櫻花及行街

March 30,2014 (Sunday)



依家諗返, 我未黎溫哥華定居時. 其實, Brian 已經帶我黎溫哥華很多次.

一年四季嘅溫哥華. 其實, 我真係未黎溫哥華定居前, 都略知一二.

而家覺得, Brian 以前帶我黎溫哥華玩, 是一個悉心的安排. 他就是想我了解溫哥華多一點. 先帶我過來.

最喜歡當年春天黎溫哥華, 因為溫哥華滿街都是櫻花樹. 真係去到邊處都是好靚嘅粉紅色櫻花. 說實話, 可能我又大鄉里, 當年春天黎溫哥華, 真是估唔到溫哥華啲櫻花, 可以多成咁

而家, 定居了溫哥華, 終可見住啲櫻花全個開花過程啦!!

還要係, 一出門口, 行都唔洗行多步, 就已經同櫻花樹, 零距離.

星期日, 出街玩前, 就去影一影櫻花. 先至去行街. 




↓溫哥華真係處處都係櫻花



↓真係一出門口, 就是櫻花處處. 




↓同Brian 一人一張櫻花樹下




↓有啲櫻花比較淺粉紅



↓見到櫻花, 真係好開心




↓有啲櫻花啲粉紅比較深.




↓溫哥華就係咁, 依個時候, 真係每條街嘅兩旁樹, 都是開滿櫻花. 




↓好簡單行去幾條街, 都唔洗去公園, 已經櫻花處處




↓地下有啲櫻花碎, 整到連地下都粉紅色. 靚



↓Brian 話, 他細個時, 他父母一年會帶他去兩次日本滑雪, 所以, Brian 好細個就認為, 富士山和櫻花樹, 就是代表日本.  但當Brian 黎溫哥華, 就覺溫哥華好似日本, 因為溫哥華好多雪山和櫻花樹. 真係就咁係溫哥華影幅相,呃人係日本影都得. 








--------------------------------------------------------------

同啲櫻花癲完, 就去咗行街.

係溫哥華, 我鐘意一條條街咁行. 我總覺得, 行outdoor 好過行indoor 嘅mall. 起碼無咁焗速.

↓就係行依啲街, 沿途一間間鋪頭, 鐘意邊一間就行入去. 行街途中又有自然空氣, 舒服好多



↓行行下, 就去咗食下午茶, 唔知點解Brian 話好想帶我黎依樹嘆tea 好耐. 其實, 咪又係星巴巴咖啡店, 只是係這間星巴巴個地點係比較熱鬧啲. 



↓行街時, 見到個M&M 公仔(其實個M&M 公仔係貨架). 但好得意, 所以, 走去影張相!



















36 comments:

  1. 真係好 可以一出街就睇到咁多咁靚嘅櫻花 見到開得咁燦爛 有種幸福嘅感覺~~~
    啲櫻花 真係無論淺色定深色 都係咁靚!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~溫哥華真係好多櫻花, 真係去到邊處都有, 仲要係, 唔止一兩棵櫻花樹, 周圍都係成堆櫻花樹咁多. 啲櫻花真係無處不在. 返工時, 沿途都是櫻花樹, 見到都happy~~

      Delete
  2. 成條街都係櫻花真係好浪漫啊!
    靜靜雞話妳聽,我以前有好多愛車嘅朋友都好怕櫻花黏在車上+落雨,因為好難clean up架! 見到佢哋個肉赤樣,我就想奸笑!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~係溫哥華, 真係周處都係櫻花樹, 去到邊都成堆櫻花樹. 開得好燦爛. 見到都happy~
      ~我唔知櫻花黏上車, 係好難off and clean up. 但而家通街都係櫻花樹, 好難避免喎!!

      Delete
  3. wow~~~好靚呀!!!一出門口就見到櫻花!!!!
    心情都特別靚呀~~^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi:
      ~溫哥華啲櫻花, 多到嚇親我, 去到處都成埋櫻花樹, 啲櫻花真係無處不在. 依家一出街, 沿路都是櫻花, 我今年第一年係溫哥華居住, 見到咁多櫻花, 真係更加興奮.

      Delete
  4. 超級靚既櫻花呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!每日都見到咁靚既景真係心情都會靚d~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia Cheong:
      ~溫哥華啲櫻花, 真係好多, 開個窗, 已經望到, 而且, 返工沿路都是櫻花處處, 依排真係日日都見住, 好Happy~~

      Delete
  5. 櫻花真係好靚…但飄落既櫻花一但黏在車上就好難清洗,重會甩色印係車身上架~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sarena Tam:
      ~依方面, 我又唔知添!! 我哋架車泊車房, 返工泊車又係indoor. 有時坐巴士放工. 唔知道啲櫻花會黏在車上好難off 而且會甩色印係車身上. 但溫哥華周圍都櫻花樹, 真係好難避免無櫻花係車上面!!!
      ~不過, 好多謝你話我知. 等我識得防避一下

      Delete
    2. 其實唔係區區都多櫻花樹架~~~我果邊好少櫻花樹,温哥華區多好多架…遲下又到樹膠,泊係樹下D樹膠又會黏係車身上…到時就慘囉…所以及我多數會避免泊係樹下~~

      Delete
    3. Sarena Tam:
      ~我還以為全個溫哥華, 區區都有櫻花. 哈哈~~ 不過, 我去啲地方, 真係櫻花處處.
      ~有埋樹膠. 係櫻花樹會釋放樹膠?? 咁真係唔知. 我行路都要避免係樹下, 多謝你話我知.

      Delete
  6. 櫻花真係好靚好浪漫呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~我鐘意粉紅色, 而且櫻花又係粉紅色, 所以, 我覺櫻花特別靚, 而係依排周街都係櫻花, 真係返工, 放工都見到好興奮.

      Delete
  7. 有唔少櫻花丫,好靚,尤其是個條兩旁都有櫻花的路

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      係溫哥華定居先知, 原來溫哥華條條道路,兩旁嘅樹都係櫻花黎架!! 真係多櫻花樹多到我估唔到咁多. 依排一出街就係櫻花遊咁

      Delete
  8. Vicky .花靚, 景靚, 心情更靚 ! 在溫的日子多美哩...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~溫哥華係依個時候, 真係處處都係櫻花樹. 去到邊都有. 真係一出街就好似櫻花遊咁

      Delete
  9. 好靚呀! 我呢邊實在太凍,好似未有櫻花睇....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~你個邊應該會比我依邊遲啲先有櫻花. 但我相信都快, 你個邊應該都會下個月有櫻花.
      ~櫻花粉紅色, 真係好靚, 好吸引. 依家日日一出門都見到兩旁路都係櫻花, 好多好靚. 真係住咗係溫哥華先知, 溫哥華啲櫻花樹多成咁

      Delete
  10. 諗起上次遲咗去DC,得返一棵,個個都堆哂喺同一棵度影,好笑呀。
    VICKY 你就好啦,行出街就咁靚.
    下次你嚟NY帶你去 Times Square 間 M&M's World!

    ReplyDelete
    Replies
    1. angela:
      ~我都試過, 有一年係多倫多嘅high park 都有櫻花睇. 但我個陣已經係水尾, 得一兩棵櫻花樹係靚, 好多人排住隊去影. so funny!! 而家我依邊真係好多櫻花樹, 真係條條街兩旁路都係櫻花樹, 真係去邊樹影都得. 我真係估唔到溫哥華櫻花多成咁
      ~我黎NY 點止去M&M's World. 我仲要去埋sanrio, 還有去買平價Le creuset, 請你arrange, please. 哈哈~~ 講到我就黎去NY咁. 不過, 我一定會去NY. 你到時準備啦!! 拖埋小lala 出黎同我顛下.
      ~依排見你無update blog, 我有啲嚇親, 唔知你咩事, 好彩你都有巡blog.

      Delete
  11. Replies
    1. samwei:
      ~溫哥華好多櫻花樹, 依家一出到街, 真係有櫻花樹全程陪住我. 我都估唔到咁多. 但真係好靚

      Delete
  12. Replies
    1. wing yi mo:
      ~櫻花真係好美. 依排日日都見到櫻花, 真係好開心!!

      Delete
  13. Vicky : 馬路兩旁開滿了櫻花 , 好靚又好浪漫啊 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~依家處處都係櫻花, 陪我返工,放工, 好happy~~

      Delete
  14. 我仍然等緊櫻花開,呢度梗唔似温哥華通街都係,不過我一定會去植物公園睇嘅,我仲想去華盛頓睇添呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~我都估唔到溫哥華啲櫻花樹, 真係多成咁, 我去到邊都見到!!
      ~你個邊會遲啲開櫻花, 但我相信下個月會有, 我以前係多倫多住, 有個公園叫High park 都有櫻花, 但我懶去睇,住多倫多咁耐, 好似去得一次high Park. 因為專登去睇, 我就無心去.....但你直情想去華盛頓睇, 你真係好想賞花喎!!! 不過, 櫻花真係好美, 見到實開心!!

      Delete
  15. 真係好多櫻花呀! 唔洗去日本睇, 出行就有得睇, 好方便!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~真係唔洗飛去日本, 係溫哥華真係處處櫻花, 真係一出門口就見到

      Delete
  16. beautiful sakaru flowers ! Very pretty ! Living in Vancouver is very 幸福!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~我都估唔到溫哥華啲櫻花會多成咁. 去到處都見到!! 見到都Happy

      Delete
  17. VICKY 我咁大個女都未見過櫻花 系到睇你影果D真系好靚呀 NICE PHOTO ^O^

    ReplyDelete
    Replies
    1. meiwa tsang
      ~Thanks. 其實, 我哋唔太識影相, 但依邊真係好多櫻花, 點影都會ok.
      ~而家, 我搬咗黎溫哥華, 每年依個時候都會見到櫻花. 我打算每年都會影

      Delete