他們不在家

April 11, 2014 (Friday)


平時,鼓勵吃得健康的Brian 爸, 同咗Brian媽去旅行.

我同Brian 係食方面, 仲唔發顛咩.  一於周街亂食嘢!!

好似, 講到我和Brian 係平時好似無啖好食咁.

其實, 我哋係平時, 自由度都很大, 只係見Brian 父母去咗玩, 我哋又去玩下囉!!

咁我同Brian 最有興趣就係行街和食. 而家大忙人Brian 做足七日工, 行街唔可以行得多.  所以, 我哋當然向食, 依方面進發.


↓平時, 早餐要食水果, 我見到Brian 爸臨去旅行前, 都準備咗一袋袋水果係冰格. 雖然Brian 爸無出聲, 但一打開冰格, 都心照啦!! 我哋都係出街食咗一, 兩餐街外早餐, 之後, 大部分breakfast 都食返冰格啲袋裝水果. 而相中個港式早餐, 原來好利害,有飲品, 有波蘿油, 還有......




↓還有火腿雙蛋, 仲跟有一碗沙爹牛肉公仔麵. 碗公仔麵仲要好大碗. 上面兩張相, 同埋下面依兩張相啲食物, 全是一個早餐嘅combo, 食完真係頂到上心口. 全日可以唔洗再進食都得.




↓而有一日, 就食咗麥當當早餐. 又是食完, 個肚就好full 嘅感覺


















↓去街食早餐, 真係好危險, 所以, 顛咗一陣, 就還原幾本步, 留係屋企食. 但都有件唔健康嘅午餐肉做早餐嘅點綴. 但之後, 就好乖, 日日食Brian 家的冰格水果和例牌cereal.  Cereal 內裡有藍莓, 還有唔知咩莓, walnut, 還有唔知咩fiber. 仲有pure syrup. 



雖然係無皇管. 但係閒日夜晚, 出街顛, 都唔去得邊, 因為Brian 放工時間都唔早. 第二日我哋又要早起. 所以, 我哋閒日晚餐, 攞正牌去顛, 都顛唔得幾多!!

不過, 有時做得攰, 出街食, 又唔洗clean dishes. 係幾乾手淨腳嘅!!


↓食過一,兩餐麥當當晚餐




↓有一餐, 去咗飯店, 食晚餐. 食馬來喇沙, 叉燒燒鴨飯, 叫咗苦瓜煲和薑蔥爆腰潤



↓Brian父母去旅行時, 我和Brian 發過一次宵夜癮, 去咗Tim Hortons 食小型甜圈(Timbits). 點知我哋去到Tim Hortons . 全間舖得我和Brian, 好驚呀!! 買完坐陣, 即走.



住了Brian 家之後, 我飯又唔洗煮, 塵又唔洗吸. 廁所又唔需要我洗. 房都唔洗抹. 垃圾都唔洗我倒.  我剩係去返工.  真係前所未有過嘅生活.  原因係Brian 家有Nanny 代勞嗎!!

But, Brian父母去旅行之際, Brian 家的Nanny, 都返咗菲律賓探親.

所以, 本來的飯, 我要開始煮返, 廁所要開始洗返, 房又需要抹返, 連垃圾都需要我倒返!!

其實, 依啲工夫, 我以前都做開, 仲日日做.

但人就係咁, 嘆慣咗, 當要做返時. 真係有點不慣. 做一做, 就好似好攰咁.  但又無話, 做唔到. 要做都一樣做到.

不過, 內心有啲掛住Nanny!! 你快啲探完親, 返黎啦!!




↓出街食, 唔食得幾多, 所以, Brian 父母去旅行, Nanny 又去探親之際, 我就開始煮返飯.不過, 煮得好簡單. 煮過什菜咖哩雞, 我用日本咖哩磚煮. 還有番茄蛋. 另一日, 蠔油洋蔥雞翼, 椰菜花, and 蒸咗條蠟腸



↓有日晚餐, 我整過大堆頭奄例+罐頭湯.  之後有日,整咗個懶人版嘅電飯煲蠟味糯米飯



↓由於Brian 喜歡蠟味糯米飯, 所以打後幾餐, 就唔食白飯, 食蠟味糯米飯做主食. 又係好簡單整咗紅椒日式咖哩雞翼, 還有腐乳白菜雞煲




點知, 我竟然係Brian 父母去旅行期間, 我打敗仗. 感冒到灰灰暗暗, 工都返唔到. 瞓足一天. 個菌仲黎得突然, 我臨瞓前, 都好哋哋, 一起身, 就全身攰到難以形容! 意識到自己病咗. 咳和流鼻水, 齊晒.  真係咩神都無.

但其實, 今次病都好好彩. 如果我病咗, Brian父母在場, 他們肯定仲緊張過我. 叫食依隻藥, 嗰隻藥, 伸埋條痢,睇喉嚨都似.  總之, 我最怕人擔心. 真係收埋自己係房一整天, 瞓夠就算!!


↓病時, Brian 買了藥比我. 還有甜點作送藥之用. 甜點除了hello kitty 復活蛋糖果, 還有我去法國時,時刻喜歡嘅canelé 蛋糕. 加拿大賣成$4 (加幣)一粒. 唔平. 但Brian 竟買黎比surprise 我. Happy~



我病完, 胃口又開返, 食完晚飯, 逼Brian 同出街食飯後甜品. 病時食得清, 兼無咩味覺, 病完仲唔發顛!! 哈哈!!


↓病完之後, 去咗食日式Parfait, 還有去麥當當飲凍芒果冰 and 食軟雪糕



籍今次Brian 父母去咗旅行, 我發覺Brian 父母靜召召幫我和Brian 準備咗很多東西, 不過, Brian 父母事前, 完全沒有出聲. 但當我和Brian需要時, 就會發覺, Brian 父母已經準備好晒

好像冰櫃裡, 大包細包的水果和肉食, 每袋都寫上數目和份量. 跟本就是為我和Brian 而設.

家中的日用品櫃, 全裝到滿滿.

由於, 要清潔廁所, 所以啲清潔濟上, 有便條, 加以說明. 真是怕我們會在清潔消毒時, 會整傷.

還有平時, Brian 爸不容許我們吃太多罐頭食品, 也在旅行前, 買很多罐頭在食物櫃!!

一切一切都是靜靜雞準備好, 事前完全沒有說過一句. 而Brian父母的月結, 也去咗轉脹. 我和Brian 真是理掂自己就得.

 但感覺到Brian爸很信任我和Brian. 知道我和Brian 係會攪得掂. 所以, 他們去旅行時, 真是一句勸告嘅說話都無!!  真係大家都舒服和開心!










30 comments:

  1. 菠蘿油我真係唔敢食,平時只食菠蘿包
    妳唔駛做家務,又食多咗,咁有冇肥咗呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~港式麵包, 我都唔會時時食, 都係遇然一次, 所以, 嗰一次就會食大佢, 食菠蘿油. 哈哈~
      ~我無磅自己有幾多, 但都覺自己gain 咗weight. 但好彩啲褲仲岩著.

      Delete
  2. 你嗰度啲港式早餐大份到兩個人食都夠哂。
    我好少食健康早餐,頂多整份極少牛油蛋治,生果下晝至食。
    Brian 父母幾時番嚟呀?Brian 份工要返七日,都幾誇張,不過後生唔緊要喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~依邊啲港式早餐, 真係食一個, 都足夠一日所需. 所以, 都係間唔中食下好, 食得多, 都幾危險.
      ~我以前直情少食早餐, 係而家同Brian 屋企住, 先有早餐習慣. 聽Brian 爸講, 每日點都需要食三餐, 人嘅循環會好啲!! 我反而覺係下晝好難食到水果. 點攞到返公司?? 可能我食水果鐘意切到一粒粒先食啦!
      ~Brian 父母啱啱返咗黎啦!! 我update blog 緩慢, 所以, 到依家都係講緊好耐之後啲事.

      Delete
  3. 小病是福....有人照護....真好幸福呢...!
    食慣港式早餐, 真係好唔健康....太多, 太飽, 太多油和調味料哩...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~依家小病, 都無以前咁瀟晒, 真係要多休息先好啲. Anyway, 身體健康真係好緊要.
      ~可能我哋係加拿大住, 所以, 耐唔耐去啲chinese 地方食港式早餐, 感覺有點親切感.

      Delete
  4. 健康人士見到菠蘿油裡面塊牛油實嚇到暈低。我雖然唔係健康人,我都唔食菠蘿油的。
    BRIAN父母真係好好。關心得嚟又唔會令你哋覺得被人侵犯私隱。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~相中菠蘿油, 網上講到好出名. 所以去食. 其實, 食港式早餐都係想有啲親切感. 而且, 我同Brian 都唔會時時食港式麵包. 所以, 一出得去食, 就不如食大佢. 哈哈
      ~侵犯私隱--->你形容得好好, 我就係依一個意思. 但唔識講出黎.Brian 父母真係唔會比到, 依個感覺我.

      Delete
  5. Brian's parents are very very thoughtful and nice !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~到我未來, 做媽咪都唔知做唔做到依個境界. 所以, 我都要好好學習他們嘅態度!!

      Delete
  6. 佢地去旅行幾耐呀 ? 好好的屋企人呀,好細心又體貼你地真係超級好
    外國的麥當當都香港的都好唔同

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~他們去兩個星期旅行呀!!!
      ~Brian 父母好考慮周全, 比我都唔知做唔做到.
      ~我都好耐無幫襯香港麥當當, 不過唔同地區, 麥當當就有唔同食物去營合當地文化. 我覺麥當當好識做生意. 哈哈~~

      Delete
  7. 菠蘿油,打孖上?不過做家務可以減肥架。溫馨家庭,第時要多多孝順佢地呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~我同Brian 一人一個菠蘿油. 食一個已經好guilty, 打孖上好危險呀!!
      ~停咗一論無做家務, 好唔慣, 做完攰到即刻想走去瞓
      ~真係呀!! 真係好需要多啲理Brian 父母. 他們太識為人考慮周全啦

      Delete
  8. 哈哈,Vicky 呀,你個主題好攪笑,「他們不在家」,攪到我以為你地日日在家開P 呀 XDDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~邊有咁多體力和精神,去日日開P. 哈哈~~
      ~不過, "他們不在家", 我哋反而仲忙咗. 多咗家務做! 哈哈

      Delete
  9. 真係好耐無見到 Vicky煮嘅餸菜啦 都係一樣咁吸引. 咁耐無玩煮飯仔 有無掛念呢~~~
    你哋個早餐份量真係好豐富呀!! 耐唔耐食一次 感覺好滿足 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie
      ~無錯, 我真係好耐無煮野食, 但好特別, 我又無特別掛住煮. 反而, 我掛住, 仲係箱頭裡面啲廚具!!
      ~個啲港式早餐,都係食返個情意結. 此終身處外國,係好想食香港嘅味道. 但好彩啲港式早餐, 同我居所唔太近, 真係耐唔耐先去到食!! 哈哈

      Delete
  10. 妳份早餐勁正啦!呢間簡直係溫哥華景點呀!
    我細細個就跟婆婆去冰室分食鮮油多士,所以鍾意食塊牛油到不得了!
    近年就轉咗食菠蘿油,因為我發現我只要食半個包同食哂塊牛油,就會有人幫我食埋剩咗嘅包包(奸笑中)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~呢間早餐, 多人到, 要等位. 真係好利害!! 但食到種香港味道出黎
      ~其實, 你就好, 你細個時, 有人肯帶你去冰室,我真係要時時提, 先有人帶我去. 但當時, 我多數食雪菜肉絲米多!!

      Delete
  11. Brian父母好細心啊~不過你都好叻,個幾餐飯煮得好吸引呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~Brian 父母真係好關心我哋, 但又唔想打攪我哋. 所以, 係背後靜靜雞, 做咗啲準備比我哋!!
      ~我煮個幾餐, 真係煮得好求其. 冰格有咩,就整咩

      Delete
  12. Hi Vicky, you are a good cook. I like 菠蘿油, but can only finish half of the 菠蘿油.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky
      ~我嫌自己煮得好求其.就真. 我見雪櫃有咩整咩咋!!
      ~ 菠蘿油熱辣辣, 唔覺唔覺食到一個!! 哈哈!! 你算細食, 只係食到半個!!

      Delete
  13. 唉! ......不過, 內心有啲掛住Nanny!! 你快啲探完親, 返黎啦!!......
    妳中毒啦! 哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~我都係黎咗溫哥華之後, 先有Nanny. 以前不流都係自己做, 什至係要幫屋企做. 不過,人就係咁, 一嘆開就唔願返轉頭. 而家, 我倒數Nanny 回溫哥華嘅時間

      Delete
  14. 好吸引的菠蘿油~講起來好耐冇食~見到即好想食呀~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~香港食菠蘿油方便啲. 我依邊, 真係要渣去指定地點先食到.

      Delete
  15. Replies
    1. Dull:
      ~我哋relax 下, 通常都係出下去食下野!! 所以, 夾夾埋埋食咗好多野食

      Delete