粉紅色心心蝶


April 17,2014 (Thursday)


一打開個盒, 見到粉紅色心心蝶, 真係忍唔住講, 「好靚呀!」

收到Le creuset 粉紅色心心蝶做手信, 真係萬般開心.

平時, 係網上就見得多粉紅色心心蝶, 而家真實係面前. 真係覺兩隻蝶更加靚.



↓Brian父母去旅行, 買了一set LC 粉紅色心心蝶和一隻杯給我. 這些手信, 全是Brian 爸hand carry 帶返黎加拿大, 這次, 航空公司特許比客人寄手提行李入倉, 但Brian 爸堅決把手提行李留在身, 因為Brian爸話, 手提行李裡面, 係Vicky 啲Le creuset 黎㗎. (這些經過, 是Brian 媽細細聲同我講!) 聽到, 感動㗎!



我嘅喜好, 可能太容易比人觀察到. 

現在, 在街上看到Hello Kitty, Le Creuset 及粉紅色物品. Brian 及Brian 父母, 都會加緊留意. 甚至會影張相比我睇.


↓其實, Brian 父母去旅行途中, 已經whats app 張相比我.問我想要相中的咩物品做手信. 




↓由於Brian 父母對Le creuset 物品唔在行. 他們要我圈住, 我想要的Le creuset!! 我相信Brian父母就是帶這幅相, 比百貨公司嘅售貨員睇.

















Brian 父母這個年紀, 快來快去, 去旅行. 聽他們行程, 我比他們後生, 都厭攰!!

而這次旅程, Brian 父母係我和Brian 返工時落機, 到達溫哥華.

但到我和Brian 放工返歸時, 已經見Brian 父母執好行李, 開機洗衫, 甚至玩緊電腦.  精神狀態非常好. 真是唔講, 都唔知他們去了兩星期, 非常緊揍嘅旅行. 


但他們返黎加拿大之後, 在食方面, 就出街食啦!! 因為Nanny 仍在菲律賓中.

原本最喜愛研究新菜式的Brian 爸. 轉咗喜歡打網球. 落機第二日已經去咗打網球啦!! 其實, 我可以煮晚飯, 但Brian父母話唔好意思, 見我一放工就入廚房喎.


因此, 而家日日放工, 都出街食dinner. 我隻粉紅色心心蝶, 還未有機會用添!!



↓而家出街食飯, 通常食中菜. 叫啲小炒送白飯 or 白粥. (食過薑蔥爆豬潤,椒鹽白飯魚, 鹵水鴨)



↓依蝶鴨舌好野味........另一日晚餐, 又係叫啲小炒食飯. (蒜容西洋菜, 炸魚柳, 凌魚球), 而家望返啲相, 原來Brian 爸都幾鐘意食炸物. 哈哈




↓味菜肉絲, 茶熏鴨. (我覺美味)



↓也去過麥當當解決



↓晚餐, 去茶餐廳食. 原來茶餐廳啲晚餐combo, 都好多份量, 有飲品, 湯, 餐包+主菜.相中是咖哩牛腩飯, 咁食法, 真係好足夠



↓雞扒黑椒汁跟意粉, 還食過荷葉飯



↓出街食晚飯多, 開始唔叫晚餐combo, 單叫主菜食, 食過羊肉石頭飯, 日本豬扒飯



↓有一晚, 食炸雞批煎蛋火腿飯, 由於依個飯, 炸雞需要較多時間, 等蝶飯, 等到鋪頭無人. 哈哈~~ 不過,隻炸雞好似細個時, 係大快活食嘅炸雞批, so yummy



↓有日晚餐, 食海鮮炒烏冬, Brian的咖哩牛飯又出現!!



↓晚餐, 我食凌魚肉魚湯米粉, Brian 食福建炒飯



↓我同Brian 遲放工, 原來9pm 之後去茶餐廳食, 有熱飲品送, 我們再來炸雞批火腿煎蛋飯. so yummy


38 comments:

  1. Brian父母好疼妳呢!睇見都覺得好渦心啊! 佢哋錫妳嘅同時一定都感受到妳對佢哋嘅關愛,所以一家人咁溫馨!
    原來Brian同Mr. Dolphin一樣都鍾意食咖喱牛腩,不過Mr. Dolphin係為咗D薯仔而食架! XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我好懶, 我真係無做過啲咩!! 但很歡喜, 他們很接受我和他們真是好開通. 將來到自己做父母, 都唔知做唔做到依一點.
      ~咖喱牛腩, Brian真係好鐘意食. 佢成蝶食得好快!!
      ~原來海豚先生係薯仔怪. 有無用Le creuset 煲抆咖喱牛腩+extra 薯仔. 應該好正

      Delete
  2. brian父母很錫你呢 幸福^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~他們真是對我好好,我都估唔到會咁. 好難得

      Delete
  3. 好有你心!VICKY你的美食相令我好肚餓

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~他們真是去旅行, 都幫我留意我喜好. 我都好開心!!
      ~哈哈!! 近排Nanny 返咗菲律賓嗎. 所以, 出街食比例都多. 所以日日都影到食物相.

      Delete
  4. Brian父母對你真好! 我99就原全相返啦! 佢好想我唔全在, 佢覺得我攞走佢個大BB!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~此終大bb 係奶奶養大. 唔多唔少有依個心態. 好彩, Brian 父母對我和Brian 好開放. Brian 父母, 而家放下一切,去享受人生. 反而我要係Brian父母身上, 學習他們做人態度.
      ~Anyway, 我希望我和Brian 父母嘅關係會keep 住or become 更加好.

      Delete
  5. 粉紅色心型碟....靚到絕, 岩晒妳呀 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      我好鐘意這對心型蝶,找機會就會用!!

      Delete
  6. 未來老爺奶奶咁錫你,你真幸福!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~都估唔到會遇到他們. 連去旅行都留意我喜好. 我都覺好難得!! 希望這關係會Keep 落去, or 越來越好.

      Delete
  7. Brian父母真係好錫你呀 去旅行都特別搵你想要的心心 仲要係手提返嚟 呢份心意真係無價!!!
    哈哈 Vicky啲食物相又咁吸引 整到我又好想去搵嘢食啦 !!! ^.^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~其實,他們去旅行都留意我喜好, 已經開心, 得知用手提, 真係聽到都感動.
      ~近排, 真係日日都有食物相, 因日日出街食. 有無整到你好餓呀?? 哈哈~~

      Delete
  8. 嘩! Brian爸媽對妳真係好,好似女咁鍚!如果俾我都會好感動丫
    妳地請Nanny會唔會好貴架?我睇Mrs. Wu講,佢地個邊請姐姐好貴

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我都估唔到會同Brian 父母會有依個局面. 希望會繼續keep 落去啦!!
      ~係北美請Nanny唔平, 我都覺好貴, 除咗Nanny 人工,(有香港啲nanny 2-3倍人工) 還要額外幫Nanny買保險,(加拿大工作條例). 所以, 計計埋埋, 係北美請工人好貴.

      Delete
  9. 老爺奶奶好細心,你一定是好抵錫的好新抱。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~我都估唔到,他們連去旅行, 都幫我留意我嘅喜好. 還要好小心帶返黎加拿大比我. 我都好感動.
      ~其實,我無做過咩, 我有時覺自己檬檬哋, anyways, 希望大家一直keep 到依個關係.

      Delete
  10. 佢地兩個對你真係超好呀!brian係咪only child? 呢個心心真係勁靚呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~我都希望一直會同Brian 父母keep 住好好嘅關係.
      ~無錯, Brian 係獨生仔. 點解會咁問??
      ~隻心心蝶, 我真係大愛, 找機會用!!

      Delete
  11. 一番心意!個盒都唔細架。BRIAN父母真係好錫你。
    Vicky 好鍾意你啲食物相。荷葉飯一定好好味。
    DONDON好耐無得同我一齊食晚餐了,晚晚我都一個人對住電腦食。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela
      ~我都估唔到set 心心蝶加埋盒, 會咁大件. 而且內裡有好多bubble wrap, 計計埋埋set 心心蝶唔輕㗎. 所以, 收到好開心. 知道過程仲感動. 真係同Brian父母講Thank you very much, 都唔知講咩好.
      ~近排, 出街食晚餐多, 日日都影到食物相. 但你有無發覺, 我哋食黎食去都係食中餐. 原來溫哥華都幾多中餐食, 真係日日唔同款!!
      ~Dondon 忙成咁. 戥他辛苦. 但聽日你daddy 到, 食飯唔洗對電腦食啦!! 點呀!! 你daddy 黎, 內心有無好興奮?? 你去機場接機?

      Delete
  12. Lovely parents. Agree with you that 學習他們做人態度.Be an elegant & decent elder, & to be respected by the juniors in the clan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky Shum:
      ~誇掌啦!! 做人態度, 真係要不段學習!!
      ~我算係好好彩, 遇見到Brian 這一對開通父母. 我生活上, 都便利好多.

      Delete
  13. Brian 父母咁開通,真係難得。
    你啲食物相睇到我好肚餓,我要煮個出前一丁頂住檔先。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~他們個代, 有依啲思想, 真係好少何. 我都希望我同他們關係會keep 住 or 更好.
      ~哈哈, 你真係去煮個一丁㗎?洗唔洗煮兩個, 先止到喉!! 有時間, 過黎溫哥華食下,行下. 我知你一定鐘意

      Delete
  14. 你攪到我好想食炸雞脾!我估我廿年無吃過喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci
      ~我都十幾年無食炸雞批. 我懷疑炸雞批需時又考技巧. 所以, 唔多舖頭肯做. 我上次返香港, 啲連鎖快餐店, 都無咗炸雞批點啦!!
      ~我相中隻炸雞批, 味道有啲似細個去大快活食啲炸雞批味道!!! 所以, 食完一次, 之後都encore!!

      Delete
  15. Brian's parents are very good to you ! 好有心好細心!又好有幹勁!好有生命力正能量!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~Brian 父母個代, 做到依個咁開放態度. 我都要向他們學習.

      Delete
  16. 人與人的關係是互動的, 我相信妳都是人個好善解人意, 討人喜歡的女仔!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~你誇掌啦!! 我其實都幾檬查查嘅女仔就真! 我咩都慢慢學習緊

      Delete
  17. 喂,新抱仔,睇下 brian 爸爸媽媽幾錫你,我估你地結左婚生埋仔女,佢地直頭鍚到你燶呢 ^^
    繼續幸福呀 ^0^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~等買咗新居, 結埋婚. 先會想生小朋友.

      Delete
  18. Brian爸媽好錫你呀~~好有你心~送你喜歡的^^
    粉紅色心心碟好靚呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi:
      ~他們對我已經不錯. 真係估唔到.
      ~我很喜歡set 心心蝶, 找機會用

      Delete
  19. Hi Vicky, would you mind to tell me where did you have the 荷葉飯?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tata Source:
      ~荷葉飯----係一間名為 "告羅打餐廳" 食. 地址係3338 Cambie St. 近King Edward station (Canada line) !!

      Delete