好狼

April 5,2014 (Saturday)



唔知點解, 星期六放咗工之後, 會特別肚餓. 

就算Brian預咗啲activities, 我都唔理. 

真係要標去食嘢, 先安樂.


↓放工後, Brian 話,帶我去一個新地方食嘢,(是但啦, 我很餓)  點知去到餐廳, 咪又係早排間台式Tea house. 只係location 唔同. 好彩間Tea house 啲飲品 & 食物都唔錯.  我想講, Brian  就是這樣, 一食了鐘意嘅餐廳, 就會經常去. 這一間Tea house 大啲, 餐廳格局更舒適. 喜歡這間Tea house 嘅彩色Bubble 牆. 我們叫了芋頭oreo 冰沙. (一杯有珍珠, 一杯有仙草)




↓食咗鹵肉飯. 紅燒控肉配白飯



依篇Blog title, 我用「好狼」,係因為我一肚餓食嘢, 就會好顛. 

Brian 會形容我個肚餓食相, -----食得「好狼」

可能Brian 由細到大接觸啲人, 都懶斯文人, 邊會見到人, 一肚餓會咁食法. 

但近朱者赤, 近墨者黑. Brian 而家食嘢都狼咗, 但就無我咁無儀態. 


↓肉鬆厚多士(美味小食).  我個肚餓食相, 比Brian隻錶影抵咗, 是但啦!! 他敢影, 我敢post, 咁我係咁嗎!! 我一肚餓, 左右手都會好忙.    



食完飯, 去了行商場.

好彩, 我同Brian 鐘意行街. 我哋無咩嘢要買, 係商場左行下, 右行下. 都比我哋行咗兩, 三個鐘. 行到個商場啲燈都就息. 我哋先肯走.


↓臨離開商場去咗"夾糖店"買糖食, 而家越來越少夾糖店, 入到去夾咗一細包可樂糖.  都成四個大洋. 唔平.  依包可樂糖就係我行街收獲





28 comments:

  1. 肚餓嘛,梗係左右手一齊嚟喇。
    芋頭冰沙,加埋魯肉飯都正,唔怪得Brian成日都要食嘅。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~但我好多時都肚餓呢!! 真係隔離啲人話我知, 我先知自己係會食得咁無儀態. 哈哈~~ 而且, Brian 自細都係斯文, 拍埋我身邊, 成為強烈對比
      ~一大杯台式飲品and 一大碗魯肉飯, 全部份量大. 而且味道又唔差. 所以, 我哋好鐘意食. 哈哈~~

      Delete
  2. 妳"好真"呀!
    "夾糖店"HK就很多間,
    咁少粒可樂糖4元, 真的好貴!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi家庭:
      ~咁就"真". 哈哈~~ 其實, 我生活都係檬下檬下. 有時都唔知自己做咩. 哈哈~~
      ~而家夾糖, 都無以前咁好玩, 而且, 唔平呢!!

      Delete
  3. 雖然都係台式嘢,但Brian知妳鐘意帶妳去,都好細心丫
    umum...如果Brian見到我D朋友實嚇C佢,尤其食甜品個時

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~台式食品, 溫哥華依邊做得唔錯呢!! 不過肚餓,食咩都唔介意. 不過, Brian 都係知我鐘意飲台式飲品, 所以, 都時常會提議去食台式Tea house.
      ~Brian 近得我多, 已經開放啲啦!! 他以前仲斯文. 哈哈~~
      ~你班朋友食甜品好狼㗎!! 都幾啱我. 哈哈~~

      Delete
  4. 我唔覺得狼,應該話好享受。= )
    DONDON食嘢時都好會享受,唔多想講嘢,只想FOCUS落味覺。
    VICKY你返工都好辛苦。又OT,WEEKEND又要開工。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~同Brian 比較, 我當然係食得狼啦!! 他係比較斯文吖嗎!! 拍埋我身邊, 強烈對比. 不過, 唔理我當時好肚餓嗎!!
      ~咁Dondon 專注係味覺, 好過一出街就望女仔. right?? 哈哈~~ 不過, 遲啲Dondon 會專注Jojo (Josephine)度. 因女兒會痴Daddy 多啲. 係真架!!
      ~我唔係個個星期六都返工, 剛剛個星期六(Apr 12)就唔洗返. 反而Brian 就日日返. 他星期日都要返. 他比我更忙, 更辛苦

      Delete
  5. why used your hand to eat pork? Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. TinTin:
      ~哈哈~~ 係就係豬, 但就係豬肉.....鬆多士. 依啲用手食, 滋味啲.

      Delete
  6. Replies
    1. wing yi mo:
      ~依邊多台灣移民嗎!! 所以, 台灣美食好多選擇!!

      Delete
  7. 張相相影得好自然,一D都唔狼,係真情流露妳嗰刻食得幾carefree就真!
    同埋我超級勁欣賞妳嗰句"他敢影,我敢post"。呢句真係正到爆!
    我想問係唔係你哋兩個返OT都係返full day架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~如果我同Brian 比較, 我真係食得好狼, Brian 比較斯文啲
      ~我好多平時影啲相都post 出黎, 等自己將來記得自己發生咩事. 以前自己影相多, 而家Brian 都留意咗我個blog,他會幫我影埋相!!!
      ~我唔係個個星期六都返工, 我剛剛個星期六(Apr12)就唔洗返, 不段瞓囉!! 只係Brian 就時時返星期六, 有時趕,連星期日都返埋. 通常星期六OT, 我哋都係做full day.

      Delete
  8. Vicky, 你都係食得投入 先左右手一齊用啫 唔狼呀~~~
    你買嗰啲可樂糖我都好鍾意食的 不過好似你講咁 而家無咁多地方搵到啦......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~我係好肚餓, order 食物時, 都叫侍應快啲入紙去廚房. 食物一到, 仲唔快手食. 哈哈~~
      ~依家啲夾糖店, 都唔平. 不過, 又係要去依啲夾糖店, 先見到可樂糖.

      Delete
  9. 咁多嘢食, 食唔食得晒呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~食得晒. 我當日好餓嗎!!

      Delete
  10. 哈哈~VICKY好可愛XD 你講咗好多次好餓呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~因為做完成日野, 又攰又餓. 真係要食返夠本!! 哈哈~~

      Delete
  11. 我十級肚餓都會好狼,大口大口食先爽呀^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~你講得無錯, 肚餓時, 真係大大口食, 先止到餓呢. 哈哈~

      Delete
  12. 豪邁...
    狼狼地食又真係好爽...!! 不用拘束 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~唔理太多, 至緊要自己食得開心, 止到肚餓嗎!!

      Delete
  13. 我肚餓會好顛架,總之要食到飽為止。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~我哋同道中人, 真係一肚餓, 就大大口食先, 滿足到自己.

      Delete
  14. 芋頭oreo 冰沙, 好特別呀~~~ 香港近來台式餐廳真係多人到嚇C人, 我指咖啡弄, 食店未開已經要排隊最少等3小時!!! 我就不會等了
    Vicky是大情大聖呢, 吃得開心也懶理食相, 是愛吃之人呀 :DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mandy:
      ~香港都多咗台式餐廳, 還要等3小時, 好利害呀!!
      ~我這天太餓了, 所以, 食得好狼囉! 左右手一齊放食物入口呀! 哈哈~~

      Delete