腳骨力

April 13, 2014 (Sunday)

依日, 好有腳骨力.

通街逛櫻花, 係咁左影右影. 

仲周圍行去揾食, 我哋主打, 食日本拉麵. 

但好多間拉麵店都大長龍, 真係排到出街. (唔知點解溫哥華啲日本拉麵店, 無論咩日子, 都有排到出街. 依一個局面出現)

但決心想食拉麵,  就要刮出去. 要企係街排隊, 就企街排下啦!! 而且, 又唔係得我一個人等. 有成班日文人同我一齊排住隊等.

日本人, 自己都幫襯. 段估碗拉麵, 唔會差得去邊. 但真係等到腳都攰.



↓就係揀咗依間日本拉麵店(這間店, 是由日本開到黎溫哥華, 店內全是日本人做). 拉麵店一貫日本傳統, 門外有一比一拉麵模型陳列. 排住隊見到, 肚餓到癲 



↓坐抵即叫件飯團食先, 我記得以前識個日本同學, 他午餐永遠都是飯團,  一啲肉都無, 最多有粒酸梅, 嘩, 他真係咬飯就飽. 當時覺他好型, 食飯團喎.  但長期咁食, 幾型都悶. 見拉麵店有飯團叫, 就叫一個黎試下. 食飯團嘅滋味



↓主角黎啦, 拉麵配小碗飯. 碗拉麵, 好喜歡, 因為夠彈牙, 而且湯夠熱, and 味道岩我. 排咗好耐隊先有得食, 都值得



食到夠. 又發揮腳骨力的力量. 再去行下街.  行咗去, 日本超級市場 

其實我自己, 每次去日本超級市場, 買就買啲啲嘢, 但就左攪右攪間超級市場其他貨品. 似入去攪亂多. 但此終都係日本嘢, 感覺好新奇和有趣.  行好耐先捨得走.

↓日本超級市場, Pocky stick, 都成行揀. 望到都happy~



↓在日本超級市場, 還見到半個人咁大嘅日式咖哩磚. 真係要影張留念下, 而我係日本超級市場, 買咗三盒pocky stick (分別有 green tea 味, wasabi味, 和 Rum & raisin味), 及買了草餅. 邊行邊食. 



每逢放假一出開街, 就會唔捨得返歸. 真係要出街行到夠先安樂.

所以, 就拉Brian 去海邊食意大利雪糕.

間意大利雪糕店, 又係排到出街. 無咩耐性, 都食唔到.


好滑嘅意大利雪糕, 食咗綠茶味和鹽味 pecan(喜歡)



最後, 還行去海邊, 影下相.

我哋由朝早11am 出發. 最後, 5pm 行埋去海邊先捨得走. 由頭到尾, 都用腳行, 真係好有腳骨力的一日


↓我身後係一間酒店, 我叫它五帆酒店, 因為有五個帆囉!  所以我咁叫佢, 以前一黎溫哥華就見到佢, 都係依家先有機會同佢影到相.



↓五帆酒店, 開係海邊, 而且, 郵輪係依間酒店旁上落, 所以, 這酒店設施好好, 但收費頗貴. 而係海邊行行下, 見到個大鵰塑, 都唔知代表咩, 但影咗先算




↓而今日收獲係一張memory card. 雖然屋企好多, 但Brian 依張會特別有用. 所以就買咗

























26 comments:

  1. With all the walking, did you guys lose any weights since moving to Vancouver?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~都係依一日行得多!! 我依家比以前係多倫多行少咗好多路啦!!! 所以, 黎咗溫哥華都無lose weights!! 但好彩啲褲仲岩着!

      Delete
  2. Replies
    1. samwei:
      ~你講得無錯!! 溫哥華似小日本!! 聽人講, 近幾年, 溫哥華仲更加多日本人黎溫哥華投資. 好多日本嘅鋪頭, 都係溫哥華開分店. 我食咗唔少日本餐呢!!

      Delete
  3. VICKY你哋搬咗去溫哥華仲多咗食物相睇,我鍾意!
    WASABI POCKY未見過。。。綠茶我覺得好味呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. angela:
      ~我哋依家工作時間多咗, 一放假, 就是出街謄, 出街食. 去享受下!! 所以, 我而家個blog, 都多咗食物相!!
      ~三款pocky stick 最好食係Rum & Raisin味!! 而係我依邊太多日本鋪頭, 競爭大, 頂難市啦!! 所以, 啲pocky stick 都賣得好化算!! 你要唔要啲, send 你地址去我email, 我寄啲比你坐月時食!! 哈哈~~

      Delete
  4. 舊咖喱磚好攪笑呀!我勁鍾意,雖然完全唔知點先可以消滅佢,哈哈!
    又有美味雪糕食啦,睇見都流口水,等我睇下週末有無機會去妳介紹嗰間揾食先!
    Btw,妳無講錯,間酒店真係叫五帆架! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~舊咖哩磚,我諗係做宣傳, 其實得個盒, 裡面係存放市面上, 正常size 嘅咖哩磚. 如果真係咁大盒, 真係可以分街訪都得!! 哈哈
      ~Bella, 啲salted pecan原來幾好味. 你下次黎溫哥華, 都可以試試. 而嗰間Il Gelatiere 我最鐘意個spicy chocolate and Pistaschio, 有時, 佢有啲味道無放出黎, 你試下問, 他們會係後面"不"比你!!
      ~間五帆, 我覺外型好得, 好鐘意. 終於可以同到五帆影相

      Delete
  5. 妳個邊好多拉麵店㗎?我覺得好似香港咁乜都有得食
    妳地個定食好大份,食得晒ma?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我依邊啲拉麵店, 實在太多, 但好多都係由日本開過黎溫哥華. 大部份都係日本人做. 感覺好正宗.
      ~我依邊食嘢,真係比較多元化. 而且, 溫哥華比較近亞洲, 亞洲區嘅食鋪都特別多!!
      ~依間拉麵店第一次食, 都唔知啲份量係點! 我還以為個定食咁多樣嘢,以為每樣細細份, 點知黎到, 個份量都幾大, 嗰日可能排咗好耐隊, 所以, 特別肚餓, 我又食得晒!!

      Delete
  6. 嘩,好叻叻呀,咁多人都會排,不過食到好野,咩到抵番晒啦 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~依邊啲拉麵店, 通常都要排,好彩啲拉麵係美味, 排咗好耐隊先有得食, 都值得!!

      Delete
  7. 拉麵配小碗飯好夠份量, 食完可以再行過 ^ ^ 仲有雪糕做甜品!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mandy
      ~我第一次幫襯依間拉麵店, 都估唔到個定食嘅份量會咁多, 但咁多野食, 就食得好滿足.
      ~真係食完再行街, 都充滿力量.

      Delete
  8. 好大舊日式咖哩磚~日本野真係特別有趣~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi:
      ~日本嘢, 真係唔買, 齋睇都開心無限. 哈

      Delete
  9. 拉麵舖係咪喺Robson呀?嗰頭成個小日本咁。
    遲啲天氣再暖啲,就更加好行喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~無錯, 間拉麵舖就喺Robson 嗰樹. 嗰度多日本人多到, 直情變咗日本咁濟. 哈
      ~天氣暖啲, 真係人都舒服啲. 你都係, 襯好天出街, 顛返下!! 哈

      Delete
  10. 估唔到個邊都咁流行食拉麵呢~~
    我之前日本聽導遊講,因為物價貴同佢地習慣食得簡單,大部分人中午都係飯糰,如果自己一個人住,可能夜晚都係食飯糰就算~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我依邊多日本人, 所以, 啲拉麵店, 好popular.
      ~係呀!! 我都聽過, 日本人通常嘅正餐都係好簡單. 當有得比較, 覺得中國人飲食習慣, 原來算多元化.

      Delete
  11. 我對飯團, 拉麵....兩樣都無所謂....
    食親都要飽....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~你係一個靈活變通嘅人. 吃什麼都無所謂.

      Delete
  12. 好大大大舊咖哩磚,真定假架!!
    食雪糕好悠悠閒閒.....
    日本野.....望下唔買都開心

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~ 個大舊咖哩磚, 其實係一個盒, 裡面裝咗我哋平時買嗰啲咖哩磚. 如果真係咁大盒, 真係派街訪都得!!
      ~吃完咸, 點都要食返啲甜. 雪糕就是最好的甜品
      ~日本野, 永遠都係新奇. 真係唔買都會好有興趣睇下

      Delete
  13. 睇到篇blog下半部分 見到你寫喺由11am--5pm, 都係行的. 你講得無錯呀 你哋真係好好腳骨力呀!!!
    好在碗拉麵好味 要排隊都值得的 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie
      ~我哋嗰日, 好似食咗大力菜, 對腳好多力, 周圍去!! 行到5pm, 真係打個特. 哈哈~~ 不過, 我哋係平時, 就行少咗, 渣車多. 就算坐交通工具, 都係坐到門口, 行得個幾步就到. 如果周末可以行下, 感覺會健康啲.
      ~我依邊唔知點解, 啲日本拉麵店日日都有人排隊食, 排到出街呀. 好彩, 味道係好. 都叫做排得值得啲. 今朝, 最害排隊嘅Brian 同我講, 打算weekend 有時間會再排過隊,食拉麵呀!!

      Delete