係溫哥華其中一個旅遊點. 遊客實多, 但現在就好多五星人呀!! 其實, 黎得加拿大啲五星人, 算係ok, 起碼肯排隊. (但好好笑, 他們入場時, 會不段提自己和他們近親 "排隊,排隊". 聽到好好笑) 但此終五星人文化和態度, 仍是有點不同.   有時, 係旅遊地方想影相係會有難度. 同埋園內寫晒簡筆中文. 就知幾多五星人黎旅遊. 



↓這個鬱金香田園出名在於, 田園旁邊是群山. 山頂仲有雪㗎. 花+山+雪+藍天. 顏色配合成一層一層咁.  望到係好舒服. (我用手機影, 影唔係好到啲山上積雪. 但其實山頂端, 係有好多雪)







29 comments:

  1. 嘩!好在妳無放棄,山長水遠去到,就咁比個不負責任員工"耍"走就唔扺啦!
    真係幾靚喎!不過見到D簡體字都要睇多兩眼先明! @_@!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~所以, 今次入到鬱金香園, 有啲即功感. 估唔到去鬱金香園會比到依個感覺我.
      ~其實, 隔多一,兩星期去, 啲鬱金香開大朵啲. 應該會仲靚.
      ~啲簡筆字, 我都估到咩字. 但而家連指示牌都係為簡單字啲人而設. 就知有幾多五星人黎旅遊. 好彩, 他們算係守規舉

      Delete
  2. Vicky
    這裡地大環境寬閤,靚花又多,在這裡漫步,大樂也!
    來到無得入,會極可惜。 好彩你有契而不捨精神。。。。。讚讚

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~其實去鬱金香園參觀, 係一件優閒嘅事, 但估唔到要同人理論先入到, 不過, 入到鬱金香園, 額外有滿足感.

      Delete
  3. 唔擠車,都個幾鐘,都好遠啊~
    好在你叻叻走去問喳,唔係就白行,唉....D 工作人員點可以亂講架,不過我估佢地可能真係太多人、太辛苦了,好在遇上你咁好的人,如果o係香港,守門口位工作人員一定比人鬧爆呢.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~外國地大物博, 渣個幾鐘頭, 已經唔係話遙遠啦!! 而且, 去鬱金香園, 駕駛時速都唔係好快. 以前我由工作地點返娘家, 渣車都要個幾鐘, 時速仲要100km/h 先得
      ~山長水遠去, 無得入, 真係好失望. 而且, 鬱金香園, 明明話營業時間到6pm. 而家1pm 就話close. 好似唔合邏緝.
      ~我覺外國, 好少人鬧啲服務人員, 連坐飛機, 班機無理由cancel咗, 都無人會嘈. 因為嘈都無人理. 所以, 外國啲人好獨立. 有自己一套解決方法.
      ~香港服務太好啦!! 有時我感覺香港人, 寵壞了.

      Delete
  4. 咁遠去到無得入真係好掃興,好彩你醒目問吓啫。
    鬱金香花海真靚,襯埋雪山景更靚。
    園内提示有冇寫不准在此大小便呀?睇吓加拿大政府會唔會叫市民包容吓。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~我都係博下咋!! 係外國生活, 好多時都要自己諗辦法. 問下又無壞, 點知得咗. 入到鬱金香園嗰陣時, 仲有啲滿足感. 哈哈~~
      ~個鬱金香園出名, 就係山群圍繞鬱金香. 觀鬱金香之餘, 仲見到山景色
      ~嗰日擠車時, 我見到有個亞洲小朋友行咗去公路啲草旁邊小解. 但無法in between of highway, 依個時候要去, 都可以原諒!!
      ~但香港個啲, 又真係幾難解決.

      Delete
  5. 得今年先至有4日復活假,以前冇㗎?
    好彩妳主動入去問咋,如果咪白行一趟
    妳地揸車要幾耐先入到去呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~以前係多倫多得3日復活節假. 係溫哥華依邊有4日.
      ~去問下又無壞. 白行一躺, 仲唔抵. 而且, 我哋唔係個個周末都有時間嗎!!
      ~如果無擠車, 渣個零鐘頭車就入到去鬱金香園.

      Delete
  6. 個度D STAFF真係幾唔識變通,仲私自咁同客講,唔係幾好~~
    我諗天氣再好D,個景一定仲靚^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我仲懷疑門口個staff, 放食飯. 交更時間.所以, 咩都唔想理.
      ~無錯, 依日如果多啲陽光, 會更美麗!! 但無落雨, 已經好好.

      Delete
  7. 啲顏色好燦爛。你哋可以喺花園種喎。
    見到嗰啲簡體字SIGN。。。真係失禮人。全世界都知邊個民俗最唔守規矩。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~其實Brian 屋企門口都有種鬱金香. Brian 爸叫我哋坐係門口觀下鬱金香添!!哈哈
      ~我覺今次係鬱金香園見啲五星人都ok!! 不過,依家崔勢係多五星人黎旅遊, 唔用簡筆字都唔得啦!!

      Delete
  8. 係度讀工程真係幾吃香架, 諗諗佢啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭
      ~我依家先讀, 讀完, 做埋實習, 我都就退得休. 而家我讀唔切!! 哈哈~~

      Delete
  9. Hi Vicky, the pic of you & Brian looks good. So relaxing & wonderful wandering around & seeing so many tulip.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky Shum:
      ~啲相, 好簡單. 全是手機影. 但放假, 周圍去參觀下, 係幾relax!!!

      Delete
  10. vicky 你個花海真系靚到呢 圍住你地呀 @@
    顏色又好靚 太正啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. meiwa tsang
      ~鬱金香種到一層層唔同色, 真係好美. 所以, 放假就特登去睇下

      Delete
  11. 鬱金香園~好壯觀呀~~顏色好鮮艷好靚~~
    係HK我只是在花展時見過鬱金香XD~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~其實, 鬱金香嘅花期, 都係好短, 我哋都係得依個月,先有鬱金香睇.

      Delete
  12. very beautiful flowers !! Vancouver is very beautiful !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~啲花group埋一齊種, 望落去, 真係好美.

      Delete
  13. Replies
    1. 水太太:
      ~啲鬱金香group埋一齊種, 型成花海, 而且旁邊又有山群, 第一眼望落去, 都覺似幅畫

      Delete
  14. 個鞋袋咁得意HAHA...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cherrie 農夫:
      ~原本入場費, 係包埋鞋套, 但當日太多人, 所以, 鞋套唔夠供應, 我咪用車上面啲購物膠袋, 自製鞋套.
      ~入到去鬱金香園都唔會整到對鞋, 全腳泥

      Delete
  15. 好大的鬱金香田呀, 其實之前我都諗過去荷蘭, 一直未有機會去!!

    ReplyDelete